Gå til innhold

Dere som har samsovet med baby og barn under 2år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor nærme deg lå babyen/ungen?

Jeg har en på 1,5 som siden fødsel har sovet klistret inntil og oppå meg, og når hun vinner på natta så er det gråting eller andre lyder til hun er inntil igjen. Jeg begynner å bli veldig sliten av det da jeg enda ikke siden fødsel har fått sovet og lighet slik jeg vil med litt "frihet".

Er dette normalt ved samsoving?

jeg hadde liksom sett for meg at man lå i samme seng med litt mellomrom, ikke bokstavlig talt klistra oppi hverandre.

Anonymkode: fbb50...e42

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvor nærme deg lå babyen/ungen?

Jeg har en på 1,5 som siden fødsel har sovet klistret inntil og oppå meg, og når hun vinner på natta så er det gråting eller andre lyder til hun er inntil igjen. Jeg begynner å bli veldig sliten av det da jeg enda ikke siden fødsel har fått sovet og lighet slik jeg vil med litt "frihet".

Er dette normalt ved samsoving?

jeg hadde liksom sett for meg at man lå i samme seng med litt mellomrom, ikke bokstavlig talt klistra oppi hverandre.

Samsover med 2 åringen enda, hun ligger i sengen men bryr seg ikke så mye om vi ligger inntil henne med mindre hun er syk eller noe. Noen ganger snur hun seg og legger seg inntil meg, men stort sett ligger hu med rumpa eller en fot i ansiktet mitt 😆 Hun sover jo også alene i sengen fra hun legger seg og frem til vi foreldre legger oss (Ca 4-5 timer alene).

Prøvd å legge henne i seng ved siden av/ inntil deres seng? Vi har sprinkelseng som vi har skrudd av ene siden på og satt inntil sengen våres, noen ganger sover hun der (er mest jeg som liker at hun sover i sengen ved siden av meg så legger hun ofte inntil meg likevel) 

Anonymkode: ee622...751

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samsover med 2 åringen enda, hun ligger i sengen men bryr seg ikke så mye om vi ligger inntil henne med mindre hun er syk eller noe. Noen ganger snur hun seg og legger seg inntil meg, men stort sett ligger hu med rumpa eller en fot i ansiktet mitt 😆 Hun sover jo også alene i sengen fra hun legger seg og frem til vi foreldre legger oss (Ca 4-5 timer alene).

Prøvd å legge henne i seng ved siden av/ inntil deres seng? Vi har sprinkelseng som vi har skrudd av ene siden på og satt inntil sengen våres, noen ganger sover hun der (er mest jeg som liker at hun sover i sengen ved siden av meg så legger hun ofte inntil meg likevel) 

Anonymkode: ee622...751

Har prøvd det, hun blir helt hysterisk, skal ligge inntil, får heller ikke "lov" til å snu meg så jeg lIgger med ryggen til.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en av hver. 

Anonymkode: 9adc1...611

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har en av hver. 

Anonymkode: 9adc1...611

Når gav det seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...