Gå til innhold

Anti-aldrings krem.....må begynne ser jeg.....men hvilken???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir sprø! Ser i speilet at jeg ikke er 18 lengere og at huden min begynner og vise tegn på en rynke her og der rundt øynene.

Tror jeg må begynne med anti-aldrings krem, men veit ikke hvilken!

Noen tips? Om det hjelper så har jeg blandings hud........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm. Jeg prøver nå Alpha Flavon fra Nivea (tror jeg d var). Den er veldig behagelig, men aner ikke om det virker..... Håper det da...

P.S. Åssen går`e på Down Town da?

Trenger dere flere folk i sjappa ennå?

Kattepusen :-)

Skrevet

Nå er konklusjonene i div tester og forbukersaker at de ikke hjelper da... :wink:

Skrevet

Swedish Formula som fås kjøpt i Vita-butikkene skal ha DOKUMENTERT effekt. Har god erfaring med øyekremen. Skal nå prøve meg på fuktighetskremen/dagkremen også. Er litt dyr, men faller allikevel billigere enn dyrere merker kjøpt på tax-free.

Er litt nysgjerrig på å høre om noen andre mener de har god erfaring med dette merket....???

Skrevet

Nå vet jo ikke jeg hvor gamle dere er, men ei venninne som jobber i et kosmetikkfirma har fortalt meg at jeg er altfor ung til å begynne med anti-rynkekremer. Kremene inneholder et eller annet stoff som huden fortsatt produserer fram til vi nærmer oss 40, men det øyeblikket man begynner med kremen, slutter huden å produsere stoffet på egenhånd. Så man gjør seg selv en bjørnetjeneste dersom man begynner med slike kremer for tidlig.. uansett om man har begynt å få rynker eller ikke...

Skrevet

Takk for alle svar! :)

Her er det en misforståelse ute og går! Anti-aldringskrem og antirynkekrem er to forskjellige ting!

Anti-aldringskrem er krem som FOREBYGGER aldringstegna som kommer etterhvert.

Anti-rynkekrem skal man bruke når rynkene først er der!!!

Nemelig!!

Skrevet

Slike kremer skal ikke brukes før man er i 25-30 års alderen da de er for aktive. Ikke kjøp "billig-kremer", de virker ikke. Ingrediensene i skikkelig gode kremer ER dyre, derfor er kremene dyre også. Jeg anbefaler ikke kremene som kan kjøpes i daglivareforretninger eller apoteker. Gå til en hudpleier, de har peiling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...