Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg overreagerer eller om dette er vanlig?

Jeg har en kollega som blir ordentlig lei seg når jeg er med andre kolleger enn henne, hun kan bli nedstemt, trist og helt mutt. I dag ville hun ikke prate med meg fordi jeg tok en kaffe med en annen kollega, hun låste kontordøra og var alene i to timer. Sånn har det foregått i lang tid. Når jeg tar det opp med henne så sier hun bare at det går fint, ikke tenk på meg, jeg er sikkert ikke interessant nok, ikke god nok, ikke "kul" nok osv. Vi er voksne mennesker, sånn til info. 

Hva gjør man med dette? 

Anonymkode: 641fb...c25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er nok å snakke med henne på skikkelig, men det er sannsynligvis vanskelig både å få forklart og få forståelse. 

Det er vel ikkje slik at du er gift med denne eine kollegaen, og det er heilt normalt å vere saman med andre kollegaer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Motsatt kjønn? 

Anonymkode: d787e...e06

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Motsatt kjønn? 

Anonymkode: d787e...e06

Nei, vi begge er kvinner.

Anonymkode: 641fb...c25

Skrevet

Litt av en offermentalitet på henne. Nærmest et spill med sjalusi bare for dramaets del. Skulle tro hun hadde følelser for deg.

Jeg hadde ikke orket å løpe etter henne. Du har ingenting å forsvare deg eller svare for deg for. 

Jeg hadde ignorert dette tullet hennes, og latt som ingenting. Så får hun bare sitter der inne med låst dør og sture. Er jo latterlig av henne.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Oj så utrolig slitsomt. Hun hadde jeg begrenset kontakten med, la henne sitte der bak låst dør

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er eneste mannen i min jobb, elsker å se på dramaet som kvinnfolka holder på med. Skjer nesten hver uke.

Kvinner er kvinner verst....dette stemmer nok bra gjennomsnittlig.