Gå til innhold

Å spørre noen rett ut hvor mange sexpartnere de har hatt..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For min del hadde det vært helt greit å få spørsmålet. Men jeg hadde kommet til å svare at det ønsker jeg ikke å fortelle. Er det et svar du hadde vært komfortabel med...??

Det betyr ikke at jeg har ligget med veldig mange. Rundt 25 tror jeg. Er mann på ca 40, så tallet er vel ikke veldig dramatisk og noe jeg burde være redd for. Men dette er rett og slett bare noe jeg ikke ønsker å dele.

Anonymkode: 04e8d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Frekt og helt urelevant.

Anonymkode: 7aff2...839

Irrelevant er det jo ikke, og jeg synes ikke det er frekt heller.

Men det er definitivt turn-off å spørre om, rett og slett fordi det tyder på usikkerhet.

Anonymkode: e80b3...d30

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en privatsak. Men jeg står kanskje litt på den andre siden. Jeg har ikke behov for å vite. 

Etter 12,5 år i forhold, kun et par elskertilfeller og noen ligg, gjør meg nok ikke veldig aktuell, dersom mest er best :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du virkelig oversikt over antallet?

Anonymkode: fa81b...b9e

Det er ikke kjempehøyt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Uhøflig, frekt eller helt greit? (I en bli-kjent/dating-situasjon) 

Anonymkode: 1eb2f...085

Helt greit og naturlig. Men litt i overkant blåøyd å tro at man kan stole på svaret.

Hvis vedkommende derimot ikke tåler spørsmålet er det egentlig bare å avslutte. For da er det noe galt et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Irrelevant er det jo ikke, og jeg synes ikke det er frekt heller.

Men det er definitivt turn-off å spørre om, rett og slett fordi det tyder på usikkerhet.

Anonymkode: e80b3...d30

Jo, for meg er det helt irrelevant. Alle har en fortid, så enkelt er det jo. Hvorfor skal man vite antall? :) jeg bryr meg om personen her og nå, ikke hvor mange de har ligget med før.

Enig i at viser usikkerhet.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, for meg er det helt irrelevant. Alle har en fortid, så enkelt er det jo. Hvorfor skal man vite antall? :) jeg bryr meg om personen her og nå, ikke hvor mange de har ligget med før.

Enig i at viser usikkerhet.

"Usikker"… på hva?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde synes det var merkelig å spørre om, og hadde ikke spurt selv heller.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville ikke kalt det frekt, men heller direkte dumskap. Det er en privatsak og de som bryr seg om antall partnere er undertrykkende og slutshamene, så jeg hadde hvertfall aldri giddet å gå videre med datingen med noen som 1) brydde seg om sånt og 2) hadde så lav sosial EQ at de spurte om det. Kan like gjerne spørre folk hvilken konsistens bæsjen dems hadde sist de var på do. Idiotisk og privat 

Anonymkode: 5f768...431

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sluts synes det er "frekt" å spørre om fordi ja.... det er jo selvforklarende hvorfor.

Normale folk tenker vell at det er grei ting å dele om den andre vil vite det.

Anonymkode: f0455...11a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg fatter ikke at enkelte har så stort behov for å vite sånt. 
Hva skal en bruke de opplysningene til? 

Anonymkode: eca08...8e6

Jo flere partnere, jo større problemer med å holde stabile forhold. Jeg stoler mer på statistikk enn løse folks coping. 

Anonymkode: 0ec54...26b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fatter ikke at enkelte har så stort behov for å vite sånt. 
Hva skal en bruke de opplysningene til? 

Anonymkode: eca08...8e6

Å dømme folk. 

Derfor er det et tema som bare dømmende folk bryr seg om, som om det liksom sier noe om verdien til en person hvor mange eller få partnere de har hatt. 

Jeg kan telle mine på én hånd men hadde gått om en date spurte meg, menn med kvinnefiendtlige holdninger får ikke et sekund mer av min tid. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sluts synes det er "frekt" å spørre om fordi ja.... det er jo selvforklarende hvorfor.

Feil 

Generelt er det en privatsak og ingen damer gidder å være med en mann som slutshamer, heller ikke om man så er jomfru selv. Vi lever i 2023 for faen, voks opp 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
ClausSaus skrev (19 minutter siden):

.

Hvis vedkommende derimot ikke tåler spørsmålet er det egentlig bare å avslutte. For da er det noe galt et sted.

Det hadde blitt avsluttet om jeg hadde fått spørsmålet. Svaret hadde vært irrelevant.

En som har behov for å spørre om noe så dumt er ikke en jeg hadde orket å involvere meg med.

Anonymkode: a3ca7...637

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Normale folk har hverken behov eller interesse av å vite.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis samtalen dreier inn på sex og et sånt spørsmål faller seg naturlig, så er det helt ok. Kommer det helt ut av det blå, føler jeg at vedkommende vil ha problemer med «feil» svar. Hvis man er avhengig av et eller annet helt spesielt for å ha det bra seksuelt, tenker jeg det uansett opplyses om i god tid. Ellers bør ikke hva man har gjort med hvem tidligere spille noen rolle. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jo flere partnere, jo større problemer med å holde stabile forhold.

Anonymkode: 0ec54...26b

Om man vil ligge rundt, så har man ikke interessen av å «holde stabile forhold». 

Når man vil ha et stabilt forhold, så vil man ikke ligge rundt.

Dette er veldig enkelt.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare blitt spurt én gang de siste ti årene eller noe, og jeg har aldri spurt selv. Viste seg at hun som spurte hadde hatt langt færre, og så begynte hun å snakke om at hun skulle ha sex med flere for å ta meg igjen. Gud bedre. Dette sa hun på første date. Var flere ting som skurret, så vi traff hverandre ikke flere ganger. Hun mente også at vi skulle snakke hele kvelden i timesvis da jeg hadde kommet hjem. Ble to timer, som jeg følte at var nok i massevis, men hun var ikke særlig blid da jeg prøvde å avslutte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mister interessen pronto om slike spørsmål stilles. For meg viser det ett kontrollbehov jeg ikke vil være en del av. 

Anonymkode: 27973...573

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det hadde blitt avsluttet om jeg hadde fått spørsmålet. Svaret hadde vært irrelevant.

En som har behov for å spørre om noe så dumt er ikke en jeg hadde orket å involvere meg med.

Passer jo helt utmerket? Som sagt: Hvis du ikke tåler spørsmålet er du uansett ikke materiale for noe seriøst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...