AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #1 Skrevet 9. mars 2023 Jeg er i 50 årene og ikke har egne barn. Nå er det slik at jeg har kjæreste. Jeg kan ikke garantere enda at vi blir samboere og gamle sammen. Han har datter som jeg har knyttet tette bånd til. Hun er omsorgsfull og morsom. Hun prioriterer meg og besøker meg, gir meg bedre bursdagsgaver. Jeg og kjæresten kranglet om noe, og det kom ut av munnen hans "nå har du tatt barna mine også". Det viser seg at barna hans tilbringer ikke tid med ham og gir ikke ham kvalitetstid. Lurer på om jeg går for fort inn i hans private sfære? Anonymkode: 14ced...187
Endorfin Skrevet 9. mars 2023 #2 Skrevet 9. mars 2023 Damned if you do, damned if you don't Herregud han burde være glad du har knytte så sterke bånd til hans barn, ikke alle steforeldre som gjør det 5
Glød Skrevet 9. mars 2023 #3 Skrevet 9. mars 2023 Jeg ville lurt veldig på hva som er galt med ham når barna ikke vil være sammen med ham, men er mye med deg. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #4 Skrevet 10. mars 2023 Dette er hans problem, ikke ditt. Og reaksjonen sier mye om han, at han legger skylden over på deg. Jeg hadde nok blitt veldig skeptisk til han og revurdert hele forholdet framfor å tenke at jeg har gjort noe galt. Anonymkode: 6a14d...ec7
ESFP Skrevet 10. mars 2023 #5 Skrevet 10. mars 2023 Ja, du går litt fort inn i hand private sfære. Litt rart å involvere seg så mye med datter når du ikke enda vet om du skal satse ordentlig på denne mannen og ikke vet hvilket forhold han har med sine barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå