Gå til innhold

Stor kvinne savner kjærlighet

Anbefalte innlegg

Gjest Tulleruska
Skrevet

Har noen tips til hvordan en veldig stor kvinne kan finne kjærligheten? Tinder er forsøkt, ga null lykke. Og hvis du er stor selv, hvor fant du din kjæreste? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var relativt stor, 1.70 høy og ca 95 kilo fant jeg en kjæreste på Happn. Hadde ikke så store problemer med å finne dates den gangen, heller.  Dette er et par år siden nå.

Jeg gikk ned all overvekten iløpet av forholdet, trente mye og spiste sunt. Da forholdet tok slutt og jeg prøvde meg en kort periode på tinder igjen var det helt dødfødt. Fikk noen matcher men ingen svarte på meldinger. Antar folk er lei tinder eller at jeg var for gammel (40 år). 
Så har kuttet ut og møter folk i reallife.

Anonymkode: a5f19...283

AnonymBruker
Skrevet

Prøv Happn TS. Du kan være heldig på Tinder også. 

Anonymkode: f2031...296

AnonymBruker
Skrevet

Ring AnneMa. Hun vet hvordan.

Anonymkode: bf7ae...ae2

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er stor... og aldri funent kjærligheten, men det har ikke stått på tilbud, men jeg vil ikke ha kjæreste for en hver pris. Og hva er kjærlighet hvis en skal bli sammen med noen som bare liker meg? Jeg og vil føle at jeg er forelsket og glad i personen. Det har ikke skjedd så da er man like single. Nå er jeg sikkert eldre enn deg og det gjør det heller ikke enklere. Men lov å prøve seg mens man kan syns jeg da. Før eller senere blir en for gammel til det meste. he he he

Tinder har aldri funka til meg. Får aldri match og får jeg match så unmatcher de før en får sagt hei. Badoo er vel der jeg har vært på flest dates.  Happn bor jeg på for liten plass til at det kan fungere...enda Trondheim er en halvtime unna og 25000 ca her jeg bor. Så er det ingen å matche med der. Jeg har og kommet i kontakt med mange på chat.no, men der er det like useriøst som på tinder så aner ikke hvor en skal lete egentlig. 

Ser nå rundt meg og da med de jeg jobber med osv osv, men ikke noe som tiltaler meg da. Jeg er litt sånn enten så kjenner jeg sommerfugler i magen når jeg treffer noen eller så er det helt dødt. De som jeg kjenner sommerfugler i magen for de vil som regel ikke ha meg.. ha ha ha.. så da har det aldri klaffa. 

Men ja en må være klar for at man forblir single og .. men da har jeg i hvertfall prøvd så jeg slipper å angre på når jeg blir gammel at jeg aldri prøvde. 

Forresten så syns jeg AnneMa er kul. Hu er rett frem og kaller en spade for en spade. Sånne folk jeg liker best ikke alle som lurer rundt grøten. 

• Liker 2
Skrevet

Ei jeg sto nær, møtte mannen sin da hun var på helsesenter for å operere, han var lege. Høres ulovlig ut i mine ører

Han kjeftet på henne for å spise en sjokolade, det gjorde henne snurt. Senere ba han henne opp til dans, hvorfor var det i det hele tatt en dans mellom leger og pasienter? Var muligens anderledes før 

Men ja, poenget er at man kan finne han hvor man minst venter det, til å med i litt ulovlige relasjoner 😄

Å være på tinder, happen, andre sider også, er nok lurt. Men hva med å møte menn i det fri i tillegg? Skulle gjerne sakt hvor, men har ingen aning. Det kan jo være hvor som helst, så lenge du er åpen for den kontakten når den møter deg 

Lykke til 😊💜

Gjest Tulleruska
Skrevet

Takk for alle tilbakemeldinger så langt! 😊 Jeg tror jeg dropper det AnneMa-tipset! 😂

• 5 måneder senere...
Skrevet

prøvd frodig gruppen på facebook:) gå ut kansje? så har du den feabie,men der har du mye rart ja,fat shamers e å der desverre men finnes medlemmer fra norden der da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...