Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er desperat. Hvordan får jeg han tilbake? Han har nå funnet seg ei ny dame, som har rast i rakettfart med. Jeg er ikke over han i det hele tatt, vært mye fram og tilbake mellom oss :( 

han har vært utro mot henne med meg og kjenner jeg har svært lyst å bare brette fram alt til henne for å ødelegge de to. Kanskje ikke det lureste.. noen forslag? Vi har barn sammen, så kontakt må vi ha. 

Anonymkode: 03bee...4c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du setter det på hodet.

Han har vært utro mot deg med en annen dame. Dere har barn sammen? Hvorfor vil du være sammen med en mann som er utro mot deg? Du sier det har vært mye frem og tilbake mellom dere. Høres ikke ut som et stabilt/sunt og fint forhold? Hva er det du da er så desperat etter å få han tilbake for? 

Endret av Rødstrupa
  • Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (Akkurat nå):

Du setter det på hodet.

Han har vært utro mot deg med en annen dame. Dere har barn sammen? Hvorfor vil du ha/være sammen med en mann som er utro mot deg? Du sier det har vært mye frem og tilbake mellom dere? Høres ikke ut som et stabilt/sunt og fint forhold?

Les det en gang til. Han har ikke vært utro mot meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare skjerp deg å ligg unna. Dette du driver med nå er drittsekkoppførsel.

Anonymkode: 76775...b13

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Han manipulerer deg, og juger for damene. Han kommer aldri til å forandre seg, og det er helt håpløst å ville forlenge den lidelsen han kommer til å påføre deg også framover. Du kan lokke ham til sengs igjen, men han vil aldri bli. Det er en jeger.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For en suppe... 

Kom deg "bort" såklart! Herreminhatt! Det finnes ingen grunn til å ønske han tilbake. Gå videre med livet ditt, finn din egen lykke og verdi, vær glad du slipper han!

Anonymkode: 86ad9...e7f

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruk tiden din bedre, jobb med deg selv å kom deg videre. 

Anonymkode: 37c7d...b66

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Innafor å sende henne en melding? Ts

AnonymBruker
Skrevet

Dere høres drama ut, begge to.

Anonymkode: 174a8...5ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trur du han vil ha deg tilbake om du sender dama hans melding? Du vil nok mest sannsynlig dytte han enda lenger fra deg på denne måten.

Vær den voksne og ha en grei tone med han, så kanskje ha selv vil savne deg en dag. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor du vil ha han tilbake når det er så mye frem og tilbake med dere. Vil du at barna skal leve enda lenger i ett forhold som tydeligvis ikle fingerer optimalt?

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enn hvis jeg får noen andre til å sende henne en mld med alt som har skjedd mellom oss? Da blir jo jeg «uskyldig»…. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Enn hvis jeg får noen andre til å sende henne en mld med alt som har skjedd mellom oss? Da blir jo jeg «uskyldig»…. 

Det ville jeg gjort. 
Men ikke sats på at han vil ha deg uansett utfall 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du hører jo ikke på noen av kommentarene/svarene som blir gitt deg, er det mulig?!

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Han vil ikke ha deg. Hadde han villet ha deg så hadde han vært med deg, og ikke bare knulla deg på si. 

Anonymkode: f7064...f19

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Nei... Det er ikke "innafor". Dere har barn sammen? Hvordan tror du samarbeidet mellom dere to blir om du sender melding til nye dama hans ? 

Pust med magen! Dette går over. Så lenge du ikke mater "dette". Vær bedre :)

Anonymkode: 86ad9...e7f

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er desperat. Hvordan får jeg han tilbake? Han har nå funnet seg ei ny dame, som har rast i rakettfart med. Jeg er ikke over han i det hele tatt, vært mye fram og tilbake mellom oss :( 

han har vært utro mot henne med meg og kjenner jeg har svært lyst å bare brette fram alt til henne for å ødelegge de to. Kanskje ikke det lureste.. noen forslag? Vi har barn sammen, så kontakt må vi ha. 

Ikke gjør det! Har vært inne på tanken å gjøre noe lignende selv og det vil ikke komme noe godt ut av det. Jeg hadde også lyst til å brette fram en hel masse, men ombestemte meg. Hva er det å oppnå annet en å såre den du ønsker var din, og den andre uskyldige parten. Ikke dra henne med inn i dramaet. Det er ikke verdt det, uansett hvor fristet du er så bringer det deg ikke han tilbake til deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Konsentrer deg heller om felles barn. Den energien du bruker på å tenke på denne (åpenbart)  umodne mannen med ugrei oppførsel, burde du kunne bruke andre steder - som på barnet// barna , samarbeid eventuelt på en bedre mann. Høres ut som du faktisk blir litt ugrei av situasjonen selv, hold deg for god til å lage negativt drama.

Anonymkode: 4ab32...c21

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en ordentlig ubesluttsom og umoden drittfyr. Vær sjeleglad du er kvitt ham. Du kan evt si fra til nydama som hevn (hevn kjennes alltid litt godt...😁), eller bare vente på at kødden avslører seg sjøl.

Ikke ta ham tilbake, han er en søplemann du ikke vil ha uansett.

Anonymkode: 9dfdb...37d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Herregud, hvor gammel er du? Og er det lenge siden bruddet? Du må jobbe med deg selv, for dette er ikke sunt for deg selv. Du fortjener bedre, kjære deg. Og hun finner vel før eller siden ut selv at han er utro. 

Anonymkode: 76173...685

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: e243f...0da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...