AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Er det bare falsk høflighet? Synes han at dama er stakkarslig, er det derfor han sier dette? Anonymkode: 428b2...8cb
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #2 Skrevet 10. mars 2023 "Vi ses eller snakkes aldri mer" Anonymkode: b9673...0af 40 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #3 Skrevet 10. mars 2023 Snakkes aldri igjen. Anonymkode: 66682...e4b 19 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #4 Skrevet 10. mars 2023 Men hvorfor sier han ikke bare «hadet bra»? Anonymkode: 428b2...8cb 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #5 Skrevet 10. mars 2023 Jeg ville tenkt motsatt. At han viser omtanke og kanskje gjerne vil potensielt sett treffes igjen. Anonymkode: 63159...0ac 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #6 Skrevet 10. mars 2023 Ingenting å tolken. Det er bare en høflighetsfrase. En av de mer formelle og kalde. Anonymkode: 3f7ae...840 19
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #8 Skrevet 10. mars 2023 TS her. Jeg sendte ham en melding i går der jeg fortalte at jeg har vokst opp i et utrygt hjem med vold. Jeg ville bare forklare hvorfor jeg virker stille og beskjeden, fordi barndommen min har preget meg som person enormt. Jeg ønsket bare at han skal vite hvorfor jeg er som jeg er. Men han har ikke svart på meldingen min 😢 Jeg er jo også veldig følsom dame. Anonymkode: 428b2...8cb 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #9 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her. Jeg sendte ham en melding i går der jeg fortalte at jeg har vokst opp i et utrygt hjem med vold. Jeg ville bare forklare hvorfor jeg virker stille og beskjeden, fordi barndommen min har preget meg som person enormt. Jeg ønsket bare at han skal vite hvorfor jeg er som jeg er. Men han har ikke svart på meldingen min 😢 Jeg er jo også veldig følsom dame. Anonymkode: 428b2...8cb Det virker litt mye å fortelle til et ons. Vent med å fortelle slike ting til dere eventuelt har en form for relasjon som er tettere enn "møttes en gang og hadde sex". Han har ingen forpliktelse til å svare deg, og helt ærlig, hva er det å svare på? Skal han skrive at det er synd i deg, at han håper det går bra med deg nå, og at det er helt ok sånn som du er? Håper du finner en god og trygg relasjon! Anonymkode: 80944...cb3 29 1 8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #10 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): TS her. Jeg sendte ham en melding i går der jeg fortalte at jeg har vokst opp i et utrygt hjem med vold. Jeg ville bare forklare hvorfor jeg virker stille og beskjeden, fordi barndommen min har preget meg som person enormt. Jeg ønsket bare at han skal vite hvorfor jeg er som jeg er. Men han har ikke svart på meldingen min 😢 Jeg er jo også veldig følsom dame. Anonymkode: 428b2...8cb Anbefaler deg å ikke ha ONS da. Det er ikke for den følsomme og utrygge typen Anonymkode: 60fdb...659 33 1 14
Gjest theTitanic Skrevet 10. mars 2023 #11 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her. Jeg sendte ham en melding i går der jeg fortalte at jeg har vokst opp i et utrygt hjem med vold. Jeg ville bare forklare hvorfor jeg virker stille og beskjeden, fordi barndommen min har preget meg som person enormt. Jeg ønsket bare at han skal vite hvorfor jeg er som jeg er. Men han har ikke svart på meldingen min 😢 Jeg er jo også veldig følsom dame. Anonymkode: 428b2...8cb Den harde virkeligheten; Han ville ha et ligg. Du ga ham det. Det er alt en sånn relasjon inneholder. Hva du føler er ikke interessant for han. Dessuten for mye personlig skrevet der for fort. Vær GLAD for at du ikke var mer interessant; ellers kunne du blitt brukt av en som kun ville ha uforpliktende sex flere ganger enn 1. Du har endel følelser som hvertfall forteller meg at du ikke er en person som burde ligge rundt og la deg bruke. Du er sårbar og det vil skade deg.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #12 Skrevet 10. mars 2023 Jeg synes det er veldig spesielt å dele noe så privat med en ons. Tenker at de fleste ville holdt avstand etter en slik sms ut av det blå. For meg ville det vært et rødt lys med tanke på drama og oppmerksomhetsbehov. Anonymkode: c3ed7...c6c 22 1 6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #13 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): TS her. Jeg sendte ham en melding i går der jeg fortalte at jeg har vokst opp i et utrygt hjem med vold. Jeg ville bare forklare hvorfor jeg virker stille og beskjeden, fordi barndommen min har preget meg som person enormt. Jeg ønsket bare at han skal vite hvorfor jeg er som jeg er. Men han har ikke svart på meldingen min 😢 Jeg er jo også veldig følsom dame. Anonymkode: 428b2...8cb Masse klemmer og kjærlighet til deg! Men dette fungerer ikke, one night stands og distanserte forhold er ikke der du skal åpne deg og søke trygghet ❤ Anonymkode: b9673...0af 10 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #14 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ingenting å tolken. Det er bare en høflighetsfrase. En av de mer formelle og kalde. Anonymkode: 3f7ae...840 Dette er det riktige svaret. Anonymkode: 06daf...dfb 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #15 Skrevet 10. mars 2023 "Få litt selvrespekt og ikke driv med ons". Jeg ville tolket det slik. Anonymkode: 457aa...bc3 8 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #16 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS her. Jeg sendte ham en melding i går der jeg fortalte at jeg har vokst opp i et utrygt hjem med vold. Jeg ville bare forklare hvorfor jeg virker stille og beskjeden, fordi barndommen min har preget meg som person enormt. Jeg ønsket bare at han skal vite hvorfor jeg er som jeg er. Men han har ikke svart på meldingen min 😢 Jeg er jo også veldig følsom dame. Anonymkode: 428b2...8cb Men i alle dager.. Hvorfor forteller du dypt personlige ting til en vilt fremmed person? Han er ikke din venn eller din kjæreste. Han er bare en person du har hatt sex med én gang. Han svarer nok ikke fordi han ikke vet hva han skal si. Det er sosialt malplassert å fortelle dette til han. Dette er ting man tar men mennesker man stoler på eller mennesker med taushetsplikt. Du skremmer folk bort når du klasker dine innerste hemmeligheter på bordet på dag 1. Anonymkode: 3f7ae...840 14 1 18
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #17 Skrevet 10. mars 2023 Slutt å ligge med fremmede. Huff... Anonymkode: cc292...37f 7
AprilLudgate Skrevet 10. mars 2023 #18 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): TS her. Jeg sendte ham en melding i går der jeg fortalte at jeg har vokst opp i et utrygt hjem med vold. Jeg ville bare forklare hvorfor jeg virker stille og beskjeden, fordi barndommen min har preget meg som person enormt. Jeg ønsket bare at han skal vite hvorfor jeg er som jeg er. Men han har ikke svart på meldingen min 😢 Jeg er jo også veldig følsom dame. Anonymkode: 428b2...8cb Oj…. Tips: IKKE har en ons. Han svarer ikke fordi dette er en rimelig stor søppelpose å legge i fanget på noen, og det etter ONS. 14 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #19 Skrevet 10. mars 2023 Det er bare en måte å si hadet bra. En høflighetsfrase. Du overtolker. Sms om oppvekst med vold osv. er langt over grensern for hva man sender til noen man har hatt en ONS. Synes du bør la være å ha ONS. Det høres ut som det bare trigger overtenking, grubling og såre følelser for deg. Anonymkode: 920a3...2d7 5 5
TLR Skrevet 10. mars 2023 #20 Skrevet 10. mars 2023 Han sier ta vare på deg selv etter at du har hatt sex med han engang. Kanskje ta en sjekk hos legen? Ikke sikkert det er noe alvorlig men... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå