AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #61 Del Skrevet 9. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Å være unyansert og bastant er jo begge kjennetegn på infantilitet, så her må du feie for egen dør, hr. Saus. Det som er interessant i denne sammenheng er jo hvordan personen resonerer rundt sin seksuelle fortid, og hvorvidt hen er ferdig med å ligge rundt eller ikke. Antallet man har ligget med, spiller således ingen rolle overhode. Du er åpenbart av den oppfatning at ingen kan forandre seg, men det stemmer vitterlig ikke med virkeligheten. Anonymkode: e80b3...d30 "Du er åpenbart av den oppfatning at ingen kan forandre seg, men det stemmer vitterlig ikke med virkeligheten." Hvorfor ta sjansen når det er 100000 fisk i havet? Jeg er ikke desperat nok til å ikke ha standarder. Anonymkode: 0ec54...26b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #62 Del Skrevet 9. mars 2023 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Men det var ikke tematikken. Tematikken er om forskjellen på 4 og 80 har noe å si – altså om spørsmålet er relevant. Hva du måtte foreta deg etter at spørsmålet er stilt har fint lite med dette å gjøre. Nei. Tematikken er «å spørre noen rett ut om antallet». Ikke hvilket tall er ok og hvilke er det ikke. Antallet er irrelevant. Antall og seksuell historikk er din private tematikk, ikke tråden sin. De fleste andre driter i antall. Selv aner jeg ikke hvor mange partnere min samboer har hatt. Jeg vet om hans mer seriøse forhold før meg, thats it. Han har selvfølgelig aldri spurt meg heller, da det er både uinteressant og irrelevant for vår relasjon. Anonymkode: a3ca7...637 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 9. mars 2023 #63 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Tematikken er «å spørre noen rett ut om antallet». Ikke hvilket tall er ok og hvilke er det ikke. Antallet er irrelevant. Antall og seksuell historikk er din private tematikk, ikke tråden sin. De fleste andre driter i antall. Selv aner jeg ikke hvor mange partnere min samboer har hatt. Jeg vet om hans mer seriøse forhold før meg, thats it. Han har selvfølgelig aldri spurt meg heller, da det er både uinteressant og irrelevant for vår relasjon. Anonymkode: a3ca7...637 TS spør helt eksplisitt i HI om spørsmålet er greit eller ikke. Kan du ikke lese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #64 Del Skrevet 9. mars 2023 ClausSaus skrev (3 minutter siden): TS spør helt eksplisitt i HI om spørsmålet er greit eller ikke. Kan du ikke lese? Ja, som sagt. Tematikken er spørsmålet. Ikke om svaret er 4, 80 eller 400. Svaret er irrelevant. Det er irrelevant for meg som har hatt 4, og det er irrelevant om jeg hadde hatt 80. Hva mottakeren av svaret hadde syntes om svaret betyr ikke noe for meg personlig. Jeg hadde jo ikke datet fyren igjen når han fremviser sånne sider av seg selv. Som sagt i henhold til tematikken, Nei, det er ikke greit. Anonymkode: a3ca7...637 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #65 Del Skrevet 9. mars 2023 10 minutter siden, ClausSaus said: Ahhh, ja… det evig tilbakevendende "kan forandre seg". Som om det er dette folk stort sett fyller dagene sine med: Å "forandre" seg… Joda det forekommer jo at folk forandrer seg. Men de aller fleste gjør faktisk ikke det i vesentlig grad. Tidligere adferd avslører faktisk noe om hvem du er. Tenk det. Du mangler litt livserfaring, du Claus. Anonymkode: e80b3...d30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 9. mars 2023 #66 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, som sagt. Tematikken er spørsmålet. Ikke om svaret er 4, 80 eller 400. Svaret er irrelevant. Det er irrelevant for meg som har hatt 4, og det er irrelevant om jeg hadde hatt 80. Hva mottakeren av svaret hadde syntes om svaret betyr ikke noe for meg personlig. Jeg hadde jo ikke datet fyren igjen når han fremviser sånne sider av seg selv. Som sagt i henhold til tematikken, Nei, det er ikke greit. Anonymkode: a3ca7...637 Hvorvidt spørsmålet er greit avgjøres av om det er relevant – er det relevant, da er det også greit. Hvorvidt spørsmålet er relevant avgjøres i sin tur av om forskjell i mulige svar er av betydning. Og ja: Forskjellen på om svaret er 4 eller om svaret et 80 har absolutt noe å si. For: Hvorfor er ikke antallet ditt 80? Du vet svaret på dette, gjør du ikke…? 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #67 Del Skrevet 9. mars 2023 ClausSaus skrev (3 minutter siden): Og ja: Forskjellen på om svaret er 4 eller om svaret et 80 har absolutt noe å si. For: Hvorfor er ikke antallet ditt 80? Du vet svaret på dette, gjør du ikke…? 😏 Nei det har ikke noe å si. Spørsmålet er ikke greit. Relasjonen avsluttes om spørsmålet stilles. Dette skjer helt uavhengig av om antallet er 4 eller 80. Så hva den som spør måtte mene om antallet i svaret han får blir irrelevant, da det ikke blir en relasjon videre. For alt jeg vet, så har samboeren min hatt 80 seksualpartnere fra han debuterte til han traff meg. For alt han vet, så har jeg hatt det samme. Det spiller ingen rolle. Det utgjør ingen forskjell. Vi har selvfølgelig aldri spurt. Anonymkode: a3ca7...637 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 9. mars 2023 #68 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du mangler litt livserfaring, du Claus. Anonymkode: e80b3...d30 Problemet er at jeg har for mye av det, og åpenbart diskuterer med barn (i en eller annen alder) som blåøyd tror blindt på "forandring". Og "blåøyd" har også en ekkel tendens til å materialisere seg fysisk av en lignende naiv-stupid tro på at "han har forandret seg"…. spesifikt i det øyeblikk at en knyttneve avslører at han visst ikke hadde det likevel. Er ikke få kvinner rundt omkring på krisesentre som trodde at "han hadde forandret seg". Livserfaring vil en dag lære deg at folk stort sett ikke forandrer seg så veldig. Synd men sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 9. mars 2023 #69 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det har ikke noe å si. Spørsmålet er ikke greit. Relasjonen avsluttes om spørsmålet stilles. Dette skjer helt uavhengig av om antallet er 4 eller 80. Så hva den som spør måtte mene om antallet i svaret han får blir irrelevant, da det ikke blir en relasjon videre. For alt jeg vet, så har samboeren min hatt 80 seksualpartnere fra han debuterte til han traff meg. For alt han vet, så har jeg hatt det samme. Det spiller ingen rolle. Det utgjør ingen forskjell. Vi har selvfølgelig aldri spurt. Anonymkode: a3ca7...637 Som sagt: At du klamrer deg til å ikke svare forteller alt. Tenker jeg sier meg fornøyd. 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #70 Del Skrevet 9. mars 2023 ClausSaus skrev (8 minutter siden): For: Hvorfor er ikke antallet ditt 80 Fordi jeg har vært med 4 stykker jeg har hatt lyst til å ha sex med. Hadde det vært 80 så hadde jeg ligget med 80. Om man har problemer med å date en som har ligget med 80 stykker, så har man virkelig et problem🙈 Anonymkode: a3ca7...637 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #71 Del Skrevet 9. mars 2023 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Som sagt: At du klamrer deg til å ikke svare forteller alt. Tenker jeg sier meg fornøyd. 😏 Jeg har svart. Jeg har ikke truffet 80 stykker jeg har ville ligge med. Hadde jeg truffet 80 stykker jeg ville ligget med, så hadde jeg ligget med 80 stykker. Det er jo ingen ting, og virkelig ikke et issue. For alt jeg vet har samboeren min ligget med langt fler en det. Hva så? Du sier deg fornøyd fordi du luller deg inn i ditt eget narrativ og tror alle andre er som deg. Det er nok en deilig tilværelse, men dog så virkelighetsfjernt. Anonymkode: a3ca7...637 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 9. mars 2023 #72 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg har vært med 4 stykker jeg har hatt lyst til å ha sex med. Hadde det vært 80 så hadde jeg ligget med 80. Om man har problemer med å date en som har ligget med 80 stykker, så har man virkelig et problem🙈 Anonymkode: a3ca7...637 Dette er ikke et svar, det er bare å gjenta at antallet ditt er 4 og ikke 80. Du har da hatt rikelig anledning til å knulle rundt i perioder, har du ikke? Men det har du ikke gjort? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #73 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja, som sagt. Tematikken er spørsmålet. Ikke om svaret er 4, 80 eller 400. Svaret er irrelevant. Det er irrelevant for meg som har hatt 4, og det er irrelevant om jeg hadde hatt 80. Hva mottakeren av svaret hadde syntes om svaret betyr ikke noe for meg personlig. Jeg hadde jo ikke datet fyren igjen når han fremviser sånne sider av seg selv. Som sagt i henhold til tematikken, Nei, det er ikke greit. Anonymkode: a3ca7...637 For de som stiller dette spørsmålet, er det nettopp svaret som er relevant. Anonymkode: 4b34a...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 9. mars 2023 #74 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Uhøflig, frekt eller helt greit? (I en bli-kjent/dating-situasjon) Anonymkode: 1eb2f...085 Kommer veldig an på setting og mye annet... Og/men selv om det kanskje kan være litt vel "azzbørgers" for mange - så synes jeg selv det er helt greit. Hadde en dæit spurt meg, og jeg måtte veie det i enten negativ eller positiv retning - så hadde det antageligvis blitt "stjerne i margen" for et så dirkete spyrrsmål for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #75 Del Skrevet 9. mars 2023 ClausSaus skrev (2 minutter siden): Hvorfor ikke? Hvem kunne ikke lese? Har svart deg 3 ganger over på hvorfor. Anonymkode: a3ca7...637 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #76 Del Skrevet 9. mars 2023 Som mann er dette sånn jeg absolutt ikke vil vite om noen, og derfor heller aldri ville spurt om. Jeg ville heller ikke likt å bli spurt. Tipper det er 40-og noe, men jeg ville antakelig løyet om det. Ingen som spør vil høre 40, liksom. Anonymkode: b10a9...af7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #77 Del Skrevet 9. mars 2023 ikke noe stress om du TÅLER svaret. Men kommer det ti å plage deg og du skal bruke det i mot h*n i ettertid så er det ikke lurt å spørre. Jeg tåler det selv, men mannen min sa rett ut at han ikke ville vite. Anonymkode: 00567...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 9. mars 2023 #78 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har svart. Jeg har ikke truffet 80 stykker jeg har ville ligge med. Hadde jeg truffet 80 stykker jeg ville ligget med, så hadde jeg ligget med 80 stykker. Det er jo ingen ting, og virkelig ikke et issue. For alt jeg vet har samboeren min ligget med langt fler en det. Hva så? Du sier deg fornøyd fordi du luller deg inn i ditt eget narrativ og tror alle andre er som deg. Det er nok en deilig tilværelse, men dog så virkelighetsfjernt. Anonymkode: a3ca7...637 Der kom derimot et svar, ja: Du har ikke truffet flere du ville ha sex med. Hmmm… men det har altså andre? Da må du jo bare ha truffet 1/20 så mange menn som dem i løpet av livet, da? I liket med alle andre damer med tilsvarende lavt antall som deg? Ja, det må være forklaringen: At damer som har ligget med 80 menn rett og slett har truffet så sinnsykt mange flere menn enn dere. Tror du ikke? For det kan vel ikke hende at dere legger lista litt høyere for å ligge med noen, vel…? 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #79 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For de som stiller dette spørsmålet, er det nettopp svaret som er relevant. Anonymkode: 4b34a...87c Ja. Men det er irrelevant. I et tenkt scenario, for morro skyld. Jeg og du er på første/andre date. Du spør meg hvor mange jeg har hatt sex med. Jeg svarer med mine sparsommelige 4 partnere fra tidligere forhold. Nå har du da fått svaret ditt. Hva sier du da? Hva skjer da? Anonymkode: a3ca7...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #80 Del Skrevet 9. mars 2023 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Der kom derimot et svar, ja: Du har ikke truffet flere du ville ha sex med. Hmmm… men det har altså andre? Da må du jo bare ha truffet 1/20 så mange menn som dem i løpet av livet, da? I liket med alle andre damer med tilsvarende lavt antall som deg? Ja, det må være forklaringen: At damer som har ligget med 80 menn rett og slett har truffet så sinnsykt mange flere menn enn dere. Tror du ikke? For det kan vel ikke hende at dere legger lista litt høyere for å ligge med noen, vel…? 😏 Huh? Dette ga ingen mening. Hadde jeg vært singel mer en den lille tiden jeg har, så hadde jeg ligget med langt flere. Begrenser seg veldig når man har vært singel knapt 1 år fra man ble seksuelt aktiv. Hadde jeg ikke vært i faste/forpliktende forhold mesteparten av voksenlivet mitt, så hadde jeg lett ligget med 80. Er jo bare sex. Er ikke akkurat gravalvor. Det er gøy og digg. Er jo ikke negativt å ha ligget med mange når man er singel. Da er det jo bare å kose seg. Anonymkode: a3ca7...637 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå