Gå til innhold

Valp 6mnd fortsatt ikke alene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har gått frem på den forsiktige måten med et sekund, minutt, minutt til osv. Har også måtte gå tilbake fordi vi gikk for fort frem. Har greid å få henne til å sove alene på eget rom i huset opptil en time. Og vi kan gå ut med søpla, da hører hun oss hele veien over gårdsplassen og tilbake og er stille men på vakt. Hun legger seg altså bare hvis vi er i huset, ellers sitter hun ved grinda og lytter etter oss. Føles som vi kommer hit men ikke lengre. Med vår progresjon kan hunden kanskje være alene en arbeidsdag når hun blir tre år😅. Virker som om alle får det til å fort. Vet ikke hvordan andre valper er men vår virker litt engstelig type. Vært litt redd for å gå ut, treffe andre hunder og mennesker og litt sånt. Hun har blitt mye tryggere på dette etter mye trening. Har ved en anledning satt meg utenfor inngangsdøra med døra på gløtt slik at jeg har kunnet snakke med henne når hun stresser. Da fikk jeg henne til å legge seg og tilslutt lukket jeg døra og hun ble rolig og sovnet. Har dette noe for seg eller er jeg ikke noe nærmere å gå fra når hun vet at jeg er rett på andre siden av døra?

Anonymkode: 31407...96f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere et bur med tepp/tak hun kan legge seg i eller ligger hun under «åpen himmel.» hunder føler seg tryggere om de kan gå til «hula» si

Anonymkode: 543d5...add

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har dere et bur med tepp/tak hun kan legge seg i eller ligger hun under «åpen himmel.» hunder føler seg tryggere om de kan gå til «hula» si

Anonymkode: 543d5...add

Ja det har hun og det står åpent. Hun liker å ligge der når vi er tilstede. Hun har også et teppe som ligger ved grinden og hun velger dette når hun er alene.

Anonymkode: 31407...96f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...