Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er bare drittlei hele oppførselen til han fyren jeg dater. Absolutt alt han sier er bare sykt irriterende. Det er så mye som kommer ut av munnen hans.bla, så gjør han narr av ting her hjemme jeg har hos meg. Og ler det bort, noe jeg ikke syns jeg er gøy. Her om dagen så spurte jeg om han en kveld kan tenke seg å overnatte. Så sa han:  overnatte hmmm, du har jo sånn miniseng vettu nesten for småbarn. (Jeg er student, jeg har en helt vanlig enkeltseng). Har sovet med vennina mi til og med i den senga, så passet fint.

Jeg spurte han også hva var første inntrykket ditt av meg da du møtte meg da sa han: du så jævlig ut rett og slett, våt og stygg i håret, men du ser bra ut nå da. Også er han altfor oversensitiv til alt, bla ga jeg han en klem da jeg møtte han ute, det regnet ute. Og da sa han: slapp av, du gjør meg jo våt.... jeg mente jo å være hyggelig å gi han en klem, siden vi hadde tekstet sammen litt før og snakket om at vi begge likte å holde rundt hverandre og klemme. sammen litt på forhånd. Videre så skulle vi se film, så sier han: woop for en liten pc du har da. Pc'n min er en mac air, helt normal pc.... skjønner ikke hva som feiler han, når så mye rart kommer ut av munnen hans, enten er han frekk eller så må han åpenbart være ruset på noe? Han er  negativ til alt. Og tenker ikke før han snakker heller. Uansett om jeg har en liten seng, så er det ikke noe som man burde si. Det er som at jeg skulle gjort narr av ting han har hjemme

Anonymkode: 5e1b8...454

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah for en gjøk

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en oppgave til deg, kan du løse den?

Hva gjør man når man ikke kan fordra den man dater?

1) Skrive sutreinnlegg på KG mens man fortsetter å date ham 

2) Avslutter forholdet

10 poeng til deg om du klarer å svare riktig

Anonymkode: eef47...b22

• Liker 16
  • Nyttig 20
AnonymBruker
Skrevet

Gikk ut med en lik en 😂 fikk ettervært så dårlig selvbilde at jeg fikk angst og ville ikke la noen se på meg 

Anonymkode: f9a44...ca6

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fortsetter du å date han?

Anonymkode: d6840...be0

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er bare drittlei hele oppførselen til han fyren jeg dater. Absolutt alt han sier er bare sykt irriterende. Det er så mye som kommer ut av munnen hans.bla, så gjør han narr av ting her hjemme jeg har hos meg. Og ler det bort, noe jeg ikke syns jeg er gøy. Her om dagen så spurte jeg om han en kveld kan tenke seg å overnatte. Så sa han:  overnatte hmmm, du har jo sånn miniseng vettu nesten for småbarn. (Jeg er student, jeg har en helt vanlig enkeltseng). Har sovet med vennina mi til og med i den senga, så passet fint.

Jeg spurte han også hva var første inntrykket ditt av meg da du møtte meg da sa han: du så jævlig ut rett og slett, våt og stygg i håret, men du ser bra ut nå da. Også er han altfor oversensitiv til alt, bla ga jeg han en klem da jeg møtte han ute, det regnet ute. Og da sa han: slapp av, du gjør meg jo våt.... jeg mente jo å være hyggelig å gi han en klem, siden vi hadde tekstet sammen litt før og snakket om at vi begge likte å holde rundt hverandre og klemme. sammen litt på forhånd. Videre så skulle vi se film, så sier han: woop for en liten pc du har da. Pc'n min er en mac air, helt normal pc.... skjønner ikke hva som feiler han, når så mye rart kommer ut av munnen hans, enten er han frekk eller så må han åpenbart være ruset på noe? Han er  negativ til alt. Og tenker ikke før han snakker heller. Uansett om jeg har en liten seng, så er det ikke noe som man burde si. Det er som at jeg skulle gjort narr av ting han har hjemme

Det verste her er at dere ser film på en pc skjerm😮😮

Anonymkode: ceec3...238

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må jo være noe vanvittig bra med han også siden du velger å date han eller? 

Anonymkode: c0435...3f6

• Liker 1
Skrevet

Jeeesp😴Litt av en utfordring.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor pikk har han? Regner med det er én grunn til at du blir hos han?

Anonymkode: cb56c...e05

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det verste her er at dere ser film på en pc skjerm😮😮

Anonymkode: ceec3...238

Ja fordi jeg har ikke tv. Er student, får jo ikke plass i en knøttliten leilighet som jeg leier..... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det må det være

Anonymkode: 05291...12e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, har ikke hatt sex enda. Han er sjarmerende men ellers litt fjern

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg har en oppgave til deg, kan du løse den?

Hva gjør man når man ikke kan fordra den man dater?

1) Skrive sutreinnlegg på KG mens man fortsetter å date ham 

2) Avslutter forholdet

10 poeng til deg om du klarer å svare riktig

Jo da, men kan hende han bare trenger litt å bli satt på plass

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jo da, men kan hende han bare trenger litt å bli satt på plass

Haha er du dum? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Du så jævlig ut rett og slett, våt og stygg i håret, men du ser bra ut nå da".

Altså, dette høres egentlig ut som ganske god humor, hvis det er sagt i en ironisk tone.

Vet ikke om jeg ville tolket det som kritikk uten å kjenne kontekst og toneleie. Liten PC trenger ikke være noe minus, hvis den f.eks. skal drasses med rundt. Liten seng kan jo bety "da må vi ligge inntil hverandre", altså ikke nødvendigvis noe minus i en slik setting.

Men hva vet vel jeg...

Anonymkode: 2d947...4cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

"Du så jævlig ut rett og slett, våt og stygg i håret, men du ser bra ut nå da".

Altså, dette høres egentlig ut som ganske god humor, hvis det er sagt i en ironisk tone.

Vet ikke om jeg ville tolket det som kritikk uten å kjenne kontekst og toneleie. Liten PC trenger ikke være noe minus, hvis den f.eks. skal drasses med rundt. Liten seng kan jo bety "da må vi ligge inntil hverandre", altså ikke nødvendigvis noe minus i en slik setting.

Men hva vet vel jeg...

Anonymkode: 2d947...4cf

Jeg synes også TS høres ganske hårsår ut.

Men vanskelig å vite uten å ha vært der og hørt hvilken tone det ble sagt i og nøyaktig hvilke ord som ble brukt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Haha er du dum? 

Du må være litt grei og ikke så dum selv!

Anonymkode: 55214...f2c

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor fortsetter du å date han?

Anonymkode: d6840...be0

Han scorer sikkert bra på andre ting enn personlighet 😆

Endret av norw
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Sjarm har jeg falt for selv noen ganger. Å være sjarmerende er ikke galt i seg selv, men du bør være obs hvis du blir for blendet av sjarmen hans, for da kan det være andre viktige ting du ikke legger merke til.  
Hvis han attpåtil viser manglende respekt ovenfor deg, dine eiendeler og ditt hjem, så er det langt ifra et godt tegn!  Du er ikke i et forpliktet forhold, så det bør ikke være så vanskelig å gå videre.
Bruk sunn fornuft 🌷🌷

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

La det forbli sånn. Dump han. Han er jo bare fæl fyr.

Anonymkode: d4068...e57

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...