AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #1 Skrevet 9. mars 2023 hei! er det noen som har erfaring å har tatt ballerine spiral? har ringt leger og gynekologer, men de har visst ikke så mye erfaring med den. Det jeg lurte på er om den er om den gir kraftige mensensmerter samt mye blødning eller om andre reaksjoner på denne. evt om noen vil anbefale denne:) Anonymkode: 1d95b...958
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #2 Skrevet 10. mars 2023 Jeg trodde litt av poenget med spiral var å holde innholdet av ballerute, ikke ballerinne Anonymkode: 61b14...2bc
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #3 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): hei! er det noen som har erfaring å har tatt ballerine spiral? har ringt leger og gynekologer, men de har visst ikke så mye erfaring med den. Det jeg lurte på er om den er om den gir kraftige mensensmerter samt mye blødning eller om andre reaksjoner på denne. evt om noen vil anbefale denne:) Anonymkode: 1d95b...958 Hei TS, sjekk denne tråden: Anonymkode: e133a...786
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå