AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #1 Skrevet 9. mars 2023 Når søke hjelp for vektnedgang? Har jobbet nå i 3 mnd med både trening, daglig mosjon, endre spisevaner og gode råvarer istedenfor toro og hermetikk… holder meg på 1400-1600kcal hver dag. Spiser ikke sjokolade og drit, og drikker heller ikke brus. har tidligere hatt problemer med stoffskiftet, lavt. Men det er flere år siden og jeg har vært medisinfri i 4 år. Kvinne. når kontakter man lege for rådgivning og hjelp? Anonymkode: da23a...a4e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #2 Skrevet 9. mars 2023 Hvor mye overvektig er du? Anonymkode: d98cf...6f4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #3 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor mye overvektig er du? Anonymkode: d98cf...6f4 Jeg er 170 høy og veier 85kg med mye lår og rumpe. Ønsker meg ned 20kg… Anonymkode: da23a...a4e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #4 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Når søke hjelp for vektnedgang? Har jobbet nå i 3 mnd med både trening, daglig mosjon, endre spisevaner og gode råvarer istedenfor toro og hermetikk… holder meg på 1400-1600kcal hver dag. Spiser ikke sjokolade og drit, og drikker heller ikke brus. har tidligere hatt problemer med stoffskiftet, lavt. Men det er flere år siden og jeg har vært medisinfri i 4 år. Kvinne. når kontakter man lege for rådgivning og hjelp? Anonymkode: da23a...a4e Vanlig kaloriforbruk for en kvinne er 2000-2200 kalorier pr dag, men det kommer veldig an på kroppen din. Dersom du egentlig ikke trenger mer enn 1500 kalorier pr dag så vil du ikke gå ned noe mer. Anonymkode: 2befb...961
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #5 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vanlig kaloriforbruk for en kvinne er 2000-2200 kalorier pr dag, men det kommer veldig an på kroppen din. Dersom du egentlig ikke trenger mer enn 1500 kalorier pr dag så vil du ikke gå ned noe mer. Anonymkode: 2befb...961 jeg kan jo ikke ligge særlig under 1500 heller, da er jeg jo mye sulten…😅 Anonymkode: da23a...a4e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #6 Skrevet 9. mars 2023 Jeg fikk Ozempic på 85kg/169cm, men jeg har diabetes 2. Har alltid slitt med vekta. På Ozempic kan jeg spise lite nok og overleve dagen uten å svime av sult 🤣 Veier nå 64/65kg. Anonymkode: da2e2...afc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #7 Skrevet 9. mars 2023 Høres ut som du ligger for høyt på inntaket. Sikker på at du ikke har lavt stoffskifte fortsatt? Har du slanket deg mye i årenes løp, må man ligge lavere enn de som ikke har det. Er det så farlig å være litt sulten da? Jeg må ligge på 650 kcal pr dag, om jeg skal ned i vekt. Jojo-slanker i 20 år +. Anonymkode: 409f5...c1a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #8 Skrevet 9. mars 2023 Har du ikke gått ned noenting? Litt rart dersom du spiste mye mer tidligere. Skader jo ikke med en legetime. Så får du sjekket stoffskifte også. Er du nøye og teller kalorier i helgene også? Selv er jeg 170cm og må ligge rundt 1300kcal daglig for å gå ned. Anonymkode: 94741...199
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #9 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ut som du ligger for høyt på inntaket. Sikker på at du ikke har lavt stoffskifte fortsatt? Har du slanket deg mye i årenes løp, må man ligge lavere enn de som ikke har det. Er det så farlig å være litt sulten da? Jeg må ligge på 650 kcal pr dag, om jeg skal ned i vekt. Jojo-slanker i 20 år +. Anonymkode: 409f5...c1a Tester meg hvert halvår, sist for to mnd siden. Så det er jeg temmelig sikker på… jeg har to små barn og blir dritsur da jeg er sulten. Så vil aller helst slippe å gå sulten hele dagen….:) Anonymkode: da23a...a4e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #10 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du ikke gått ned noenting? Litt rart dersom du spiste mye mer tidligere. Skader jo ikke med en legetime. Så får du sjekket stoffskifte også. Er du nøye og teller kalorier i helgene også? Selv er jeg 170cm og må ligge rundt 1300kcal daglig for å gå ned. Anonymkode: 94741...199 Teller hver eneste dag. Før spiste jeg det jeg ville hele tiden, siste meg stappa og litt til, og småspiste mellom måltider. OG satt kun på rumpa…. Jeg har liksom gjort en ENORM endring her, og det skjer ikke noen verdens ting. Er skikkelig demotiverende… Anonymkode: da23a...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå