Gå til innhold

Menn, hvorfor legger dere ut etternavnet deres på tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil dere at damer som crusher på dere skal sende dere melding på instagram eller facebook?!

Anonymkode: f7a3e...b90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😂 For at damene skal bite på

Anonymkode: 7b083...f6b

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint, for da viser han at han er åpen og at jeg kan danne meg litt mer inntrykk av ham om jeg velger å skrive og like

Skrevet

Tviler på at det har noe med åpenhet å gjøre hvertfall.

Skrevet
svartkatt skrev (57 minutter siden):

Tviler på at det har noe med åpenhet å gjøre hvertfall.

Hvorfor tenker du det?

Det er jo åpent å si sitt fulle navn.

AnonymBruker
Skrevet

Her er i hvertfall hva jeg tenker om kvinner som gjør det: lav intelligens, eller ekstremt dårlig digital kompetanse. 

Senest i dag så jeg ei som hadde laget seg profil på Match, uten bilde, men med fullt navn. 🙄

Anonymkode: 84a5c...7ec

AnonymBruker
Skrevet

dersom menn IKKE hadde lagt til etternavnene deres, så ville kvinnfolk garantert  begynt å klage over at mennene ikke er "ærlige nok" mot dem - og de kan påstå at mennene sannsynligvis er utro, og at dem forsøker å skjule hva dem holder på med.    

Anonymkode: c80e6...304

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her er i hvertfall hva jeg tenker om kvinner som gjør det: lav intelligens, eller ekstremt dårlig digital kompetanse. 

Senest i dag så jeg ei som hadde laget seg profil på Match, uten bilde, men med fullt navn. 🙄

Hvorfor tenker du det?

Skrevet

Enda merkeligere er det med de som legger ut tlfnr sitt 😂

Skrevet

Jeg slår et slag for diskresjon.

AnonymBruker
Skrevet

Uffda, det er noe rørende naivt og troskyldig over det, men det må nok tas som et lite hint om at man ikke har å gjøre med en rakettforsker.

Anonymkode: 436d8...eb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger ikke ut etternavn på Tinder. Aldri. Noensinne.

Hilsen mann.

Anonymkode: 42bde...1b5

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (6 timer siden):

Hvorfor tenker du det?

Fordi det som regel er noen som ikke har skjønt hvordan ting fungerer, og ikke har nettvett. Jeg kan ikke innbille meg at folk legger ut etternavnet sitt, med en eller annen utspekulert agenda bak. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kun snålinger som gjør det. Det er de samme som skriver  «jeg er ikke-betalende så send meg gjerne en melding på Messenger»

De har ikke helt skjønt hvordan Tinder fungerer. 

Anonymkode: f65c5...fb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Vil dere at damer som crusher på dere skal sende dere melding på instagram eller facebook?!

Anonymkode: f7a3e...b90

Hva får deg til å tro at jeg legger ut etternavn på Tinder? Eller er dette snakk om noen som gjorde en oppdagelse hos en date, og nå tror at alle menn gjør det samme? :vetikke:

Anonymkode: 728e2...57d

Skrevet

Legger ikke ut etternavn på Tinder, men menn har vel ingenting å tape på å gjøre det? Kanskje det trigger nysgjerrighet hos en kvinne, altså at hun titter innom Facebook eller Instaprofilen hans, som igjen kanskje er mer innbydende enn en ussel Tinderprofil.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Fordi det som regel er noen som ikke har skjønt hvordan ting fungerer, og ikke har nettvett. Jeg kan ikke innbille meg at folk legger ut etternavnet sitt, med en eller annen utspekulert agenda bak. 

Da har ikke jeg skjønt det.

Med å oppgi sitt fulle navn, kan den andre personen få et inntrykk av personen. Positivt eller negativt. Sikkert mest positivt siden an oppgir sutt fulle navn.

Å være redd for å oppgi sitt fulle navn, hvorfor det? Er det noen som vil hacke deg, så kan de finne fulle navn har som helst.

Hva kan den utspekulerte agendaen være? Vær snill og forklar meg. Jeg vil gjerne vite hvorfor.

Skrevet
Bombasi skrev (54 minutter siden):

Legger ikke ut etternavn på Tinder, men menn har vel ingenting å tape på å gjøre det? Kanskje det trigger nysgjerrighet hos en kvinne, altså at hun titter innom Facebook eller Instaprofilen hans, som igjen kanskje er mer innbydende enn en ussel Tinderprofil.

Jeg gjør noen ganger det, og har trykket liker, nettopp derfor fordi jeg har sett mer av gode inntrykk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...