Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker det kanskje blir hjemmeferie i sommer. Voksen enslig dame, 54 år. Trenger ikke ta hensyn til (voksne) barn 😊

Foreløpig har jeg notert meg

- gå tur i lokalområdet, steder jeg ikke har vært før

- være en hel dag i hagen inkl å lage mat der

- lage 3 retters «gourmet» middag med drikke til hver rett

- stranda (om været tillater det)

- overnatter på verandaen

Kom igjen med flere tips 😊

Anonymkode: f3f04...cf3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
  • Arrangere en spa-dag hjemme med ansiktsmasker, fotbad og avslappende musikk
  • Sette av en hel dag til å lese en bok eller se en serie du har hatt lyst til å se lenge
  • Lage din egen DIY-prosjekt, for eksempel male et rom eller lage en hylle
  • Prøve ut en ny hobby eller aktivitet, for eksempel yoga eller å bake surdeigsbrød

Og som et ekstra tips, hvis du er åpen for det: hva med å prøve naturisme? Enten i din egen hage eller på en egnet naturiststrand eller campingplass. Det kan være en spennende og befriende opplevelse!

Endret av Rebecca30
  • Liker 1
Skrevet

Bussturer til områder som kan utforskes. 

Museer og gallerier. 

Skrevet

Jeg er hjemme hele året, så jeg gjør som jeg pleier. Går ut og handler tirsdag og fredag. Går der jeg møter venner annenhver onsdag og annenhver søndag (siste inkluderer den eneste jobben jeg gjør) og går på spillkveld ca hver tredje fredag kveld/natt. Det holder i metervis for en introvert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Besøk kommuner innenfor eget fylke du ikke har besøkt enda?

Anonymkode: acc09...985

AnonymBruker
Skrevet

Vær turist i egen by/nærområde. Dra til ulike turistattraksjoner, gå på museum osv.

Orienter deg om kulturtilbud. Kanskje en festival? Kirka her har gratis formiddagkonsert på sommeren.

Stolpejakt, toppturer. Fisketur.

Finnes det selvplukk av jordbær, bringebær eller annet?

Skalldyrsaften!

Anonymkode: d0800...c85

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
sofie777 skrev (På 9.3.2023 den 23.16):

Jeg er hjemme hele året, så jeg gjør som jeg pleier. Går ut og handler tirsdag og fredag. Går der jeg møter venner annenhver onsdag og annenhver søndag (siste inkluderer den eneste jobben jeg gjør) og går på spillkveld ca hver tredje fredag kveld/natt. Det holder i metervis for en introvert.

Jeg er også introvert. Men for meg å gjøre akkurat det samme når jeg har ferie som jeg gjør resten av året er å «sose» bort en mnd ferie. Jeg må gjøre noe annet. Normalt reiser jeg bort halve tiden og er hjemme resten, i år blir det kun hjemme og da må jeg gjøre noe.

ts 

Anonymkode: f3f04...cf3

Skrevet

Jeg tror jeg ville vurdert å invitere noen til meg for to- tre dager. Man opplever nærområdet sitt på en helt annen måte når man "viser" det frem på en måte. Jeg syns også det er gøy å planlegge slike besøk. Hva vi skal gjøre, hvilken mat jeg skal lage etc. 

• Liker 1
Skrevet

Overnattingstur m/venninne i natur m/hengekøye

Ha besøk/dra på besøk

Kose deg hjemme med en eller annen hobby du ikke har hatt glede av på lenge

Skrevet

Sitte ned forran TVn og se etappe av Tour de France.

Skrevet
Kjetil E skrev (11 minutter siden):

Sitte ned forran TVn og se etappe av Tour de France.

Det er bare i juli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...