Gå til innhold

Vintervotter til voksen for utelek med barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om noen gode varme vintervottene som egner seg på vinteren når man er ute å leker med barn?

Hvilken bruker dere?

Anonymkode: dfea8...347

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen fra Hestra, veldig fornøyd med dem, blir sjelden våte selv etter lek i snø og er gode og varme.

Anonymkode: 39847...998

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har noen fra Hestra, veldig fornøyd med dem, blir sjelden våte selv etter lek i snø og er gode og varme.

Anonymkode: 39847...998

Er det fjellvotten til voksne? De har ullfor inni 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to par.

Et par Hestra som går langt over håndleddet til lek og tilfeller hvor hendene skal ned i snøen.

Og et par tykke dunvotter til dager h ir en skal være ute, men holde seg unna snøen.

I tillegg har jeg et par supertynne ullvanter til å ha inni på de aller kaldeste dagene.

Anonymkode: 803ee...ce9

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har Hestra, skriv gjerne hvilken modell:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med vottene fra Johaug

Anonymkode: 0dd05...01f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har og Hestra, og er kjempefornøyd. Modellen heter «Hestra Army Leather Patrol hansker». Foretrekker hansker over votter. De har  strikk til å ha rundt håndleddet som er superpraktisk når jeg er ute med barna, for jeg må jo ta mine av hele tiden for å tørke snør å fikse deres votter, og da har jeg begge hender fri til å fikse ting. Ser du får den for 549 noen steder.

Anonymkode: 21c68...fc7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg er veldig fornøyd med vottene fra Johaug

Anonymkode: 0dd05...01f

Dun vottene? De er jo ikke vanntette eller vannavvisende. Man blir vel våt i sneen av de?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg har og Hestra, og er kjempefornøyd. Modellen heter «Hestra Army Leather Patrol hansker». Foretrekker hansker over votter. De har  strikk til å ha rundt håndleddet som er superpraktisk når jeg er ute med barna, for jeg må jo ta mine av hele tiden for å tørke snør å fikse deres votter, og da har jeg begge hender fri til å fikse ting. Ser du får den for 549 noen steder.

Anonymkode: 21c68...fc7

Er det mye mer praktisk med hansker enn votter? 

Litt usikker på hva jeg skal kjøpe. Fordelen med votter er jo at man holder bedre på varmen. Men lettere å gjøre ting med hansker?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par missing link (?) Votter jeg kjøpte for en del år siden. Også et par hestrahansker med ullfor som kan tas ut. De er gode og varme. Veldig fornøyd med de. Men prisen er deretter da. Men satser på at de holder i mange år 

Anonymkode: 6a1c3...97c

AnonymBruker
Skrevet

Har et par hestra fjellvott som jeg bruker når vi herjer i snøen, og et par johaug dunvotter (er vel sikkert ikke dun inni, men det ser sånn ut) som jeg bruker når det er mer tur/aking. 
Super fornøyd med begge til hvert sitt bruk 🙂

Anonymkode: 0f0bd...f10

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har et par hestra fjellvott som jeg bruker når vi herjer i snøen, og et par johaug dunvotter (er vel sikkert ikke dun inni, men det ser sånn ut) som jeg bruker når det er mer tur/aking. 
Super fornøyd med begge til hvert sitt bruk 🙂

Anonymkode: 0f0bd...f10

Er fjellvotten ordentlig god og varm? Står det er skallvott med ullfor og det er jo varmt, men ikke for kalde vintere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...