Gå til innhold

Enorm fortjeneste på oddstipping

Anbefalte innlegg

Gjest oddstipper
Skrevet

Jeg og en kompis begynte å spille på lavodds for to måneder siden, det har gitt en avkastning på 200% :D Noe som er litt i overkant av det banken min kan tilby iallefall..

Vi har nå spillt på 48 kamper og vunnet på 43. Vi spiller kun på "sikre" kamper. Nå har en vi fått med oss en kompis til som har skutt inn 1000 kroner så hvis alt går like bra med oss fremover som det har gjort hittil er det ikke lenge før vi drar inn en 1000 lapp på en god dag.

Fotsetter denne trenden blir det kroner i kassa, Vi blogger resultatene vår på www.oddsbloggen.no, vi legger også ut hvilke kamper vi skal spille på i forkant. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg satser hardt på at julenissen skal gjøre meg til LOTTO-millionær.

Skrevet

Lykke til... men kan fortelle deg at julenissen ikke finnes. Ville heller brukt pengene mine på odds enn på lotto, ser du på statistikken til oddsbloggen.no ser du 44 av 49 kamper har gått i boks og gitt en fortjeneste på over 200% på to måneder, det er en bra statistikk.

Kan jo opplyse om at kampen vi spilte på i dag gjekk inn så det suste 4-0 til Arsenal.

Skrevet

Dere er patetiske. Hvordan bli rik fortest mulig med minst mulig arbeid.

Tror mer på julenissen i hvert fall.

Hva er hensikten deres med å legge dette inn her? Å gå ut og gjøre alle folkeslag til millionærer gjennom tipping?

Skrevet

Sikkert for å få lavere gevinst. Dersom det er mange som vinner blir jo ikke utbetalingene så store heller.

Skrevet

Patetiske? Du er vel like patetisk hvis du spiller på lotto? Hvem vil vel ikke tjene mest mulig penger på minst mulig arbeid? Du trenger jo ikke spille hvis du synes det er så patetisk. Hensikten er at de som har lyst å spille kan se hvilke kamper vi spiller på, og spille på de samme kampene hvis de har lyst. Vi gjør dette for gøy og vi synes det er gøy med penger. Hvis du ikke ser potensiale i dette (regner med du ikke har lest noe særlig på oddsbloggen heller) er det fordi du ikke vil se det. Skjønner ikke vitsen med den grinebitinga fordi andre gjør det bra i noe og i tillegg gir andre muligheten uten å prøve å tjene penger på det, vi tjener jo ingenting på om andre spiller.

Prøv også å sett deg litt inn i ting før du svarer så du skjønner hva det i det hele tatt dreier seg om, man kan ikke sammenligne lotto og odds.

For å svare på det siste innlegget, gevinsten blir ikke noe lavere selv om 10 000 vinner, det er oddsspilling ikke lotto. Gevinsten er det oddsen er.

Hvis oddsen er 1.20 og man spiller for 100 kroner får man tilbake 120 kroner som ikke høres så mye ut i kroner men man må regne i prosenter. 20 kroner av 100 er hele 20% som er en enorm avkastning på en dag. Man må selvsagt ikke satse alt man har på hver kamp ettersom det er en risiko fordi det er spill, vi satser mellom 15 og 20% av totalbeløpet vårt på de sikreste kampene. Sikre kamper er når stabile topplag møter bunnlag derfor kalles det lavodds, og jo lavere oddsen er jo mindre risiko men også lavere gevinst så det er ikke gjort over natta. Ser du på historikken vår finner du alle kampene vi har spilt på og hvor mye vi har vunnet.

Man ser jo der at det fungerer. Vi spiller heller ikke bare for å spille, man kan ikke se blindt på oddsen, man må følge med på formen til laget man satser på o.s.v

Det er faktisk folk som lever av å spille på odds også, og ja det er mange det går til helvete med også, som regel de som tar alt for store sjanser og satser alt på alt for høy odds.

Vil også legge til at SV vil ha slutt på nettspilling som poker og oddstipping (noe som er tvilsomt at de får til). Vi som driver oddsbloggen skal gjøre vårt ytterste for å informere de som ønsker det, om hvordan man enkelt kan opprette en konto i utlandet og spille fra den uten at noen Norske sosialisttullinger skal få bestemme hvordan vi skal bruke pengene våre som de helst vil ha i statskassen i form av tullete avgifter.

Skrevet

Jeg spiller ikke Lotto (derfor må jeg som sagt satse på julenissen om jeg skulle blitt millionær).

Forball er totalt uinteressant. Tipping er for folk som ikke jobber, men leser om rike kjendiser i Se og Hør og misunner dem rikdommen.

Skrevet

Æsj! Er jo bare reklamedritt jo!

"Hvordan verve flere folk til tippelaget sitt" Tror ikke det er lov her, jeg :P

Skrevet

Vi verver da ikke medlemmer til tippelaget vårt, det kommer vi aldri til å gjøre. vi er tre stykker som driver sammen og flere blir ikke aktuelt å ta med.

Du kan ikke kjøpe eller betale noe som helst på oddsbloggen.no. Vi legger ut kamper vi skal spille på og kamper vi har spilt på slik at folk som vil kan tippe på samme kamper som oss hvis de vil det, f.eks på norsk tipping eller tilsvarende nettsteder som driver med odds.

Du som mener at tipping er for arbeidsledige bør vel gjøre litt grundigere reaserch før du svarer for å si det mildt. Å lese se og hør og misunne rike høres for meg mer ut som noe arbeidsledige driver med.

Skrevet

Jeg er jente på 32 år, i full fast jobb og har fått opp øya litt for langoddsen. Syns det er litt artig, og de gangene jeg har prøvd "sikre" kamper og tippa forsiktig har det gått inn, de gangene jeg har tatt for store sjanser har jeg også røket.

Men drømmer jo selvsagt om den store lotto-millionen da. :sjarmor:

Skrevet
:) endelig noen som har skjønt det. Problemet med odds er at det er så lett å bli litt for ivrig, men man må bare holde seg til "sikre" kamper med stabile topplag så går mesteparten av kampene inn, men man må selvsagt regne med tap innimellom også. vi tok en sjanse på et nederlandsk lag i siste spillerunde, da gjekk vi på en smell. det var litt irriterende for vi skulle i utgangspunktet ikke spille på den. de andre kampene gjekk inn så tapet ble ikke stort. vi henter det inn igjen på bare to kamper nesten og det er svært bra. det som er greit når beløpet øker er at man kan satse mindre og mindre av potten og dermen tåle flere smeller uten at det går skeis :) Målet nå er å komme seg opp til 10 000, noe vi regner med å klare på 2-3 måneder. :)
Skrevet

Har tenkt å "kopiere" ideen deres litt da, bare at jeg holder meg til MYE mindre beløp i satsingskassa... Er nemlig ganske pysete av meg. :ler:

Var inne og titta på sida deres også!

Skrevet

hehe, opplegget vårt funker ganske bra som du ser på statistikken vår, vi er veldig forsiktige også og er klar over faren for å bli hekta hehe. vi satser aldri penger vi ikke har råd å tape heller, så det er lurt å ikke satse for mye men heller prøve å bygge seg opp med lite :) går det like bra etter 100 kamper er planen å prøve med litt mer penger.

Gjest Primula
Skrevet

Når dere tipper på såkalte sikre kamper blir jo aldri fortjenesten "enorm" som du skriver? På de sikre kampene er jo oddsen sjelden over 1,20. Nå vet ikke jeg hvor mye dere satser på hver kamp, men dersom dere har satt inn 1000 kr hver og satser 15-20 % av hovedkapitalen vinner dere ikke mer enn maks 120 kroner!! Det kan vel ikke kalles en enorm avkastning synes jeg da...

Skal man vinne mye på oddsen, må man ha teft, flaks og være modig nok til å satse på kamper med høy odds. Større sjans for å tape, men også mer å vinne..

Skrevet

:)

Så mye satser jeg aldri, spiller bare for gøy, og igår satsa jeg 10 kr på Arsenal - ManU. Og krysset av for Uavgjort. Noe som gav meg odds på 2,80. Og dermed fikk jeg 10 kr til å bli 28 kr. Det må kalles god avkastning.

Men som sagt - dette er jo bare for gøy og søkkrik blir jeg nok aldri på det. ;)

Skrevet

Primula

Du tenker helt feil, det er netopp når man tar sjanser det ikke går. Dessuten må du se på det i prosent, vi har hatt en avkastning på over 200% på to måneder, det vil si hadde vi spillt med 100 000 akuratt slik vi gjør nå hadde vi hatt over 200 000 nå og det er mye på to måneder. Eksempelet ditt veldig selvmotsigende, du sier at 120 kroner av 1000 ikke er mye, det er vanvittig mye, faktisk 12% avkastning på en dag, får du like god rente i banken din vil jeg gjerne bytte til den banken også. Vi er fortsatt i en testfase for å se hvordan det fungerer. teft må man ha og det har vi, vi spiller ikke på alle kamper som har lavodds, vi velger de som er aller mest sikre. Man kan ikke satse på flaks skal man tjene penger på odds.

Skrevet

* Over 300 000 mente jeg i innlegget over (200 000 ren avkastning)

Gjest Mito24
Skrevet
Jeg og en kompis begynte å spille på lavodds for to måneder siden, det har gitt en avkastning på 200%  :D Noe som er litt i overkant av det banken min kan tilby iallefall..

Vi har nå spillt på 48 kamper og vunnet på 43. Vi spiller kun på "sikre" kamper. Nå har en vi fått med oss en kompis til som har skutt inn 1000 kroner så hvis alt går like bra med oss fremover som det har gjort hittil er det ikke lenge før vi drar inn en 1000 lapp på en god dag.

Fotsetter denne trenden blir det kroner i kassa, Vi blogger resultatene vår på www.oddsbloggen.no, vi legger også ut hvilke kamper vi skal spille på i forkant.  :sjarmor:

Merkelig, nå ser det ut til at dere plutselig er åtte prosent i minus. Tips: ta noen vekttall innen statistikk.

Skrevet

Det er ny periode, du må slå sammen den gamle perioden også. Vi er nå 222,6 % i pluss siden vi startet. Siden vi startet den nye perioden har vi gått såvidt i minus. Nå får dere som skal kritisere begynne å sjekke litt grundigere før dere uttaler dere.

Gjest gjest1
Skrevet

jamen finnes det mange surmaga nordmenn der ute...

Du må ikke fortelle folk at du tipper og at du faktisk vinner jevnt på det vettu - da kommer surnissene og tar deg.

jeg vet om et tippelag på mitt hjemsted som lever av tippinga si jeg, og hvorfor skal de ikke det når det virker?

Er man et dårligere menneske hvis man tjener penger på spill enn på å jobbe penger i lomma på en eller annen bedriftseier fra åtte til fire hver dag?

ikke bry deg om dem, spill og ha det moro du - og blir du rik så er det deg vel unt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...