Gå til innhold

Ekshibisjonisme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nesten alltid snakker man om ekshibisjonisme som blotting, og der det handler om ekle menn. Jeg er kvinne, 32, og har noen sider som uten tvil kan kalles ekshibisjonistiske. Er det flere der ute som er sånn? Det er litt tabu, jeg vet. Det er liksom ikke en kvinnegreie.

Anonymkode: 42e15...264

• Liker 1
Skrevet

Jeg er vel en mild ekshibisjonist da jeg liker og tenner på at andre ser på meg.  Mannen er ikke like glad i dele med andre, så det respekterer jeg uten problem. Vi kan være litt vågale sammen på steder hvor det ikke er kjentfolk, men biblioteket med bilder og filmer får bli mellom oss så lenge han føler det han føler. Jeg tenner likevel på tanken av å bli sett på av andre (være seg live eller via bilder/filmer), både alene og sammen med mannen. Liker godt å få oppmerksomhet av andre, men har vel ikke en direkte trang. 

K31

Skrevet

Jeg liker godt å vise meg fram.

På et bortgjemt sted, en naturiststrand, The Well, sex i naturen eller i en bil. 
Jeg går ikke på swingersklubb for å ha sex med andre, jeg går for at andre skal se meg ha sex med partner….

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (22 minutter siden):

På et bortgjemt sted, en naturiststrand, The Well, sex i naturen eller i en bil. 
Jeg går ikke på swingersklubb for å ha sex med andre, jeg går for at andre skal se meg ha sex med partner….

Kona og jeg ble klar over at vi hadde samme forhold til å vise oss nakne , gjerne også ha sex hvis vi visste at noen fulgte med i det skjulte

Anonymkode: 59fb6...cdc

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 10.3.2023 den 15.26):

Kona og jeg ble klar over at vi hadde samme forhold til å vise oss nakne , gjerne også ha sex hvis vi visste at noen fulgte med i det skjulte

Jeg kan tipse om noen passende steder i det sentrale østlandsområdet. PM meg om interessert.

Endret av Snok1
Gjest DreamWorks
Skrevet (endret)

Jeg er nok exebishonist, men tenner bare på å vise meg frem til kjæresten min og det får jeg heldigvis lov til ganske ofte (desverre ikke så ofte som jeg skulle ønsket pga omstendigheter). 

Skulle kjæresten min noen gang ville vise meg frem for andre hadde han fått lov til det, men hensikten måtte da mest være fordi han tente på det, ikke utelukkende fordi jeg vil vise meg frem alene. 

Endret av DreamWorks
Skrevet

Det er jo bare mannlige ekshibisjonister som driver med blotting og er noen perverse svin. Kvinnelige ekshibisjonister er vågale og seksuelt frigjorte har jeg blitt fortalt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ekshibisjonist. 
Men ikke noe jeg gjør ute, blant mennesker som ikke samtykker :) 

AnonymBruker
Skrevet

Er også ekshibisjonist. Liker å vise meg frem, gjerne på nudiststrand eller ligge naken og kose med meg selv eller partner på en litt avsides plass i naturen. Å bli tatt bakfra opp mot et hotellvindu er også en veldig opphissende situasjon som jeg gjerne vil realisere…

Anonymkode: 6b16e...490

• Liker 2
Skrevet

Kan en kvinne være blotter?

Gikk forbi et vindu i en bygate, første etasje, liten forhave, som gjorde at man fra fortauet så rett inn i en stue,

ble var en bevegelse og snudde naturlig nok blikket i den rettningen der i stuen kom en ung kvinne, tydelig rett fra dusjen alt hun hadde på seg var et håndkle rundt håret, ellers helt naken. Hun virket som hun var klar over at noen så henne fra gaten utenfor. Brått kikket hun mot vinduet, hun så meg og smilte, men dekket seg ikke til, beveget seg litt rundt og nøt tydelig å vise seg frem.

Jeg valgte å gå videre, ville ikke virke som en kikker heller. Men hun viste tydelig at hun var synlig.

Var hun blotter, eller var jeg en kikker…

• 2 uker senere...
Skrevet
Snok1 skrev (På 10.3.2023 den 15.01):

Samma här. Så var det inte innan men har blivit så nu

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2023 den 15.26):

På The Well!?🙈😬

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på slik cam2cam, ikke for å se på damer, men for at damer skal se på meg. De fleste er hyggelige og later som de liker det... 

Anonymkode: c8ae9...44a

Skrevet

Tabu? Å presentere seg med ræva først har da blitt den nye normalen? Selfiegenerasjonen...
Det er helt fint å være ekshibisjonist på areaer hvor man er innafor. Der folk regner med å se nakne eller lettkledte, enten det er på eget soverom, på kamera med kjæresten eller på en swingersklubb.

Så lenge man ikke tvinger lystene sine på folk som helst ville ha sluppet å se - slik blottere gjør - så er det uproblematisk.

Ganske mange jeg har blitt kjent med, som har en påtrengende seksualisert natur, har blitt utsatt for overgrep.
For noen er det å vise seg fram en fetisj, for mange andre er det en slags traumerespons, ved at man tar kontroll og regi over en situasjon der man er sårbar (naken).

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (3 timer siden):

Tabu? Å presentere seg med ræva først har da blitt den nye normalen? Selfiegenerasjonen...
Det er helt fint å være ekshibisjonist på areaer hvor man er innafor. Der folk regner med å se nakne eller lettkledte, enten det er på eget soverom, på kamera med kjæresten eller på en swingersklubb.

Så lenge man ikke tvinger lystene sine på folk som helst ville ha sluppet å se - slik blottere gjør - så er det uproblematisk.

Ganske mange jeg har blitt kjent med, som har en påtrengende seksualisert natur, har blitt utsatt for overgrep.
For noen er det å vise seg fram en fetisj, for mange andre er det en slags traumerespons, ved at man tar kontroll og regi over en situasjon der man er sårbar (naken).

Kan du underbygge dette siste du skriver her med fakta, eller er det sånn svogerforskning?

Anonymkode: 6b16e...490

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Svenskorna1990 skrev (17 timer siden):

På The Well!?🙈😬

Nei, ute i naturen, med pledd og vin

Skrevet
Svenskorna1990 skrev (På 25.3.2023 den 13.58):

Samma här. Så var det inte innan men har blivit så nu

Er jo deilig det

Skrevet

Hadde jeg vært blotter skulle jeg bygd meg hus helt inntil jernbanen og bare dratt opp gardina 😉 

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
Svenskorna1990 skrev (På 25.3.2023 den 16.09):

På The Well!?🙈😬

Ute. I naturen

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2023 den 12.31):

Nesten alltid snakker man om ekshibisjonisme som blotting, og der det handler om ekle menn. Jeg er kvinne, 32, og har noen sider som uten tvil kan kalles ekshibisjonistiske. Er det flere der ute som er sånn? Det er litt tabu, jeg vet. Det er liksom ikke en kvinnegreie.

Anonymkode: 42e15...264

Om jeg forstår deg rett, så har du rett😂 Exib av en mann blir oppfattet som blotter og ekkel mann, fordi han gjør det uten samtykke, og delvis ikke tenker over konsekvensene.. Mens en kvinne som er exhib er mere stuerent.. for hun er mere flink på å ikke utsette noen, som ikke tåler å se hva hun vil vise. Samtykke eller ikke.. jeg tror nok kvinnen selv klarer å luke ut dem som elsker å se på, det er jo et samtykke i seg selv.

Jeg elsker å se på, men jeg er jo også en voyeur og liker mutual masturbation. Som oftes prater vi godt sammen, og deler vårt seksuelle syn. Og innerst inne har jeg jo mest lyst til havne mellom lårene hennes, men jeg er litt mere proffesjonell enn som så. Fornuften holdes inntil hun ymter, for dette er svært opphissende for begge to. Min smak, min fetish, mitt syn på seksalitet.. Og det er så mye deiligere å ikke la andre velge hva jeg burde gjøre🙈

Etter min mening er det for lite exhib kvinner❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...