høydepunkt1234 Skrevet 9. mars 2023 #1 Skrevet 9. mars 2023 Jenta mi er 5 uker i dag. Hun legger på seg ca 400 gram i uka, sover godt på natta (våkner 1-2 ganger for mat og sovner igjen). Mitt problem er at hele dagen, hver gang hun spiser sovner hun med brystet tidlig i måltidet og det er alltid pga rap. Med engang jeg får opp rapen, så våkner hun og er klar for mer mat. Så hun tømmer ikke brystet skikkelig, og spiser hele tiden. Jeg bruker hele dagen på å amme og få opp rap. Er dette normalt?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #2 Skrevet 9. mars 2023 Prat med helsesøster. Anonymkode: 07537...f77
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #3 Skrevet 9. mars 2023 Ja, det var akkurat sånn for meg også. Babyen småspiste hele tiden. Ammet ofte, kanskje hver halvtime, eller hver time. Han ville ikke spise seg proppmett, bare småspise. Sånn er noen babyer. Anonymkode: 8d9e5...562
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #4 Skrevet 9. mars 2023 Min spiste også hele døgnet, han ville vel bare ha det sånn 🤷♀️ Anonymkode: 550bb...4c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå