Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig og gjemme enkeltpersoner på FB ? Som for eksempel at det viser den personen har 6 venner mutual men egentlig har 7venner mutual ?

Er bare nyskjerrig og ingen jeg stalker men ser bare en person liker flere poster på fb til den andre personen men ser dem ikke på mutual friends, blir forvirret

Anonymkode: 86cb9...b5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan velge at «kun du skal se vennene dine». Da vil de ikke komme opp på felles venner for andre.

Anonymkode: c1e72...6cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke mulig å gjemme kun enkelte venner. Det er å gjemme alle eller ingen. Men det er noen bugs i blandt på facebook at ikke alle mutual friends kommer opp så det er nok den bugen som skjer 

Anonymkode: 53de1...def

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jada du kan bestemme hvem som får se hvilke venner du har.

Min ex hadde ordnet profilen sin på fb sånn, fordi han var redd jeg skulle snoke og se hvor mange damer han var venn med og KNULLET.

Anonymkode: 4e931...3df

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel enten vise alle, vise kun felles venner, eller vise ingen som er alternativene?

Anonymkode: b82f7...5a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det mulig og gjemme enkeltpersoner på FB ? Som for eksempel at det viser den personen har 6 venner mutual men egentlig har 7venner mutual ?

Er bare nyskjerrig og ingen jeg stalker men ser bare en person liker flere poster på fb til den andre personen men ser dem ikke på mutual friends, blir forvirret

Du kan velge at kun de du er venn med ser deg på andres ventelister. Så hvis du ikke er venn med de vil du ikke få de oppom du søker på Kari sin venneliste 

Anonymkode: f7aeb...023

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser denne personen på flere felles venner liste, noen der gjerne 33stk felles og jeg ser kanskje kun 25 f.eks, men det mest forvirrende er jeg der denne personen har likt poster som er noen mnd gammel hoss noen brukere og ser dem ikke som venner, gjerne at det står typ 6felles så ser jeg 6 felles og ikke 5 og en som er skjult som kan hende av og til. Vanskelig og beskrive men syns det er forvirrende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...