Undermann Skrevet 9. mars 2023 #1 Skrevet 9. mars 2023 Lapskaus pakket sånn som på bildet. Noen som vet hvordan de best åpnes, uten at det spruter og greier?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #2 Skrevet 9. mars 2023 Jeg pleier klippe av rett over metallringen, og presse ut i gryta. Men helst lager jeg et snitt i plasten mens den er frosset, og velter den ut, da får du med deg alt av produkt. Anonymkode: c125d...0c4 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #3 Skrevet 9. mars 2023 Kutter dem midt på. Anonymkode: 91007...87c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #4 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kutter dem midt på. Anonymkode: 91007...87c Tvers over altså. Anonymkode: 91007...87c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #5 Skrevet 9. mars 2023 Klipper rett over metallringen og klemmer den over gryta. Aldri opplevd at det spruter da, men klemmer ikke hardt på den. Anonymkode: b46e9...697
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #6 Skrevet 9. mars 2023 Klipp over ved metallet eller skjer over på langs uten å klemme Anonymkode: 7ab31...d45
Undermann Skrevet 9. mars 2023 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2023 Når dere sier klipper over metallet, over betyr det da utenfor eller innenfor? Prøvde begge deler. Men hvis man klipper innenfor så detter metallet ned i gryta vel. Var ikke lett det der, klarte ikke unngå sprut 😯 Ikke særlig bra patent det der syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #8 Skrevet 9. mars 2023 Jeg pleier å dele den på midten, rett over kjelen som jeg skal varme det i. Synes den metoden funker best for meg, da får jeg jeg skviset ut alt. Det får ikke jeg ikke når jeg åpner den i enden. Men jeg er ikke så veldig favoritt av de løsningene med de pakkene. Anonymkode: 7f10c...846
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #9 Skrevet 9. mars 2023 Undermann skrev (2 timer siden): Når dere sier klipper over metallet, over betyr det da utenfor eller innenfor? Prøvde begge deler. Men hvis man klipper innenfor så detter metallet ned i gryta vel. Var ikke lett det der, klarte ikke unngå sprut 😯 Ikke særlig bra patent det der syns jeg. Du klipper den bare nesten over, slik at metallringen henger fast i litt plast i stedet for å falle ned i gryta. Ikke klem på pølsa før du har klippet den opp. Men jeg er enig i at det ikke er verdens mest praktiske patent. Anonymkode: 107db...adc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå