AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #1 Del Skrevet 9. mars 2023 Hei 😃 jeg har spart ut håret mitt i naturlig farge (mørk blond) i 2 år, men nå har jeg lyst til å få stripet det opp skikkelig til våren til kalde, lyse og fine foliestriper.. Er det noen her som vet om bra frisører som virkelig kan å få til dette i Trondheim? 🤩 Anonymkode: b7574...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #2 Del Skrevet 11. mars 2023 Ingen som striper håret sitt i Trondheim?? 🤷♀️😂 Anonymkode: b7574...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #3 Del Skrevet 11. mars 2023 Spør noen du kjenner som har fint hår? Kolleger, medstudenter, naboer, venninner.... eller om du ser en fremmed på gata med fint bleket hår, stopp og spør "unnskyld meg, men du har så fine striper i håret, veldig pent gjort. Kan jeg spørre deg hvilken frisør du har brukt?" De fleste vil vel føle seg smigret over spørsmålet og gi deg svar. Anonymkode: 421ca...31a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #4 Del Skrevet 11. mars 2023 Venue på Bakklandet er flinke Anonymkode: 96ccb...81d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 12. mars 2023 #5 Del Skrevet 12. mars 2023 H2 og Coma får mye skryt. Kan være en pekepinn å sjekke ut bedriftens instagram eller facebook for å se på bilder. Noen er flinke på klipp, andre spesialiserer seg på farging. Spør når du booker time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #6 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg stripet nettopp håret med folie, og hadde i toner etterpå, er veldig fornøyd. Gjorde det på Klipperiet på Tillertorget, til hun som er eier der. Husker ikke navnet.. Men jeg syns hun er veldig flink Anonymkode: 91325...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå