AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #1 Skrevet 9. mars 2023 Jeg sliter litt med både det ene og det andre, har svak grad av skoliose og blir lett stiv og vond i korsryggen. Kontorjobb foran pc hele dagen gir også stive skuldre og nakke. Jeg synes det er superdeilig å få massasje, og skulle gjerne gått fast til en massasjeterapeut, en gang eller to i måneden. Det tror jeg hadde hjulpet litt, i alle fall fått meg til å føle meg bedre en kort stund. Men jeg tør ikke gå, da jeg har så dårlig hud som jeg skjemmes over 😥 Kviser og urenheter og småsår, hovedsakelig på rygg og skuldre, men også noe nedover beina og i ansiktet. Dette har også ført til mye arrdannelser, og av og til kløende utslett. Jeg går alltid med dekkende klær, selv om sommeren, og viser ikke skuldrene ute blant folk. Jeg har vært hos flere hudleger, prøvd ulike kremer og medikamenter, og fått flere runder med lysbehandling, og spiser rene råvarer og mye grønt, ingen ting har hjulpet i lengden. Nå er jeg snart 40, og prøver å innfinne meg med at jeg bare må leve med dette... Men er det innafor å gå til massør når man har ekkel og uren hud? Jeg regner jo med de har sett det meste, og de skal jo være profesjonelle, men likevel... Det føles liksom ubehagelig å eksponere dem for dette. Og så hadde jeg antagelig vært så opphengt i det selv at jeg ikke helt hadde klart å nyte behandlingen... Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, måtte bare ventilere litt 😑 Anonymkode: 17689...6f4 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #2 Skrevet 9. mars 2023 Du kan jo si ifra på forhånd - om du har væskende sår eller aktive betennelser ønsker de nok unngå å irritere det området. Du er neppe den første som spør Anonymkode: 53720...cbd
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #3 Skrevet 9. mars 2023 Jeg kjenner flere som sliter med alvorlig allergi/eksem som går jevnlig til massør - de blir alltid møtt fint og profesjonelt. Tror massører har sett det meste - de har neppe noen forventning om at alle som kommer inn skal ha «perfekte» kropper… På samme måte som tannleger ikke forventer å se bare perfekte, hvite smil. Det er jo oss som har noen skavanker som trenger mest hjelp, ikke sant? Man blir vel massør (eller lege, tannlege osv) fordi man vil hjelpe folk, ikke for å møte supermodeller ❤️ De synes nok det er givende å hjelpe ulike mennesker! Anonymkode: d5d3d...fbe 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #4 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg sliter litt med både det ene og det andre, har svak grad av skoliose og blir lett stiv og vond i korsryggen. Kontorjobb foran pc hele dagen gir også stive skuldre og nakke. Jeg synes det er superdeilig å få massasje, og skulle gjerne gått fast til en massasjeterapeut, en gang eller to i måneden. Det tror jeg hadde hjulpet litt, i alle fall fått meg til å føle meg bedre en kort stund. Men jeg tør ikke gå, da jeg har så dårlig hud som jeg skjemmes over 😥 Kviser og urenheter og småsår, hovedsakelig på rygg og skuldre, men også noe nedover beina og i ansiktet. Dette har også ført til mye arrdannelser, og av og til kløende utslett. Jeg går alltid med dekkende klær, selv om sommeren, og viser ikke skuldrene ute blant folk. Jeg har vært hos flere hudleger, prøvd ulike kremer og medikamenter, og fått flere runder med lysbehandling, og spiser rene råvarer og mye grønt, ingen ting har hjulpet i lengden. Nå er jeg snart 40, og prøver å innfinne meg med at jeg bare må leve med dette... Men er det innafor å gå til massør når man har ekkel og uren hud? Jeg regner jo med de har sett det meste, og de skal jo være profesjonelle, men likevel... Det føles liksom ubehagelig å eksponere dem for dette. Og så hadde jeg antagelig vært så opphengt i det selv at jeg ikke helt hadde klart å nyte behandlingen... Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, måtte bare ventilere litt 😑 Anonymkode: 17689...6f4 Massører har nok sett all type hud. Og de bryr seg ikke om dette. Det viktigste er at du får den massør timen du ønsker. kanskje du kan si fra på forhånd at du sliter litt med huden? Anonymkode: 1e0db...065 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå