AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #41 Del Skrevet 23. mars 2023 Cheers. Rett fram humor. Går fint å se uten å se hele serien. Gode skuespillere. 80-tallet. Viaplay. Anonymkode: b67e3...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrueSmoothie Skrevet 24. mars 2023 #42 Del Skrevet 24. mars 2023 (endret) - Chesapeake Shores - Anne / My name is Anne - Virgin River - Lincoln Lawyer Alle 3 er på Netflix. Jeg elsket dem alle ❤️ Og det ble alt for mange sene kvelder med "skal bare se en til.... " Jeg er egentlig ikke noen serie-type, ei heller en som ser mye på TV, og jeg har prøvd mange serier jeg har gitt opp fort. Men disse elsket jeg og ble fort hektet på Vet også mange liker "When calls the Heart", denne falt jeg litt ut av. Den er også på Netflix. Endret 24. mars 2023 av DrueSmoothie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helle83 Skrevet 25. mars 2023 #43 Del Skrevet 25. mars 2023 Colin fra regnskap på Nrk TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå