AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Vi er et par (kvinne og mann) i 30-årene som har vært sammen i snart 2 år. Vi har det fantastisk på alle områder, inkludert seksuelt, derfor er dette kanskje merkelig å reagere på. Vi har sex hver dag, minst 1-2 ganger daglig. Jeg har mye lyst, og han tenner meg enormt. Jeg opplever at han også har mye lyst. Jeg vil beskrive sexlivet vårt som kjempebra, med ett bittelite unntak. Det er nemlig ikke slik at jeg er misfornøyd med vårt sexliv, men heller at det er noe jeg kunne opplevd mer av, nemlig at han slikker meg. Jeg suger han hver dag, bare for å understreke det. Det rare er at vi kan prate om alt, vi deler fantasier, vi kan snakke om det som tenner oss, og jeg har også sagt i rene ord at jeg vil bli slikket. Han har slikket meg 2 ganger i løpet av de årene vi har vært sammen; første gang vi hadde sex, og en gang for ni måneder siden. Når jeg sier at dette er noe jeg ønsker, sier han at det bare ikke blir sånn fordi vi har ganske klare roller; han er dominant og jeg er submissiv. Og han sier at det blir litt submissivt i akten, og dermed blir det bare ikke til at han slikker meg. Han påstår det ikke har med meg å gjøre at han ikke slikker meg. Jeg føler derimot dette ikke rimer helt. Jeg elsker våre "roller", jeg tenner voldsomt på det, hvordan jeg kan stole helt på han og vite at han Jan tilfredstille meg. Og det er her jeg ikke får dette til å rime, for han er fantastisk til å varme meg opp. Hvilket han gjør, han får meg til å komme igjen og igjen. Han elsker å tease, erte, se meg vri meg i kåtskap - han er fantastisk til å fingre, bruke god tid, massere, kysse, kline, pirre, bruke leketøy osv. Men jeg lurer seriøst på om det kan være lukten der nede? Jeg er selvfølgelig renslig, har god hygiene. Jeg er ikke glattbarbert, men han ønsker ikke at jeg skal være det. Jeg har lite hår der nede, men fjerner hår rundt klitten osv. Det er altså ikke et en vill busk der nede. Tenner han bare ikke på det? Er det meg det er noe med? Føler dette gjør meg mer usikker enn det burde. Anonymkode: 77aa4...f8f
andy capp Skrevet 10. mars 2023 #2 Skrevet 10. mars 2023 Det kan hende han ikke liker det så godt, sjelden det har noe med kvinnen å gjøre, du skriver jo at du har normalt god hygiene. Du skriver at han er den dominante, og føler det blir feil å slikke deg da han føler seg submisiv i situasjonen (forstår ikke den helt selv, men følelser er det sjelden vi kan styre fullt ut). Hva om dere videreutvikler den dominerende delen? Kanskje er det mer innenfor hans dominante side dersom han kan binde deg fast før han slikker deg? 2
Frkego Skrevet 10. mars 2023 #3 Skrevet 10. mars 2023 Har en kompis som ikke takler å slikke, kun for at det føles feil. Han hadde samme problemstilling i ene forholdet han var i, at hun etterspurte og han unngikk det. Han var slik i mange år (tett vennskap, så jeg har vært den han har betrodd seg til). Vet ikke hvordan han er nå, nå som han er godt gift med to barn, men han var slik de første årene i dette forholdet også. Så der var/er det bare en greie hvor han ikke liker det og har ingenting med kvinnen å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #4 Skrevet 10. mars 2023 andy capp skrev (Akkurat nå): Det kan hende han ikke liker det så godt, sjelden det har noe med kvinnen å gjøre, du skriver jo at du har normalt god hygiene. Du skriver at han er den dominante, og føler det blir feil å slikke deg da han føler seg submisiv i situasjonen (forstår ikke den helt selv, men følelser er det sjelden vi kan styre fullt ut). Hva om dere videreutvikler den dominerende delen? Kanskje er det mer innenfor hans dominante side dersom han kan binde deg fast før han slikker deg? Ts her. Ja, det kan jo være. Han hadde en eks som var svært dominerende, jeg har kanskje en følelse av at hun tvang han til dette. Han beskrevet at han hadde en del sex med henne selv om han ikke ville. Det kunne gå lang tid mellom de hadde sex. Og da kan det selvfølgelig skape vonde minner hvis han forbinder det med tvang. Derfor har jeg vært forsiktig og ikke prøvd å mase om dette. Jeg ønsker jo å være en støttende og god partner. Vil understreke at jeg aldri har tvunget han til sex og han elsker sex med meg (ihvertfall med tanke på at han virker ekstremt tent på meg). Men det var en god idé for forslag jeg kan prøve å lufte for han, i en setting hvor vi snakker åpent og ærlig. Han liker godt å binde meg opp, så veien til slikking er jo egentlig ikke så lang. Men ja. Jeg må nok trå vannet litt her, jeg vil nødig gi ham vonde opplevelser. Og bare for å si det; hvis han ikke liker å slikke er det helt greit. Jeg synes bare det er rart han ikke er ærlig om det, når vi begge er så ærlig om alt annet. Han er veldig tydelig på andre ting han ikke liker, som jeg selvfølgelig respekterer. Anonymkode: 77aa4...f8f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #5 Skrevet 10. mars 2023 Frkego skrev (1 minutt siden): Har en kompis som ikke takler å slikke, kun for at det føles feil. Han hadde samme problemstilling i ene forholdet han var i, at hun etterspurte og han unngikk det. Han var slik i mange år (tett vennskap, så jeg har vært den han har betrodd seg til). Vet ikke hvordan han er nå, nå som han er godt gift med to barn, men han var slik de første årene i dette forholdet også. Så der var/er det bare en greie hvor han ikke liker det og har ingenting med kvinnen å gjøre. Ts her. Ja, skjønner. Som jeg har skrevet skulle jeg ønske han bare var ærlig om det, i stedet for å finne på unnskyldninger (hvis det er slik). Vi er såpass åpne generelt, at han vet jeg aldri ville brukt det mot ham. Jeg får tenke på det og ta det opp i en setting som oppleves åpen og fin for han. Jeg synes det er viktig å prate om, så jeg slipper å savne noe som aldri blir aktuelt. Da får vi heller legge den ballen død, tenker jeg. Anonymkode: 77aa4...f8f 2
kjekkfyr Skrevet 10. mars 2023 #6 Skrevet 10. mars 2023 Kanskje lurt når dere har en prat rundt temaet om du rett og slett spør om han ikke så keen på akkurat det ? Bare si at dette er noe du synes er utrolig deilig, og om det er en setting eller noe annet dere kan gjøre som gjør at han tenner mer på akkurat dette? Selv skjønner jeg jo ikke hvordan man klarer å la være å slikke 😅 men det hjelper jo ikke deg dessverre 🙈
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #7 Skrevet 10. mars 2023 Jeg hadde ikke klart å vært sammen med noen som ikke vil slikke. Oralsex skal gå begge veier. Jeg elsker å suge. Tilfredsstille mannen min er digg. Anonymkode: 14829...bdc 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #8 Skrevet 10. mars 2023 Kona mi er litt sånn. Hun «elsker å suge» men på 14 år har det vel blitt sånn cirka fem ganger totalt. Jeg derimot slikker henne hver gang. Jeg har innfunnet meg med at det ikke er hennes greie. Så klart er det et kjempesavn men på den andre siden ville det vært skikkelig turn off om hun gjorde det vare fordi hun følte hun måtte. Anonymkode: 85ce3...5d3 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #9 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde ikke klart å vært sammen med noen som ikke vil slikke. Oralsex skal gå begge veier. Jeg elsker å suge. Tilfredsstille mannen min er digg. Anonymkode: 14829...bdc Ts her. Det er ikke aktuelt å slå opp, jeg elsker ham, og dette er ingen dealbreaker for meg. Hvis han ikke liker det, respekterer jeg det. Ingen skal gjøre noe de ikke liker seksuelt. Anonymkode: 77aa4...f8f 3 3
MuffinStud Skrevet 10. mars 2023 #10 Skrevet 10. mars 2023 (endret) Det er ikke vanskelig å slikke noen på en dominant måte. Dominant/submissiv er tenningsmønstre. Det er dynamikk i selve akten. Det handler ikke om hvem som skal sette premisser for hva man gjør. Hvis han sier "vi skal gjøre det jeg vil fordi jeg er den dominante", så høres det i beste fall lite gjennomtenkt ut. Hvis dette er en generell tendens som har vært økende gjennom deres to år, så er det kanskje litt bekymringsverdig. Endret 10. mars 2023 av MuffinStud 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #11 Skrevet 10. mars 2023 Tipper det bare handler om at han ikke liker å slikke. Samme som at jeg ikke liker å suge. Derfor suger jeg ikke. Trenger ikke å være vanskeligere en det. Anonymkode: ce010...ea0 6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #12 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde ikke klart å vært sammen med noen som ikke vil slikke. Oralsex skal gå begge veier. Jeg elsker å suge. Tilfredsstille mannen min er digg. Anonymkode: 14829...bdc Det er ikke slik at det skal, som i «må» gå begge veier. Jeg suger ikke mannen min. Han slikker meg stort sett hver gang vi har sex. Anonymkode: ce010...ea0
Andro Skrevet 10. mars 2023 #13 Skrevet 10. mars 2023 Noen menn tror at det er mindre maskulint å yte service, og særlig menn som kaller seg dominante. Dette er helt misforstått. En Dom skal ta i vare sin sub, og bør tenne på hennes lyst. Det gir ham jo også en kontroll. Ikke alle er komfortable med oralsex, og vi skal ikke forvente at de trør over grensene sine. Alle har like mye rett til å sette sine grenser. Om du har lyst til å gjøre et poeng ut av det så kan du jo slutte å utføre oral, og se hva som skjer? Det er ikke farlig å eksperimentere, for å måle temperaturen på responsen. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #14 Skrevet 10. mars 2023 MuffinStud skrev (24 minutter siden): Det er ikke vanskelig å slikke noen på en dominant måte. Dominant/submissiv er tenningsmønstre. Det er dynamikk i selve akten. Det handler ikke om hvem som skal sette premisser for hva man gjør. Hvis han sier "vi skal gjøre det jeg vil fordi jeg er den dominante", så høres det i beste fall lite gjennomtenkt ut. Hvis dette er en generell tendens som har vært økende gjennom deres to år, så er det kanskje litt bekymringsverdig. Ts her. Det vet vi begge. Og han sier ikke det, han er veldig flink til å tilfredsstille meg, hvilket jeg også beskriver. Han er veldig opptatt av at jeg skal ha det godt. Han har lokket fram meg seksuelt, og jeg ham. Vi er svært åpne med hverandre, på alle andre punkt. Dette er altså ikke en generell tendens. Jeg tror det handler om at han kanskje ikke vil såre meg ved å si at han ikke liker det, og finner på en litt dårlig unnskyldning. Han er veldig opptatt av at jeg skal ha det bra. Han er "dessverre" veldig flink til å lese meg, og har nok skjønt at dette er noe jeg har ønsket veldig. Og da er det kanskje enklere å finne på en unnskyldning, enn å si at "det liker jeg ikke", for det kanskje kan tolkes som at han da ikke liker meg for den jeg er. Det igjen bunner i at jeg har tidligere følt mye usikkerhet, og har vært veldig sårbar (hvilket også er det som kanskje gjør vår seksuelle relasjon veldig befriende for mitt vedkommende, merkelig nok). Sier ikke det er slik, men jeg kan tenke meg at det kan være slik. Andro skrev (16 minutter siden): Noen menn tror at det er mindre maskulint å yte service, og særlig menn som kaller seg dominante. Dette er helt misforstått. En Dom skal ta i vare sin sub, og bør tenne på hennes lyst. Det gir ham jo også en kontroll. Ikke alle er komfortable med oralsex, og vi skal ikke forvente at de trør over grensene sine. Alle har like mye rett til å sette sine grenser. Om du har lyst til å gjøre et poeng ut av det så kan du jo slutte å utføre oral, og se hva som skjer? Det er ikke farlig å eksperimentere, for å måle temperaturen på responsen. Det er helt riktig, Og jeg mener absolutt han er veldig flink til å yte service, han er rett og slett meget god i senga. Han er den beste elskeren jeg noen gang har hatt. Han tar godt vare på meg, og er opptatt av f.eks aftercare osv. Men, jeg tror dette handler i førsterekke om at han er redd for å såre meg, for å være ærlig. Vi har utforsket veldig mye sammen, og sprengt egne grenser så det holder, så jeg tror kanskje det handler om at han ikke helt vet hvordan han skal si det eller være ærlig på akkurat dette punktet. Jeg må innrømme at jeg har lite lyst til å lage et slikt poeng med å ikke gi oralsex, for jeg liker jo veldig godt å gi oralsex til han, og vi har god sex hver eneste dag. Jeg har vel kommet frem til at jeg vil ta en prat med han i omgivelser hvor vi begge føler nærhet og trygghet, uten beskyldninger og sinne. Uansett setter jeg veldig pris på alles innspill, da de gir nyttige og gode perspektiver. Anonymkode: 77aa4...f8f
SlemUlv Skrevet 10. mars 2023 #15 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): han er dominant og jeg er submissiv. Og han sier at det blir litt submissivt i akten, Som sub selv, har jeg snakket en del med dominante om akkurat dette. Noen er enig med ham, og vil ikke slikker. Andre er mer: Det er mitt valg om hun skal slikkes til orgasme, JEG velger å dominere og kontrollere orgasmene hennes på den måten. For min del, er det ikke det man GJØR som gjør at maner Dom eller sub, det er hvordan man tenker om det. Min Dom er min Dom, uansett hva vi måtte finne på å gjøre. Det er hvem han er. Vil han ikke slikke, så skal han seff ikke gjøre det. Men å se på det som en subbisive ting, blir bare feil imo
AprilLudgate Skrevet 10. mars 2023 #16 Skrevet 10. mars 2023 Han liker det ikke, og synes det er vanskelig å kommunisere. Hadde han likt det hadde han bodd nedi der på fast adresse. Så det må du nesten bare akseptere. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #17 Skrevet 10. mars 2023 SlemUlv skrev (4 minutter siden): Som sub selv, har jeg snakket en del med dominante om akkurat dette. Noen er enig med ham, og vil ikke slikker. Andre er mer: Det er mitt valg om hun skal slikkes til orgasme, JEG velger å dominere og kontrollere orgasmene hennes på den måten. For min del, er det ikke det man GJØR som gjør at maner Dom eller sub, det er hvordan man tenker om det. Min Dom er min Dom, uansett hva vi måtte finne på å gjøre. Det er hvem han er. Vil han ikke slikke, så skal han seff ikke gjøre det. Men å se på det som en subbisive ting, blir bare feil imo Jeg er helt enig med deg, og egentlig tror jeg også han mener det samme. Jeg har bare på følelsen av at han prøver å skåne meg, redd for å såre meg rett og slett. Nei, jeg må nok ta en skikkelig prat med han. Det er helt greit å ikke ville slikke, men synes man skal ha en åpen dialog med det, så jeg slipper å ha forhåpninger, og han slipper å føle på at han snart må gjøre noe han ikke har lyst til. Anonymkode: 77aa4...f8f 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #18 Skrevet 10. mars 2023 AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Han liker det ikke, og synes det er vanskelig å kommunisere. Hadde han likt det hadde han bodd nedi der på fast adresse. Så det må du nesten bare akseptere. Ts her. Hvor står det at jeg ikke aksepterer det? Jeg synes derimot man kan være ærlige med hverandre, når vi er det på alle andre plan. Det handler litt om å endre egne forventinger (så slipper jeg å bli skuffet) og samtidig ikke presse på. Jeg vil jo nødig oppfordre han til å slikke meg, hvis han faktisk ikke vil. Anonymkode: 77aa4...f8f 2
SlemUlv Skrevet 10. mars 2023 #19 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er helt enig med deg, og egentlig tror jeg også han mener det samme. Jeg har bare på følelsen av at han prøver å skåne meg, redd for å såre meg rett og slett. Nei, jeg må nok ta en skikkelig prat med han. Det er helt greit å ikke ville slikke, men synes man skal ha en åpen dialog med det, så jeg slipper å ha forhåpninger, og han slipper å føle på at han snart må gjøre noe han ikke har lyst til. Anonymkode: 77aa4...f8f Jeg håper dere får snakket godt om det! God kommunikasjon er så viktig! Lykke til 😃
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #20 Skrevet 10. mars 2023 Innføre Slikk og Stroganoff dag uken etter Biff og Blowjob? Anonymkode: 96177...fde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå