AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Pappaen til barnet mitt (som jeg fortsatt er god venn med) skal inn til en langvarig behandlingsopphold for alvorlige psykiske vansker som han har slitt veldig med i flere år. Han har vært så syk at han har 0 omsorg for barnet. Men de treffes ofte med meg tilstede altså. Han gruer seg veldig, for det er et stykke unna der vi/barnet bor. Og han skal være der i mange måneder, kanskje over et år. Jeg tenke jeg skulle lage en koselig pakke han kan åpne når han kommer dit, med tegning fra barnet, en kopp og litt annet koselig. Og vil gjerne skrive et kort, men aner ikke hva jeg skal skrive.. er det noen som har vært i behandling som syns det hadde vært koselig å få et kort? Hva kunne det stått på et sånt kort? Anonymkode: 97f1b...a08 1
Andro Skrevet 10. mars 2023 #2 Skrevet 10. mars 2023 "Vi ønsker deg lykke til med behandlingen, og håper at du får det bedre! Vi skal holde kontakten."
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #3 Skrevet 10. mars 2023 Du må jo bare skrive noe om du mener det. At du ønsker han lykke til med behandlingen, at du er stolt over at han skal gjøre en innsats for egen helse, at barnet kommer til å savne han og gleder seg allerede til neste gang de treffes, sender gode klemmer og omsorg fra denne kanten osv Anonymkode: a3694...9fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå