Fremmed fugl Skrevet 9. mars 2023 #41 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det hadde blitt avsluttet om jeg hadde fått spørsmålet. Svaret hadde vært irrelevant. En som har behov for å spørre om noe så dumt er ikke en jeg hadde orket å involvere meg med. Anonymkode: a3ca7...637 Syns det vel er nok så klart: - Hvis det er viktig at enn potensial kjæreste ikke ønsker å vite det... still spørmål om den ønsker å vite det tidlig. Så kan man avslutte tidlig hvis det er en dealbreaker. - Hvis antallet er viktig, stil spørsmålet tidlig, så det blir kjent. Vil da også løse problemet for dem i den første kategorien. Vi andre, ja her er det vel noe som kanskje eller kanskje ikke enn eller annen gang kommer opp naturlig i enn samtale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #42 Del Skrevet 9. mars 2023 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Hvis du ikke tåler spørsmålet er du uansett ikke materiale for noe seriøst. Motsatt. En som må spørre om noe sånt er ikke materiale for noe seriøst. De trenger å modnes intellektuelt før de er kapable til å håndtere et «voksenforhold». Anonymkode: a3ca7...637 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #43 Del Skrevet 9. mars 2023 2 minutter siden, ClausSaus said: Passer jo helt utmerket? Som sagt: Hvis du ikke tåler spørsmålet er du uansett ikke materiale for noe seriøst. Feil! Personer som stiller spørsmålet er dem man absolutt ikke bør satse på i et seriøst forhold. Anonymkode: e80b3...d30 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #44 Del Skrevet 9. mars 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Om man vil ligge rundt, så har man ikke interessen av å «holde stabile forhold». Når man vil ha et stabilt forhold, så vil man ikke ligge rundt. Dette er veldig enkelt. Anonymkode: a3ca7...637 Høres ut som coping, det der. Å ligge rundt 1000 ganger endrer deg såpass mye at man får ekstremt redusert sannsynlighet for å holde et monogamt forhold gående. At eventuelle partnere vil dobbeltsjekke dette på forhånd er da ikke så rart. Anonymkode: 0ec54...26b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 9. mars 2023 #45 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Motsatt. En som må spørre om noe sånt er ikke materiale for noe seriøst. De trenger å modnes intellektuelt før de er kapable til å håndtere et «voksenforhold». Anonymkode: a3ca7...637 Tull og tøys. Det nøyaktige antallet betyr selvfølgelig ingenting, men hvilke størrelser vi snakker om sier i aller høyeste grad noe om hva slags innstilling du har til sex. Og spar deg disse infantile forsøkene på å late som om du vet hva et voksent forhold er. Voksne forhold er nemlig basert på om man er kompatible rundt spørsmål av betydning, ikke bare hva slags "sommerfugler" man føler hvis man kniper øynene igjen for alt. Slikt er for fjortiser. Og ja: Lik innstilling til sex er viktig for voksne. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #46 Del Skrevet 9. mars 2023 Jeg skjønner ikke hva man skal gjøre med svaret man får? Om jeg hadde fått det spørsmålet, og svart at :» jeg (k-37) har hatt 4 partnere fra jeg debuterte med ungdomskjæresten min som 17 åring. Deretter 2 kortere kjærlighetsforhold og et lengre, mer seriøst forhold.» Om daten min hadde fått svaret mitt, så spiller det jo ingen rolle hvordan han reagerer på det. Om han får runkematerialet, eller sjokk fordi han syntes det var mange er irrelevant. Anonymkode: a3ca7...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 9. mars 2023 #47 Del Skrevet 9. mars 2023 (endret) Ser ikke problemet. Utrolig dømmende å reagere på det. Skal jeg dømme folk som spør hvor mange søsken jeg har kanskje? Å spørre vitner ikke om usikkerhet. Alle vet det er et sårt tema for mange så det krever faktisk litt å spørre. Ikke galt å ha krav heller for de som har det. Endret 9. mars 2023 av Majer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 9. mars 2023 #48 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke hva man skal gjøre med svaret man får? Om jeg hadde fått det spørsmålet, og svart at :» jeg (k-37) har hatt 4 partnere fra jeg debuterte med ungdomskjæresten min som 17 åring. Deretter 2 kortere kjærlighetsforhold og et lengre, mer seriøst forhold.» Om daten min hadde fått svaret mitt, så spiller det jo ingen rolle hvordan han reagerer på det. Om han får runkematerialet, eller sjokk fordi han syntes det var mange er irrelevant. Anonymkode: a3ca7...637 4 er jo i praksis ingenting. Men hvorfor er ikke antallet ditt 80 istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #49 Del Skrevet 9. mars 2023 ClausSaus skrev (2 minutter siden): Tull og tøys. Det nøyaktige antallet betyr selvfølgelig ingenting, men hvilke størrelser vi snakker om sier i aller høyeste grad noe om hva slags innstilling du har til sex. Og spar deg disse infantile forsøkene på å late som om du vet hva et voksent forhold er. Voksne forhold er nemlig basert på om man er kompatible rundt spørsmål av betydning, ikke bare hva slags "sommerfugler" man føler hvis man kniper øynene igjen for alt. Slikt er for fjortiser. Og ja: Lik innstilling til sex er viktig for voksne. Jeg skjønner ikke hva man skal gjøre med svaret man får? Om jeg hadde fått det spørsmålet, og svart at :» jeg (k-37) har hatt 4 partnere fra jeg debuterte med ungdomskjæresten min som 17 åring. Deretter 2 kortere kjærlighetsforhold og et lengre, mer seriøst forhold.» Om daten min hadde fått svaret mitt, så spiller det jo ingen rolle hvordan han reagerer på det. Om han får runkematerialet, eller sjokk fordi han syntes det var mange er irrelevant. spørsmålet fører ikke noe godt med seg. Anonymkode: a3ca7...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #50 Del Skrevet 9. mars 2023 ClausSaus skrev (Akkurat nå): 4 er jo i praksis ingenting. Men hvorfor er ikke antallet ditt 80 istedet? Fordi jeg har vært med 4 stykker jeg har hatt lyst til å ha sex med. Men det er jo irrelevant. Hva ville det svaret ført til om jeg hadde fått spørsmålet? Ingen ting. Anonymkode: a3ca7...637 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #51 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Motsatt. En som må spørre om noe sånt er ikke materiale for noe seriøst. De trenger å modnes intellektuelt før de er kapable til å håndtere et «voksenforhold». Anonymkode: a3ca7...637 Man må modnes intellektuelt for å forstå at folk er forskjellige, og har forskjellige prefferanser. Det høres ut som du er ganske ressurssvak. Anonymkode: f0455...11a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 9. mars 2023 #52 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg har vært med 4 stykker jeg har hatt lyst til å ha sex med. Men det er jo irrelevant. Hva ville det svaret ført til om jeg hadde fått spørsmålet? Ingen ting. Anonymkode: a3ca7...637 Nei, det er ikke irrelevant i det hele tatt. For du kunne jo hatt 80 på CV’en din, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #53 Del Skrevet 9. mars 2023 ClausSaus skrev (Akkurat nå): Nei, det er ikke irrelevant i det hele tatt. For du kunne jo hatt 80 på CV’en din, ikke sant? Jo det er irrelevant. Det hadde jo ikke blitt noen ny date. Anonymkode: a3ca7...637 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 9. mars 2023 #54 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo det er irrelevant. Det hadde jo ikke blitt noen ny date. Anonymkode: a3ca7...637 Måten du prøver å unngå spørsmålet avslører at du skjønner hva jeg vil frem til… 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #55 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man må modnes intellektuelt for å forstå at folk er forskjellige, og har forskjellige prefferanser. Det høres ut som du er ganske ressurssvak. Anonymkode: f0455...11a Om preferansen din fører deg dit at du må spørre en date om seksuell historikk av antall partnere, så vitner det om manglende kognitiv fungering. Det er sånne spørsmål jeg kan få av beboerne på gruppeboligen for psykisk utviklingshemmede jeg jobber. Det er der nivået på «ressurser» ligger for å spørre om noe så idiotisk. Anonymkode: a3ca7...637 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #56 Del Skrevet 9. mars 2023 ClausSaus skrev (Akkurat nå): Måten du prøver å unngå spørsmålet avslører at du skjønner hva jeg vil frem til… 😏 Jeg tror det er du som ikke skjønner hva jeg vil frem til. Om jeg i et tenkt scenario hadde fått spørsmålet på en date, og svart ut om min heller sparsommelige seksuelle historikk, så hadde det ikke blitt en ny date. Helt uavhengig av hva svaret mitt hadde vært. Anonymkode: a3ca7...637 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #57 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uhøflig, frekt eller helt greit? (I en bli-kjent/dating-situasjon) Anonymkode: 1eb2f...085 Helt greit å få avklart om vi har samme holdninger til sex Anonymkode: 2b649...176 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #58 Del Skrevet 9. mars 2023 8 minutter siden, ClausSaus said: Tull og tøys. Det nøyaktige antallet betyr selvfølgelig ingenting, men hvilke størrelser vi snakker om sier i aller høyeste grad noe om hva slags innstilling du har til sex. Og spar deg disse infantile forsøkene på å late som om du vet hva et voksent forhold er. Voksne forhold er nemlig basert på om man er kompatible rundt spørsmål av betydning, ikke bare hva slags "sommerfugler" man føler hvis man kniper øynene igjen for alt. Slikt er for fjortiser. Og ja: Lik innstilling til sex er viktig for voksne. Å være unyansert og bastant er jo begge kjennetegn på infantilitet, så her må du feie for egen dør, hr. Saus. Det som er interessant i denne sammenheng er jo hvordan personen resonerer rundt sin seksuelle fortid, og hvorvidt hen er ferdig med å ligge rundt eller ikke. Antallet man har ligget med, spiller således ingen rolle overhode. Du er åpenbart av den oppfatning at ingen kan forandre seg, men det stemmer vitterlig ikke med virkeligheten. Anonymkode: e80b3...d30 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 9. mars 2023 #59 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror det er du som ikke skjønner hva jeg vil frem til. Om jeg i et tenkt scenario hadde fått spørsmålet på en date, og svart ut om min heller sparsommelige seksuelle historikk, så hadde det ikke blitt en ny date. Helt uavhengig av hva svaret mitt hadde vært. Anonymkode: a3ca7...637 Men det var ikke tematikken. Tematikken er om forskjellen på 4 og 80 har noe å si – altså om spørsmålet er relevant. Hva du måtte foreta deg etter at spørsmålet er stilt har fint lite med dette å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 9. mars 2023 #60 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å være unyansert og bastant er jo begge kjennetegn på infantilitet, så her må du feie for egen dør, hr. Saus. Det som er interessant i denne sammenheng er jo hvordan personen resonerer rundt sin seksuelle fortid, og hvorvidt hen er ferdig med å ligge rundt eller ikke. Antallet man har ligget med, spiller således ingen rolle overhode. Du er åpenbart av den oppfatning at ingen kan forandre seg, men det stemmer vitterlig ikke med virkeligheten. Anonymkode: e80b3...d30 Ahhh, ja… det evig tilbakevendende "kan forandre seg". Som om det er dette folk stort sett fyller dagene sine med: Å "forandre" seg… Joda det forekommer jo at folk forandrer seg. Men de aller fleste gjør faktisk ikke det i vesentlig grad. Tidligere adferd avslører faktisk noe om hvem du er. Tenk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå