MarianneE Skrevet 29. oktober 2002 #1 Skrevet 29. oktober 2002 Jeg blir sprø! Ser i speilet at jeg ikke er 18 lengere og at huden min begynner og vise tegn på en rynke her og der rundt øynene. Tror jeg må begynne med anti-aldrings krem, men veit ikke hvilken! Noen tips? Om det hjelper så har jeg blandings hud........
Gjest Diva Skrevet 29. oktober 2002 #2 Skrevet 29. oktober 2002 Hmmm. Jeg prøver nå Alpha Flavon fra Nivea (tror jeg d var). Den er veldig behagelig, men aner ikke om det virker..... Håper det da... P.S. Åssen går`e på Down Town da? Trenger dere flere folk i sjappa ennå? Kattepusen :-)
Mathias Skrevet 30. oktober 2002 #3 Skrevet 30. oktober 2002 Nå er konklusjonene i div tester og forbukersaker at de ikke hjelper da...
Gjest chimp Skrevet 30. oktober 2002 #4 Skrevet 30. oktober 2002 Swedish Formula som fås kjøpt i Vita-butikkene skal ha DOKUMENTERT effekt. Har god erfaring med øyekremen. Skal nå prøve meg på fuktighetskremen/dagkremen også. Er litt dyr, men faller allikevel billigere enn dyrere merker kjøpt på tax-free. Er litt nysgjerrig på å høre om noen andre mener de har god erfaring med dette merket....???
Gjest Sia- Skrevet 30. oktober 2002 #5 Skrevet 30. oktober 2002 Nå vet jo ikke jeg hvor gamle dere er, men ei venninne som jobber i et kosmetikkfirma har fortalt meg at jeg er altfor ung til å begynne med anti-rynkekremer. Kremene inneholder et eller annet stoff som huden fortsatt produserer fram til vi nærmer oss 40, men det øyeblikket man begynner med kremen, slutter huden å produsere stoffet på egenhånd. Så man gjør seg selv en bjørnetjeneste dersom man begynner med slike kremer for tidlig.. uansett om man har begynt å få rynker eller ikke...
MarianneE Skrevet 1. november 2002 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2002 Takk for alle svar! Her er det en misforståelse ute og går! Anti-aldringskrem og antirynkekrem er to forskjellige ting! Anti-aldringskrem er krem som FOREBYGGER aldringstegna som kommer etterhvert. Anti-rynkekrem skal man bruke når rynkene først er der!!! Nemelig!!
starie Skrevet 2. november 2002 #7 Skrevet 2. november 2002 Slike kremer skal ikke brukes før man er i 25-30 års alderen da de er for aktive. Ikke kjøp "billig-kremer", de virker ikke. Ingrediensene i skikkelig gode kremer ER dyre, derfor er kremene dyre også. Jeg anbefaler ikke kremene som kan kjøpes i daglivareforretninger eller apoteker. Gå til en hudpleier, de har peiling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå