Gjest Sigarett Skrevet 15. mai 2023 #21 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 10.3.2023 den 12.31): Nesten alltid snakker man om ekshibisjonisme som blotting, og der det handler om ekle menn. Jeg er kvinne, 32, og har noen sider som uten tvil kan kalles ekshibisjonistiske. Er det flere der ute som er sånn? Det er litt tabu, jeg vet. Det er liksom ikke en kvinnegreie. Anonymkode: 42e15...264 At dette ikke er en kvinne-greie tror jeg er ganske feil. Når men er laget for å være visuelle tror jeg også det er meningen at kvinner er laget for å like å bli sett. Naturen bruker å være ganske god på logikk. Jeg tror bare mange kvinner ikke tør å kjenne etter, er for blyge og tror de tillater manns-sjåvinisme dersom de liker å bli sett på. Sett en hver kvinne i en trygg setting med en mann som hun vet er gla henne, sett henne i en sofa med skjørt uten truse på med skjørt som sklir opp, trekk benene hennes opp litt under seg slik at hun viser litt, akkurat litt frem der hun sitter til kjæresten sin. Vis meg den kvinnen som ikke hadde blitt tent i en slik situasjon. Særlig hvis han viste å lene seg tilbake, og bare kikke og nyte det han ser heller enn å kaste seg over henne. Hadde mange kvinner gjort mer av denne type ting tror jeg vi hadde hatt mindre lyst-problemer hos kvinner (jaja, det er ikke SÅ enkelt det er det ikke, men jeg tror mange hadde funnet egen lyst om de gjorde mer av slikt). Eller å ta ham med å kikke mens hun skrifter i prøverommet, prøver bh feks, prøver topper man ikke skal ha bh under, gå i t-skjorte som dekker til midt på rumpa uten noe under rundt i huset.... tro meg. Kvinner liker dette
Snok1 Skrevet 15. mai 2023 #22 Skrevet 15. mai 2023 Svenskorna1990 skrev (På 25.3.2023 den 13.58): Samma här. Så var det inte innan men har blivit så nu Ja, jeg også måtte bli godt voksen før jeg forstod hvor sterkt ekshibisjonismen påvirker tenningsmønsteret mitt. Send meg gjerne PM dersom dere vil vite om spoter i og rundt Oslo. 😊
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #23 Skrevet 15. mai 2023 Ikke så rent lite komisk, å sitere noen som ikke har vist seg her på over en mnd😂 Anonymkode: 99178...89e
Snok1 Skrevet 15. mai 2023 #24 Skrevet 15. mai 2023 Maskinfører skrev (På 29.3.2023 den 13.14): Hadde jeg vært blotter skulle jeg bygd meg hus helt inntil jernbanen og bare dratt opp gardina 😉 Denne tråden handler om ekshibisjonisme, ikke om blotting. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå