Gå til innhold

Skal jeg spørre om det er noe galt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ahh… hatt kontakt med en fyr daglig over 3-4 uker, vi har møttes flere ganger. Har sendt snap flere ganger til hverandre hver dag, oftest han først.

i dag har han bare åpnet snappene mine uten å svare, er det feil å spørre om det er noe?

Anonymkode: 29b57...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville blitt helt utslitt med en slik meldingshyppighet. Det er mer normalt å ha noe å gjøre.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (2 minutter siden):

Ville blitt helt utslitt med en slik meldingshyppighet. Det er mer normalt å ha noe å gjøre.

Normalt å ha kontakt ☺️

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du kan spørre. Men ikke legg det frem som et selvsentrert spørsmål, som om det kun kan være noe galt mellom dere. Husk at det kan være noe som har skjedd i livet hans også som gjør at han ikke er "på".

Anonymkode: d1496...bf1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, du kan spørre. Men ikke legg det frem som et selvsentrert spørsmål, som om det kun kan være noe galt mellom dere. Husk at det kan være noe som har skjedd i livet hans også som gjør at han ikke er "på".

Anonymkode: d1496...bf1

Litt rart er det jo 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det er rart. Jeg svarer så å si aldri på snapper. Hva er det å svare på selfier eller bilde av middagen eller bilde av et skilt på bussen. Boring as fuck, lær deg å kommunisere med ord. Skriv på chat om du vil ha svar, ring en telefon om du vil ha kontakt. 

Anonymkode: 8ac8d...6fc

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Syns ikke det er rart. Jeg svarer så å si aldri på snapper. Hva er det å svare på selfier eller bilde av middagen eller bilde av et skilt på bussen. Boring as fuck, lær deg å kommunisere med ord. Skriv på chat om du vil ha svar, ring en telefon om du vil ha kontakt. 

Det er jo rart dersom kontakten plutselig har endret seg. En ting er om det var slik fra dag en, men her har han jo plutselig endret seg fra en dag til en annen. 

Jeg syns ikke det er noe i veien med å spørre, ts. Selvfølgelig lurer man jo på om alt er greit dersom en som vanligvis skravler hele dagen plutselig er stille.. 

Anonymkode: 59750...94d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke spurt hvis det bare vedvarte én dag, dersom han fortsetter slik i flere dager hadde jeg nok spurt. 

Anonymkode: 42ab0...00b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo rart dersom kontakten plutselig har endret seg. En ting er om det var slik fra dag en, men her har han jo plutselig endret seg fra en dag til en annen. 

Jeg syns ikke det er noe i veien med å spørre, ts. Selvfølgelig lurer man jo på om alt er greit dersom en som vanligvis skravler hele dagen plutselig er stille.. 

Anonymkode: 59750...94d

Nei det er ikke rart. Ikke ta alt så alvorlig og personlig. Om hun begynner å spørre om noe er galt nå skal jeg love deg alt blir ødelagt. Ingen liker nevrotiske, masete og needy folk som ikke respekterer at man har et eget liv. 

• Liker 3
Skrevet

Vent en dag eller to se om han tar kontakt. Hvis ikke spør 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei det er ikke rart. Ikke ta alt så alvorlig og personlig. Om hun begynner å spørre om noe er galt nå skal jeg love deg alt blir ødelagt. Ingen liker nevrotiske, masete og needy folk som ikke respekterer at man har et eget liv. 

Selvsagt respekterer hun det men hvordan kan hun vite det? I slike tilfeller kunne han bare sendt ei mld og sagt hei jeg blir opptatt noen dager fremover jeg tar kontakt når jeg er ledig.

Seriøse folk oppførere seg ordentlig. Svada folk og fuck boi’s holder på sånn. Driter i den andre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke spurt. Dersom det har skjedd noe vil jo den andre ta kontakt etterhvert å beklage stillheten. Dersom han er en feig rotte som faser deg ut med stillhet, vil det si seg selv. Og da er det jo ikke noe mer å snakke om. 

Anonymkode: b90db...b74

AnonymBruker
Skrevet

Vent, kjøl ned litt

Anonymkode: 7ce46...66c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

En jeg har hatt kontakt med siden 2020 over nett han sier bestandig i fra hvis han skal noe sånn at jeg ikke stusser hvis han ikke sier god morgen en dag eller god natt... for det har vi gjort tror jeg hver dag siden den høsten 2020. ha ha ha.. har blitt en vane. Han driver ikke med sånt tull enda vi bor i hvert vårt land. Men nå har jeg ikke så mye romantiske følelser for han da, men han er snill mot meg da og bryr seg om meg. Det setter jeg utrolig stor pris på. Slike menn en burde se etter. Men så er det det med de følelsene da som ikke vil komme. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde til og med avtalt å finne på noe til søndag, men nå er jeg i tvil 🤷🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe galt i å spørre «er alt bra?☺️«

Anonymkode: 05dd5...882

AnonymBruker
Skrevet

Etter et døgn så spør du ikke om det. Hadde jeg trekt meg unna hvertfall.

Bare send en koselig melding og ønsk han en fin dag 😊

Anonymkode: 40afc...d7f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ville ventet noen dagen å sett først. Ikke virket desperat så tidelig. 

Anonymkode: 9783b...8a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Vi hadde til og med avtalt å finne på noe til søndag, men nå er jeg i tvil 🤷🏼‍♀️

Da venter du til i morgen, og så foreslår du hva dere skal finne på søndag. Ikke les for mye inn i at han er litt for opptatt til å snappe mye en dag eller to.

Anonymkode: 743db...592

Skrevet

Ville ikke hørt etter kun en dag. Kan være han bare ikke har tid. Om det vedvarer ville jeg bare sendt en melding med "Går det bra? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...