Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på det jeg. Dere som ikke har fått den på forhånd, har dere fått deres ennå. Jeg er fast kunde og har ikke fått min ennå. Prøvde og bestille på siden dems, men der kom det opp at katalog var sendt.

Jeg vil ha katalogen nå. Gleder meg som en liten unge, spesielt siden jeg har gått ned 12 kg siden i sommer og har planer om og gå ned et sted mellom 6-10 kg til, til sommeren. Så jeg må ha en helt ny sommergarderobe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også har ikke jeg fått min ennå. Håper virkelig den kommer i morgen.

Syntes dere det var mye fint i katalogen?

Gjest GreenSky
Skrevet

Nei. Merkelig nok fant jeg ingenting som fristet.

Skrevet

Jeg fikk min i dag, og egentlig har jeg en pakt med meg selv om at den skal kastes med plasten på, men av en eller annen rar grunn klarer jeg aldri det ;) . Det var noe fint, men ikke så mye som det bruker å være, synes jeg. Men skal nok klare å bestille noe likevel altså.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Også har ikke jeg fått min ennå. Håper virkelig den kommer i morgen.

fant et par ting, men synes det var lite for en gangs skyld... bestilte en capribukse, et par v-gensere, en skjorte og en sånn brun babydollaktig topp.

Gjest Lilleulv
Skrevet (endret)

Men det er så typisk meg... fant ingenting som fristet første gangen jeg bladde igjennom, pustet lettet ut og la den vekk. men så jo mer jeg tittet i den, jo mer fint fant jeg... capribuksa falt jeg for den 5. eller 6. gangen jeg så den :rodme:

Endret av Lilleulv
Skrevet

Fikk min i går, fant ingenting som fristet og det er jo for så vidt kjedelig i og med at jeg skal gå å trakke i mye av det hele våren ;)

Skrevet

Fikk min i dag.

Ble skuffet over denne katalogen, bruker alltid å finne noe jeg har lyst på, men denne gangen var det ingenting :forvirret:

Skrevet
Nei. Merkelig nok fant jeg ingenting som fristet.

Samme her.

Skrevet

Jeg vil også ha... pleier alltid å få forhåndskatalogen, men ikke denne gang.

Skrevet

Fant heller ikke noe spesielt som fristet. Kan ikke si at jeg var så veldig begeistret over vårens farger.

Skrevet

Jeg fornåndsbestilte og fikk min for en stund siden, men jeg fant heller ingen spesielle ting jeg hadde lyst på...

Men så har jeg bare sett igjennom katalogen en gang... ;)

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg fornåndsbestilte og fikk min for en stund siden, men jeg fant heller ingen spesielle ting jeg hadde lyst på...

Men så har jeg bare sett igjennom katalogen en gang... ;)

Viktig å se igjennom mange ganger!! ;) jeg fant som sagt noe fint den 5. og 6. gangen!! hehe. også ville jeg ha badelakenet. free stuff!!!!!!

Skrevet
Viktig å se igjennom mange ganger!!  ;) jeg fant som sagt noe fint den 5. og 6. gangen!! hehe. også ville jeg ha badelakenet. free stuff!!!!!!

:ler:

Sant nok!!

Min pleier å være rimelig fillete når den neste kommer ;)

Skrevet

Jeg synes det er kjempemasse fint, jeg :) Men så har jeg dilla på babydoll-topper og cardigans. Syntes også det var mye fint undertøy og bikinier. Og også mye fint treningstøy.

Jeg bestilte en del fra forhåndskatalogen, men kommer til å bestille mere :)

Skrevet

Nå har jeg også fått den, og er enig med flere her, det var ikke så mye som fristet... Så et par fine skjørt, bare.

Skrevet

Fikk katalogen i dag, og ikke bare en, men 3 kataloger.

Fant en del fint, så jeg har bestilt litt nå, også bestiller jeg sommertøyet i løpet av mars, er ikke så lett og hvite hvilken str jeg er til våren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...