AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Jeg skulle en tur i postkassen i dag og hva ser jeg? En pose med bikkjedritt dandert oppå søppelkassen min? Altså, hvis du med bikkja di synes det er greit å ta seg inn på privat grunn uten tillatelse, kunne du da vært så vennlig at du KNYTTET POSEN IGJEN, ÅPNET LOKKET OG PUTTET MØKKA DERES NED I MITT SØPPELSPANN, i det minste? Anonymkode: 863b6...0dd
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #2 Skrevet 10. mars 2023 Ro ned litt da. Du må bare akseptere at 50% av alle hundeeiere er noen late mennesker som ikke liker å rydde opp etter bikkja si. Anonymkode: 41f05...bef
Troyamin Skrevet 10. mars 2023 #3 Skrevet 10. mars 2023 Slapp av. Det er bare naboen din som er lei av at hunden din gjør fra seg i andres gård og vil derfor gi deg beskjed om at det ikke aksepteres😉 Ellers kan jeg opplyse at de aller, aller fleste hundeeiere er greie og pliktoppfyllende. På lik linje med resten av befolkningen. Både med og uten hund. Men det finnes desverre idioter innenfor befolkningen. Noen har tilfeldigvis hund. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #4 Skrevet 10. mars 2023 Troyamin skrev (16 minutter siden): hunden din gjør fra seg i andres gård Hunden min?! Oppførselen til enkelte hundeeiere er god nok grunn til aldri å anskaffe et slikt dyr, tenk å bli assosiert med slike mennesker! Anonymkode: 863b6...0dd
Troyamin Skrevet 10. mars 2023 #5 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hunden min?! Oppførselen til enkelte hundeeiere er god nok grunn til aldri å anskaffe et slikt dyr, tenk å bli assosiert med slike mennesker! Anonymkode: 863b6...0dd Du får 1/10 for trolleinnlegget ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #6 Skrevet 10. mars 2023 Troyamin skrev (2 minutter siden): Du får 1/10 for trolleinnlegget ditt. Hadde det enda vært så vel. Anonymkode: 863b6...0dd
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #7 Skrevet 10. mars 2023 Har du opplevd noe traumatisk i forhold til hunder, eller er du lært opp fra du var liten til å hate dem så høyt som du gjør? Anonymkode: db9d6...47d 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #8 Skrevet 10. mars 2023 Noen hundeeiere er dessverre idioter. Anonymkode: 4d5ef...8c7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #9 Skrevet 10. mars 2023 Enig at de kan kaste søppel riktig. Latt det ligge på toppen er ikke greit. Om folk kaster hundposer eller noe annet småsøppel i søppelkassen min, synes det er bedre at de rydder opp en og latt det ligge igjen. Koster ikke noe ekstra om det ligger et par gode poser og noen hunde poser.... Anonymkode: e51c9...c78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå