Gjest Gjest_murmel_* Skrevet 28. desember 2005 #1 Skrevet 28. desember 2005 I dag kjøpte jeg tre kokte juleskinker (Skjeggerøds juleskinke) på nesten et kilo hver. Problemet er at jeg ikke er fornøyd med smaken på skinkene, jeg vil gjerne ha den enda litt saltere og saftigere. Er det noe jeg kan gjøre med skinken nå, selv om den alt er ferdigkokt? Koke den på nytt? Steke denn i ovnen? Noen som vet? Tusen takk for all hjelp eller forslag. Jeg er litt fortvilet..
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2005 #2 Skrevet 28. desember 2005 kanskje Arkana eller en annen flink vet noe om skinke?
Lillesøster Skrevet 28. desember 2005 #3 Skrevet 28. desember 2005 Jeg liker dem best stekt. Hvis det er sånn svenskeskinke så er det godt med senneps marinade på den.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2005 #4 Skrevet 28. desember 2005 Jeg liker dem best stekt. Hvis det er sånn svenskeskinke så er det godt med senneps marinade på den. ← Hmmm... kan du fortelle litt mer hvordan du liker den? Smører du sennep på skinken? (Skinken jeg har er en ferdigkokt juleskinke, ikke svinestek)
Lillesøster Skrevet 28. desember 2005 #5 Skrevet 28. desember 2005 Linker til en oppskrift som du kan bruke. Jeg har ikke brukt den til punkt og prikke, men mye av den. Ble kjempegod. http://www.aperitif.no/index.db2?id=77546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå