Gå til innhold

Stemte kjønn for dere på div overtroiske tester?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tar selvfølgelig dette med en klype salt, gjør det mest for gøy😂

Men på første barnet mitt stemte det kinesiske fødselskartet.

Nå viser også det kinesiske fødselskartet samme kjønn som sist, men har også tatt ringestesten. (En ring i et hårstrå over magen, går den rundt i ring er det jente, gynger den blir det gutt). Den viser det samme som det kinesiske.

Er litt spent på oul og om dette stemmer! Er det andre dette har stemt for?😄

Anonymkode: 98f97...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alle slike "tester" sa at det var en gutt. Vi fikk ei jente.

Anonymkode: 25246...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis barnet blir unnfanga på en tirsdag blir det 100 prosent gutt . Hvis magen peker mot månen i mars blir det jente . 

Anonymkode: 6ae9a...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er 50% sjanse, pluss minus, for det ene eller det andre. Sjansen er mao ganske stor for å ha rett. 

Anonymkode: f5772...e71

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kinesiske fødselskartene stemte ikke på noen av dem faktisk. Ringtest prøvde jeg ikke. Det er jo også fullstendig ulogisk at alle som er 31 år og lager barn i mars får gutter, eller hva det nå er de sier. Uansett er det jo som andre har sagt 50% sjanse for at det stemmer så noen vil jo få rett uten at det betyr at disse på noen måte er gode til å vite kjønn på babyen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Her stemte det for både meg og venninnen min med ring-testen. Er egentlig ikke så opptatt av sånt men morsomt for det 😊

Anonymkode: be59c...9dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ringtesten er jo viljestyrt. Så den vil bare si det du ønsker. Bare prøv. Hold i en tynn snor med et lodd og tenk «sirkel venstre», så gjør den det. Tenk «sirkel høyre» og den snur. Så tenker du «rett opp og ned» og deretter «rett frem og tilbake». De ørsmå impulsene du ikke selv merker, vil styre tråden. Morsom selskapslek, men funker ikke som spåing. 

Når det gjelder kjønn, så fikk jeg høre at første skulle bli jente både fordi magen min stod rett ut, og fordi jeg var så veldig kvalm og kastet opp mye. Det stemte. I neste svangerskap stod magen like mye ut, og jeg var like kvalm. Så jeg fikk høre at det var en jente til. Ultralyd i uke 18 viste også jente. Så da hadde vi jentenavnet klart. Men ut kom det en gutt, gitt!

Anonymkode: a7332...b0d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kinesiske fødselsattest har faktisk stemt for alle mine 3 barn 😊 men så er der jo ganske 50/50 sjanse for å få rett per forsøk da 🤪

Anonymkode: 2d363...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den kinesiske kalenderen stemte 1 av 2 ganger😅 farmors kjerringrådspådommer (rund mage, lav mage etc.) stemte 0 av 2 ganger😅

Anonymkode: 08c70...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den kinesiske kalenderen stemte 1 av 2 ganger😅 farmors kjerringrådspådommer (rund mage, lav mage etc.) stemte 0 av 2 ganger😅

Anonymkode: 08c70...8e4

Haha magen osv stemte heller ikke her, hadd en på jobb som ropte at det kommer det ei som har en gutt i magen fordi han mente det var så tydelig at jeg hadde guttemage 😄 Kunne ikke se at jeg var gravid bakfra feks. Men jeg visste jo at det var en jente for det hadde vært ganske tydelig på ultralyd 😄

Anonymkode: 2d363...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...