AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #1 Skrevet 9. mars 2023 En jeg har truffet en del driver stadig og sier at han syns jeg burde vurdere å finne en sexpartner. Vi har snakket mye om forhold og relasjoner generelt. Denne mannen er opptatt(kjæreste) og vi har en ekstrem kjemi men snakker sammen som venner. I det siste har jeg lurt på om han hinter om seg selv? Han kan blant annet si "jeg vet om flere single damer som deg, som har et sterkt behov for sex, men som ikke finner den rette.. De finner seg en de kan ha sex med hvertfall"... Og "nå er det så lenge siden du har hatt sex, så tenk om du kunne finne en som var villig til å bli din sexvenn over tid."... Mange ganger har han sagt dette og legger ofte til "jeg sier ikke dette er noe du skal eller må men kanskje noe å tenke på.. Og du må jo selv finne ut hvem det skulle vært da". Har nesten lyst til å spørre han om han har et forslag til person. Sist sa han også "det finnes jo garantert en som ville vært villig..." Alt dette kan selvsagt handle om hva han mener sånn generelt... Men kan det også være et hint om at han er klar? Han har sagt han er like glad i sex som meg og ønsker det ofte.... Men... Hvordan håndtere det? Skal jeg spørre han rett ut om han har en tanke om hvem? Eller bare la det gå? Han er jo opptatt og skal ikke være utro med meg, det er helt sikkert. Anonymkode: dec42...307 1
Andro Skrevet 9. mars 2023 #2 Skrevet 9. mars 2023 Du kan jo spørre dama hans hva hun tror at han mener med disse hintene? 11 8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #3 Skrevet 9. mars 2023 Det er jo ikke hans sak om single har noen å ligge med. Rart fokus. Og hvorfor deler han info om sexlivet sitt med deg? Det høres jo ut som han fisker etter at dere skal ha dere. Anonymkode: e7c23...53d 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #4 Skrevet 9. mars 2023 Det høres ut som han vil du skal ta hintet og foreslå han, så kan han skylde på at det var du som tok første skrittet etterpå om det skulle bli oppdaget. "Hun la an på meg og jeg kom i skade for å ikke si nei, det er henne du må kjefte på" når kjæresten hans finner det ut. Anonymkode: 656cd...231 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #5 Skrevet 9. mars 2023 Høres mer ut som at han er lei av å chatte med deg og prøver å få deg til å finne en annen så han slipper Anonymkode: 25f9b...911 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #6 Skrevet 9. mars 2023 For et rart vennskap dere har. Mine venner sier aldri sånn. Anonymkode: 5b995...202 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #7 Skrevet 9. mars 2023 Hint? Nei, han sier det rett og, og nei, det handler nok ikke om deg, da hadde du merket det Anonymkode: f5d72...a9d
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #8 Skrevet 9. mars 2023 Det høres ut som han kanskje syns du er innpåsliten, der han forsøker å pense deg over på en annen mann fordi han uansett ikke kan gi deg det han tror du trenger. Anonymkode: 7e71d...0f8 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #9 Skrevet 9. mars 2023 Andro skrev (40 minutter siden): Du kan jo spørre dama hans hva hun tror at han mener med disse hintene? Godt poeng.... 😂 Anonymkode: dec42...307 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #10 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det er jo ikke hans sak om single har noen å ligge med. Rart fokus. Og hvorfor deler han info om sexlivet sitt med deg? Det høres jo ut som han fisker etter at dere skal ha dere. Anonymkode: e7c23...53d Han deler ikke mye om sitt sexliv, bare om hvordan han er som person. Og jeg vet ikke om han fisker. Ifølge andre her er det jo jeg som er innpåsliten. Anonymkode: dec42...307
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #11 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det høres ut som han vil du skal ta hintet og foreslå han, så kan han skylde på at det var du som tok første skrittet etterpå om det skulle bli oppdaget. "Hun la an på meg og jeg kom i skade for å ikke si nei, det er henne du må kjefte på" når kjæresten hans finner det ut. Anonymkode: 656cd...231 Hm.... Ikke sikker, som en annen her sier:ville jeg vært i tvil hvis han hintet om seg selv? Anonymkode: dec42...307
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #12 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det høres ut som han kanskje syns du er innpåsliten, der han forsøker å pense deg over på en annen mann fordi han uansett ikke kan gi deg det han tror du trenger. Anonymkode: 7e71d...0f8 Dette tenkte jeg og Anonymkode: 86d9c...5f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #13 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Høres mer ut som at han er lei av å chatte med deg og prøver å få deg til å finne en annen så han slipper Anonymkode: 25f9b...911 Hvordan fikk du dette til å henge på greip? Ikke chatter vi og det er alltid han som tar initiativ til å møtes. Merkelig og ekstremt negativ synsing fra din side. Så han slipper? Har ikke akkurat pakket meg på han, da... Og har heller ingen intensjon om å gjøre det. Anonymkode: dec42...307 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #14 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): For et rart vennskap dere har. Mine venner sier aldri sånn. Anonymkode: 5b995...202 Ja enig i at det er rart Anonymkode: dec42...307 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #15 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hint? Nei, han sier det rett og, og nei, det handler nok ikke om deg, da hadde du merket det Anonymkode: f5d72...a9d Fint 😊 Anonymkode: dec42...307
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #16 Skrevet 9. mars 2023 Merkelig å være så opptatt av andres sexliv... Anonymkode: 72944...930 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #17 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det høres ut som han kanskje syns du er innpåsliten, der han forsøker å pense deg over på en annen mann fordi han uansett ikke kan gi deg det han tror du trenger. Anonymkode: 7e71d...0f8 Jeg finnes ikke innpåsliten. Men hva vet jeg, hvis han oppfatter meg slik så tror jeg faktisk han hadde våget si det. Men at han prøver fikse en mann til meg, det kan godt være ja. Anonymkode: dec42...307
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #18 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette tenkte jeg og Anonymkode: 86d9c...5f5 Hvordan, utfra det jeg lille jeg skriver, klarer du å tenke at jeg er innpåsliten? Anonymkode: dec42...307
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #19 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Merkelig å være så opptatt av andres sexliv... Anonymkode: 72944...930 Ja ikke sant? 🤔 Anonymkode: dec42...307
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #20 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg finnes ikke innpåsliten. Men hva vet jeg, hvis han oppfatter meg slik så tror jeg faktisk han hadde våget si det. Men at han prøver fikse en mann til meg, det kan godt være ja. Anonymkode: dec42...307 Alternativt kan du jo teste han litt med å si at du skal treffe noen i helga. Så kan du bare se om han blir glad på dine vegne eller skuffet. Anonymkode: 7e71d...0f8 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå