Gå til innhold

Er det vanlig at folk i forhold er på Tinder for å sondere terrenget, se om det finnes noe bedre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ha en backupløsning?

Anonymkode: 6acb4...74e

Skrevet

Nei, det vil jeg ikke påstå er vanlig. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Er glad jeg har fått kjæreste og "slipper" å åpne appen igjen. Sondre terrenget... det er kun bilder. Dessuten, å bruke Tinder aktivt når man er i forhold for å se hvor man får napp, synes jeg er respektløst. Slik ønsker jeg ikke å være mot min partner og hadde ikke likt det selv

Anonymkode: 9e6cd...0c7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig og vanlig?  Å drive overlapping er jo ikke helt uvanlig,  og noen trenger kanskje bevisst den lille følelsen av attraktivitet, for å tørre å ta steget. 

Anonymkode: ab3b8...bda

AnonymBruker
Skrevet

Ja det tror jeg. Har chattet med menn på Tinder som forteller at det nettopp ble slutt med dama men som etter to uker blir sammen med eksen igjen og det viser seg at de egentlig aldri hadde gjort det slutt men bare hadde kranglet. Kjenner og jenter som har gått på Tinder for å se på mulighetene før de evn slår opp, og jeg gikk på Tinder på vei ut av et forhold med en voldelig mann selv. Gikk til og med på date selvom det ikke var slutt fordi jeg trengte å vite at det var menn der ute som behandlet meg bra, og den datingen hjalp meg ut av det voldelige forholdet 

Anonymkode: f2309...cc0

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ikke tro det er vanlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...