Gå til innhold

Vanlig at en kjæreste ikke gir lyd fra seg på nesten to uker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten brøt en avtale vi hadde forrige mandag, noe jeg skrev på sms at jeg ikke likte, at jeg ble lei meg.

Når sånt har skjedd tidligere, har det endt med at jeg har måttet ta kontakt for å ta initiativ til å ordne opp.

Nå er jeg lei av sdet, så tenkte at nei, nå kan han i det minste be om unnskyldning og ta initiativ. Resultatet er at jeg ikke har hørt noe fra ham siden jeg sendte to meldinger til han forrige mandag.

Ikke et eneste pip. Synes det er veldig sårende og vondt, savner han men blir samtidig sint. Er jeg så lite viktig, er han egentlig ikke glad i meg?

Er det normalt å ikke ta kontakt med kjæresten sin på nesten to uker? Føler meg veldig trist.

Anonymkode: d1675...e27

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke det. Men det er nesten det minste problemet her.

Orker du å være i et forhold der du må ta ansvar for alt, også hans handlinger og reaksjoner? At det skal være opp til deg å rydde opp når han har oppført seg som en tulling? Dette bør du ta opp med ham og diskutere i "fredstid", og hvis det ikke nytter, er det jo bare å gå videre. Hvis han ikke selv skjønner at det er feil, kommer han ikke til å endre på noe, og du gidder vel ikke ha det sånn for alltid?

Skrevet

Enig med ti10. Det er ikke uvanlig at menn er sånn, at de trekker seg vekk når de blir konfrontert med noe. Og det der vil bare fortsette om han ikke selv ønsker å endre det. Vil du ha et sånt forhold?

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei sånn skal det ikke være. Eksen min gjorde slik og det omtrent ødela meg. Jeg hadde bare latt det gå tid helt til han sa noe også bare sagt at jeg slår opp. 

Anonymkode: a2105...9d4

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig umodent og barnslig. Også litt manipulativt, som at han prøver å få deg til å få "skyldfølelser" og ta kontakt med han. 
Vent til han tar kontakt eller kontakt han og fortell hva du synes om oppførseln hans. 

Hvis han blir så dramatisk av en så liten konfrontasjon, kan du jo tenke deg hvordan resten av forholdet kommer til å bli. 

Anonymkode: d5ad7...6c6

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg hadde tenkt at det var slutt hvis min kjæreste hadde gjort noe sånt. 

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet

Er dere fortsatt kjærester dersom han ikke lar høre fra seg på to uker? hadde mannen min gjort dette hadde jeg vel muligens gitt han sparken. 

• Liker 9
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
Nuttery skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde tenkt at det var slutt hvis min kjæreste hadde gjort noe sånt. 

Enig, jeg hadde ansett forholdet som over i tilsvarende situasjon. 

Anonymkode: 8db71...f27

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Normalt? Ytterst unormalt. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg tolket som at forholdet var slutt og gått videre.

Anonymkode: 75c5a...099

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Enten bryr han seg ikke særlig mye om deg, eller så er han langsint og trassig som en unge.

I begge tilfeller ville jeg ha avsluttet forholdet før jeg viklet meg mer inn med en slik type, om jeg hadde vært kvinne.

Anonymkode: 1b326...225

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Er det et seriøst forhold du er ute etter ser det ut til at du bør lete videre…umodent er vel det første jeg kommer på. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjæresten brøt en avtale vi hadde forrige mandag, noe jeg skrev på sms at jeg ikke likte, at jeg ble lei meg.

Når sånt har skjedd tidligere, har det endt med at jeg har måttet ta kontakt for å ta initiativ til å ordne opp.

Nå er jeg lei av sdet, så tenkte at nei, nå kan han i det minste be om unnskyldning og ta initiativ. Resultatet er at jeg ikke har hørt noe fra ham siden jeg sendte to meldinger til han forrige mandag.

Ikke et eneste pip. Synes det er veldig sårende og vondt, savner han men blir samtidig sint. Er jeg så lite viktig, er han egentlig ikke glad i meg?

Er det normalt å ikke ta kontakt med kjæresten sin på nesten to uker? Føler meg veldig trist.

Dette er langt ifra vanlig. Høres ut som et skikkelig destruktivt "forhold". Jeg hadde ansett relasjonen som slutt, og slettet han. Det er tydelig at han manipulerer, bruker hersketeknikker og bryter deg ned med vilje. Kom deg langt bort fra han. 

Anonymkode: 723b7...7a9

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke normalt. Ikke normalt at det går så lang tid, ikke normalt at det alltid er du som må ordne opp, ikke normalt at han ikke gidder å kommunisere, ikke normalt at han viser så lite respekt, ikke normalt med en kjæreste som er så ego og kjærlighetsløs. 

Han der er ikke en kjæreste å samle på 

Anonymkode: f2ff2...b4e

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette høres ikke ut som en kjæreste.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Traff meg veldig den som skrev at han er "kjærlighetsløs." Det er kanskje det han har; har ikke noe kjærlighet til meg.

De første dagene var ekstremt vonde, vanskelig å få gjort noe på jobb, vanskelig å sove etc. Nå kjenner jeg meg mer og mer nærmest nummen. Det hele er så absurd. Aldri blitt behandlet på denne måten før. Trodde voksne mennesker kunne kommunisere normalt og modent, men nei. Er lei av silent treatment.

Han må jobbe hardt for at jeg skal orke å fortsette forholdet, nå kjenner jeg meg mer og mer likegyldig.

• Liker 2
  • Hjerte 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar alle sammen.

Traff meg veldig den som skrev at han er "kjærlighetsløs." Det er kanskje det han har; har ikke noe kjærlighet til meg.

De første dagene var ekstremt vonde, vanskelig å få gjort noe på jobb, vanskelig å sove etc. Nå kjenner jeg meg mer og mer nærmest nummen. Det hele er så absurd. Aldri blitt behandlet på denne måten før. Trodde voksne mennesker kunne kommunisere normalt og modent, men nei. Er lei av silent treatment.

Han må jobbe hardt for at jeg skal orke å fortsette forholdet, nå kjenner jeg meg mer og mer likegyldig.

Ikke bare fortell det til oss på KG. Fortell det til han. Ikke send noen lang avhandling på sms eller melding til han, skriv kort at du føler deg helt likegyldig etter sånn elendig oppførsel og behandling, og at du anser forholdet for slutt fra nå av (det bør du, sånn som han behandler deg).

Anonymkode: 5f71c...a36

• Liker 4
Skrevet

Eksen min var sånn. Jeg holdt på å bli gal. Det beste som har skjedd meg var å komme meg unna han. Slik oppfører man seg ikke!

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Aldri opplevd av en kjæreste før. Ikke en gang ungdomskjærester oppførte seg sånn.

Så nei, det er ikke vanlig.

• Liker 4
Skrevet

Hadde tenkt at det var slutt og gått videre. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...