AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Er leieboer i sokkel. Har egentlig ingenting i livet mitt. Er enslig uten barn. Har tidligere hatt katt her, men den fikk bare juling da den var ute siden naboer ikke kastrerte. Frister derfor lite med utekatt igjen. fikk 10 000 i dyrlegeutgift. Tenker derfor på en liten hund istedet , maks 7 kg. Vet husvert ikke liker hunder, men jeg har ikke tenkt å si fra, bare skaffe en valp. Tenker ogsså å sette valper på den for å tjene noen kroner.. Har et stort soverom som ikke er i bruk. Må man spørre husvert om alt mulig ? kan jeg få valp ? kan jeg sette valp på hunden ? kan jeg bli gravid ? kan jeg ha overnattingsbesøk ? Anonymkode: 71e0c...e87 1
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 10. mars 2023 #2 Skrevet 10. mars 2023 Hva står i kontrakten din da? Var det en avtale om ikke røyk og ikke dyr? For det er jo veldig vanlig at mange krever slikt. Men om du vet han ikke liker hund så vet jeg ikke om det er så lurt, da kan du jo risikere at han avslutter leieforholdet og du må flytte.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #3 Skrevet 10. mars 2023 Hvor gammel er du? Hva med å finne noe annet som gir mening i livet? Hvorfor spør du om du kan bli gravid og om du kan ha overnattingsbesøk med den trådtittelen? På alt som har med dyr å gjøre så er svaret NEI. Og på det andre så er svaret JA, men jeg vil ikke anbefale deg å bli gravid uten ett stabilt parforhold med en noe lunde oppegående person. Anonymkode: 9e7e5...60e 15 10
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 10. mars 2023 #4 Skrevet 10. mars 2023 Blir forresten ikke mindre dyrlegeutgift på hund, skal du avle så kan ting skje, hunden får fostervannsforgifting og må opereres, alle valper må vaksineres og chippet osv… er ikke billig. Får du bare 1 valp koster det mer enn du tjener.
Heydayotheinterweb Skrevet 10. mars 2023 #5 Skrevet 10. mars 2023 Har en tjommis som vokste opp i en hundegård. Han hater hunder. Personlig har jeg ingenting i mot dem. De er gode beslkyttere
Rødstrupa Skrevet 10. mars 2023 #6 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er leieboer i sokkel. Har egentlig ingenting i livet mitt. Er enslig uten barn. Har tidligere hatt katt her, men den fikk bare juling da den var ute siden naboer ikke kastrerte. Frister derfor lite med utekatt igjen. fikk 10 000 i dyrlegeutgift. Tenker derfor på en liten hund istedet , maks 7 kg. Vet husvert ikke liker hunder, men jeg har ikke tenkt å si fra, bare skaffe en valp. Tenker ogsså å sette valper på den for å tjene noen kroner.. Har et stort soverom som ikke er i bruk. Må man spørre husvert om alt mulig ? kan jeg få valp ? kan jeg sette valp på hunden ? kan jeg bli gravid ? kan jeg ha overnattingsbesøk ? Anonymkode: 71e0c...e87 All over the place…….! 11
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #7 Skrevet 10. mars 2023 Om boligen blir brukt til andre formål enn hensikten så kan du kastes ut, også om det ikke står noe spesifikt om dyrehold. Anonymkode: ba792...802 11 5
Eva-Lena Skrevet 10. mars 2023 #8 Skrevet 10. mars 2023 Hadde jeg vært den som leier ut til deg, så ville du fått oppsigelse av leieforholdet samme dag hunden kom i hus siden du ikke hadde spurt meg først. Du spør utleier om lov til å anskaffe hund før du tar den i hus. 18 2 8
Rotemor Skrevet 10. mars 2023 #9 Skrevet 10. mars 2023 Du har rett til å få samboer og barn i all hovedsak. Jeg hadde LETT funnet en oppsigelsesgrunn dersom leietager fikk seg hund mot min vilje. 16 8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #10 Skrevet 10. mars 2023 Rotemor skrev (3 minutter siden): Du har rett til å få samboer og barn i all hovedsak. Jeg hadde LETT funnet en oppsigelsesgrunn dersom leietager fikk seg hund mot min vilje. bullshit Anonymkode: 71e0c...e87
K.B. Skrevet 10. mars 2023 #11 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er leieboer i sokkel. Har egentlig ingenting i livet mitt. Er enslig uten barn. Har tidligere hatt katt her, men den fikk bare juling da den var ute siden naboer ikke kastrerte. Frister derfor lite med utekatt igjen. fikk 10 000 i dyrlegeutgift. Tenker derfor på en liten hund istedet , maks 7 kg. Vet husvert ikke liker hunder, men jeg har ikke tenkt å si fra, bare skaffe en valp. Tenker ogsså å sette valper på den for å tjene noen kroner.. Har et stort soverom som ikke er i bruk. Må man spørre husvert om alt mulig ? kan jeg få valp ? kan jeg sette valp på hunden ? kan jeg bli gravid ? kan jeg ha overnattingsbesøk ? Anonymkode: 71e0c...e87 Smart du... 4
Rotemor Skrevet 10. mars 2023 #12 Skrevet 10. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): bullshit Anonymkode: 71e0c...e87 Nei. Og hva vet vel du? Nesten ingenting..,, Jeg har leid ut i årevis. Du taper. Endret 10. mars 2023 av Rotemor 4 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #13 Skrevet 10. mars 2023 Dette er et småbruk langt uti gokk. tragisk om at man ikke skal kunne drive dyrehold her. Anonymkode: 71e0c...e87
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #14 Skrevet 10. mars 2023 Og dette er grunnen til at små hunderaser er avlet til mentalt hjernedøde som har angst for sin egen skygge Anonymkode: 8ca09...74c 10 4
norw Skrevet 10. mars 2023 #15 Skrevet 10. mars 2023 Virker som at du tar veldig lett på det med avl, egentlig ikke vet nok om det og er mest opptatt av pengene. Det er mye av årsaken til at hunder er så ødelagte. 27 7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #16 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er leieboer i sokkel. Har egentlig ingenting i livet mitt. Er enslig uten barn. Har tidligere hatt katt her, men den fikk bare juling da den var ute siden naboer ikke kastrerte. Frister derfor lite med utekatt igjen. fikk 10 000 i dyrlegeutgift. Tenker derfor på en liten hund istedet , maks 7 kg. Vet husvert ikke liker hunder, men jeg har ikke tenkt å si fra, bare skaffe en valp. Tenker ogsså å sette valper på den for å tjene noen kroner.. Har et stort soverom som ikke er i bruk. Må man spørre husvert om alt mulig ? kan jeg få valp ? kan jeg sette valp på hunden ? kan jeg bli gravid ? kan jeg ha overnattingsbesøk ? Anonymkode: 71e0c...e87 Er utleier selv og hadde kastet deg ut om du gjorde noe slikt. Joda noen leietakere har dyr, men de må spørre først (står ingen dyr i kontrakten) Anonymkode: b9a10...a81 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #17 Skrevet 10. mars 2023 hvis jeg møter på husvert så kommer jeg bare til å si : pusur (gårdskatt ) slipper og sloss med han her ! så bare ler jeg litt... det er jo sant. jeg kan ikke ha katt pga den aggressive ukastrerte katten hans , så da må det bli hund da. Anonymkode: 71e0c...e87
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #18 Skrevet 10. mars 2023 10 tusen i vet regning pga den ukastret katten hans....ikke jeg som er problemet vettu. Anonymkode: 71e0c...e87
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #19 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): 10 tusen i vet regning pga den ukastret katten hans....ikke jeg som er problemet vettu. Anonymkode: 71e0c...e87 Da må jo regningen ha kommet på mye mer siden veterinærforsikring dekker mye ved skade hvertfall 50 tusen. Døde katten? Må ha vært massiv skade for så mye. Anonymkode: 89085...f18 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #20 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Da må jo regningen ha kommet på mye mer siden veterinærforsikring dekker mye ved skade hvertfall 50 tusen. Døde katten? Må ha vært massiv skade for så mye. Anonymkode: 89085...f18 Hva får deg til å tro at TS er av kaliberet som forsikrer katten sin? Anonymkode: fc3e5...391 21 1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå