Gå til innhold

Gi meg en god grunn til å velge Mills kaviar, framfor First Price og Prima.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de smaksmessig er gode alle, kanskje Prima et hakk over de andre. Prima og First Price koster ca 8 kroner og Mills ca 23. Finnes noen grunn ikke jeg vet om, for å velge Mills? Jeg ser mange andre gjør det. 

Anonymkode: 597e3...5d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den har bedre kvalitet. FP er mat for dyr, ikke mennesker

Anonymkode: 020bd...bd1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

FP kaviar kom ut med topprangering i test mot andre merker. Bare til opplysning.

Anonymkode: 0e24c...81d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor svare, når du ikke har peiling i det hele tatt? 🤔

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg synes de smaksmessig er gode alle, kanskje Prima et hakk over de andre. Prima og First Price koster ca 8 kroner og Mills ca 23. Finnes noen grunn ikke jeg vet om, for å velge Mills? Jeg ser mange andre gjør det. 

Hvorfor trenger du noen grunn til det, når du liker det du kjøper?

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp den du liker best da. Er vel ingen grunn til å kjøpe Mills om du liker en annen bedre? At den i tillegg er rimeligere er jo vinn vinn for deg. 

Anonymkode: 5e215...29b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Mezzosoprena skrev (8 minutter siden):

Hvorfor trenger du noen grunn til det, når du liker det du kjøper?

Jeg trenger selvfølgelig ingen grunn til å kjøpe noe som er tre ganger så dyrt, når jeg ikke synes det er bedre. Men jeg er nysgjerrig på hvorfor så mange andre gjør dette. Hva er det JEG ikke skjønner, som disse skjønner? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg trenger selvfølgelig ingen grunn til å kjøpe noe som er tre ganger så dyrt, når jeg ikke synes det er bedre. Men jeg er nysgjerrig på hvorfor så mange andre gjør dette. Hva er det JEG ikke skjønner, som disse skjønner? 

Strengt tatt så er det vel du som har skjønt det 🙂 Man betaler for merket, ikke for innholdet.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De gjør det av vane, og fordi de er lurt til å tro Mills har bedre kvalitet, de vet ikke bedre 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man får nok mye FP som er like bra som mat med annen innpakning. F.ex. fryste blåbær, fryste erter og fryst seifilet er akkurat like bra som noe annet.

Men kaviar....har for meg at jeg har smakt annen kaviar men at Mills var best...da jeg spiste kaviar, men det er lenge siden. Den andre av billigere merke som jeg ikke husker hva var, smakte bare saltere, mens Mills hadde mer fyldig smak.

Anonymkode: 59b5c...29a

Gjest HegeMarie
Skrevet

Ingen god grunn.

Det er jo bare Kavli som duger.

Skrevet

Foretrekker Mills Polar Kaviar. Spiser ikke så mye kaviar i løpet av et år at det er det som kommer til å knekke økonomien min.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper alltid det jeg liker best. Livet er for kort til å spise vondt mat bare fordi andre mener noe annet. Har jeg økonomi til det så velger jeg alltid den varen jeg foretrekker.  Smaksmessig så liker jeg Mills kaviar. 

Anonymkode: d1d9f...455

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Produsert i Norge med skrei fisket i Norskehavet. 

Anonymkode: 36ae4...dbc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ingen god grunn

Skrevet

Jeg liker ikke FP kaviar. Rema, derimot, har en kaviar jeg liker, og den er mye billigere enn Mills.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker mils sin bedre og kjøper den selvsagt derfor. Hadde jeg foretrukket noen andre hadde jeg kjøpt den, er vel ikke så vanskelig å skjønne.

Anonymkode: 9d8ce...ee3

AnonymBruker
Skrevet

Mills sin smaker søtere og rundere, så jeg antar den en tilsatt mer sukker? Smaker sånn i alle fall. Jeg liker at smaken av sjø og rogn er mest mulig «ren», så jeg kjøper billig-kaviar! 

Anonymkode: 2a436...cea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...