AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #1 Skrevet 9. mars 2023 Et ungt britisk par hadde spilt den samme rekka i ukesvis gjennom automatisk levering. Plutselig gikk tallene deres inn og de trodde de hadde vunnet 2 milliarder kroner. Men så viste det seg at kupongen ikke hadde blitt levert akkurat den uken fordi det ikke var nok penger på konto. https://www.thesun.co.uk/money/21618487/euromillions-jackpot-ended-in-tragedy/ Hvordan hadde du følt deg om det hadde skjedd med deg? Jeg hadde gått inn i en dyp depresjon og vet ærlig talt ikke om jeg noen gang hadde kommet ut av den. Men sporty av dem å stille opp i mediene. Anonymkode: 08af0...b54 4
Laraa Skrevet 9. mars 2023 #2 Skrevet 9. mars 2023 Jeg tror i grunnen jeg aldri kunne tilgitt meg selv og vært bitter resten av livet. Joda sier at å være bitter kun går utover deg selv, men jeg kjenner meg godt nok til å vite at det hadde gjort meg søvnløs og rastløs resten av livet 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #3 Skrevet 9. mars 2023 Hadde gitt faen. Easy come, easy go:-). Anonymkode: b9d34...875
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #4 Skrevet 9. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde gitt faen. Easy come, easy go:-). Anonymkode: b9d34...875 Easy not-come, easy go;) Anonymkode: 22ff6...689 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #6 Skrevet 9. mars 2023 Uff, hadde nok blitt permanent depresjon. Kommer fra fattige kår, så dette ville vært ekstra surt. Anonymkode: 1044d...7fd 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #7 Skrevet 9. mars 2023 Den tror jeg rett og slett jeg måtte fortrengt, ristet av meg, og gått videre i livet. Selvfølgelig utrolig bittert, men hva kan man gjøre? Det er jo masse jeg skulle ønske jeg hadde gjort i etterpåklokskapens lys, kjøpt krypto, kjøpt leilighet på Aker Brygge etter jappetiden, investert i aksjer i selskaper som senere har ratt av etc etc., og selv om dette var max uflaks hjelper det ikke å gnage på det resten av livet. Anonymkode: 6f32b...76e 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #8 Skrevet 9. mars 2023 Minner meg om gamle dager, da min mor tvang meg til å sykle gjennom regn og snø hver lørdag for å levere lottokupongen (hun "glemte" det alltid da hun var på butikken). Hun sa alltid "Tenker hvis de trekker tallene mine, men så vinner vi ikke fordi du er så lat!! Det må du leve med for alltid!!" Gode tider 🙈 Anonymkode: 67675...cb9 2 6
Bombasi Skrevet 9. mars 2023 #9 Skrevet 9. mars 2023 Dette er mitt mareritt. Har levert samme rekkene hver uke i alle spill, og er livredd for at tallene skal gå inn hvis jeg en måned glemmer å levere flerukekupongen når jeg skal levere den. Føler jeg er en "kandidat" til at det skal skje meg også. Hadde vært typisk! Jeg ville gått helt i dørken og ville blitt utrolig bitter og lei meg over det. Ikke bare på mine vegne, men også alle rundt meg som også ville blitt rik av min gevinst. 1
Rebecca30 Skrevet 9. mars 2023 #10 Skrevet 9. mars 2023 Å miste 2 milliarder kroner på grunn av manglende saldo på kontoen? Bare en typisk tirsdag for meg. 3 2
shab Skrevet 9. mars 2023 #11 Skrevet 9. mars 2023 Hadde i alle fall dumpet kjæresten min hvis det var fra vedkommendes konto som kupongen ble trukket fra. Dessuten så lurer jeg faktisk på om den som leverte kupongen ville dumpet sin kjæreste eller i det hele tatt delt med den andre.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #12 Skrevet 9. mars 2023 Dette er grunnen til at jeg ikke spiller en fast rekke, men alltid velger tilfeldige tall 😄 Anonymkode: 7df25...ec1 5
Blåttvann Skrevet 9. mars 2023 #13 Skrevet 9. mars 2023 Jeg tror ikke jeg hadde klart å leve med det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #14 Skrevet 9. mars 2023 Har spillt de samme tallene i 20 år selv, hadde blitt ekstremt sur og deprimert. Viss det etter 20 år spilling viste seg at tallene falt på plass men jeg hadde glemt å tippe . Men viss jeg var i deres situasjon, bare spillt de samme tallene i 4 uker noe som ikke er særlig lenge hadde jeg nok blitt litt skuffet men ikke noe dyp depresjon akkurat. Anonymkode: e7298...d41
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #15 Skrevet 9. mars 2023 Nå husker jeg ikke tallene de få gangene jeg leverer kupongen så jeg hadde vel ikke oppdaget det engang. Anonymkode: a899f...1c2
AnonymBruker 42 Skrevet 9. mars 2023 #16 Skrevet 9. mars 2023 OooOOffff! Den er sur! Får håpe det er "karma-relatert" 😅 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #17 Skrevet 9. mars 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Et ungt britisk par hadde spilt den samme rekka i ukesvis gjennom automatisk levering. Plutselig gikk tallene deres inn og de trodde de hadde vunnet 2 milliarder kroner. Men så viste det seg at kupongen ikke hadde blitt levert akkurat den uken fordi det ikke var nok penger på konto. https://www.thesun.co.uk/money/21618487/euromillions-jackpot-ended-in-tragedy/ Hvordan hadde du følt deg om det hadde skjedd med deg? Jeg hadde gått inn i en dyp depresjon og vet ærlig talt ikke om jeg noen gang hadde kommet ut av den. Men sporty av dem å stille opp i mediene. Anonymkode: 08af0...b54 Jeg hadde helt seriøst tatt livet mitt Anonymkode: 148d9...242 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #18 Skrevet 10. mars 2023 Vel, hvis man fyker rundt og sier til flere enn seg selv at man har vunnet så mye, så er noe slikt mye verre enn om det kun var en selv. Jeg hadde blitt litt oppgitt på meg selv, men tenker at kanskje det hadde vært en grunn til at jeg ikke fikk. Jeg hadde mest sannsynligvis puttet dem i banken. Anonymkode: e9a91...93d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #19 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde helt seriøst tatt livet mitt Anonymkode: 148d9...242 En beslutning man ville angre på, da penger bare er penger - om man kunne velge, ville man hatt et liv som en normalt frisk person, eller en som er lammet og lenket til rullestolen for alltid og evig i et luksuspalass med en formue i banken ...? Man velger ikke sin skjebne; noen glemmer å levere inn lottokupongen, mens andre blir invalider på livstid; selv hadde jeg valgt det første 100 av 100 ganger. Heller å miste en lottogevinst enn å se ens nærmeste dø en grusom død i en krig, og miste alt man eier. Her er en annen som mistet et par milliarder ved å glemme passordet til Bitcoin-lommeboken sin, og han har noen kloke ord å komme med: https://www.cbc.ca/radio/asithappens/as-it-happens-friday-edition-1.5875363/this-man-owns-321m-in-bitcoin-but-he-can-t-access-it-because-he-lost-his-password-1.5875366 Sitat So I sort of had to make a decision, right? Like, either I let this define the rest of my life and I keep thinking back to it and I just, you know, like you said, lose sleep for the rest of my life, or I just, you know, face the fact that this money is gone, these bitcoins are gone, and I move forward and I get back to work. And I chose the latter. Skjedd er skjedd, og det er meningsløst å gruble over tapte muligheter; man har valget mellom å akseptere tapet og gå videre, eller å gruble over dette resten av livet. Stefan Thomas valgte det første - et svært fornuftig menneske. Anonymkode: 61730...e1e 2
Gjest Albbas Skrevet 10. mars 2023 #20 Skrevet 10. mars 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Dette er grunnen til at jeg ikke spiller en fast rekke, men alltid velger tilfeldige tall 😄 Anonymkode: 7df25...ec1 Samme her. Tar ikke sjansen på å leve med den type bitterhet. 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå