AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #1 Skrevet 9. mars 2023 Ha en backupløsning? Anonymkode: 6acb4...74e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #3 Skrevet 9. mars 2023 Nei. Er glad jeg har fått kjæreste og "slipper" å åpne appen igjen. Sondre terrenget... det er kun bilder. Dessuten, å bruke Tinder aktivt når man er i forhold for å se hvor man får napp, synes jeg er respektløst. Slik ønsker jeg ikke å være mot min partner og hadde ikke likt det selv Anonymkode: 9e6cd...0c7 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #4 Skrevet 9. mars 2023 Vanlig og vanlig? Å drive overlapping er jo ikke helt uvanlig, og noen trenger kanskje bevisst den lille følelsen av attraktivitet, for å tørre å ta steget. Anonymkode: ab3b8...bda
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #5 Skrevet 9. mars 2023 Ja det tror jeg. Har chattet med menn på Tinder som forteller at det nettopp ble slutt med dama men som etter to uker blir sammen med eksen igjen og det viser seg at de egentlig aldri hadde gjort det slutt men bare hadde kranglet. Kjenner og jenter som har gått på Tinder for å se på mulighetene før de evn slår opp, og jeg gikk på Tinder på vei ut av et forhold med en voldelig mann selv. Gikk til og med på date selvom det ikke var slutt fordi jeg trengte å vite at det var menn der ute som behandlet meg bra, og den datingen hjalp meg ut av det voldelige forholdet Anonymkode: f2309...cc0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå