Yildiz Skrevet 9. mars 2023 #1 Skrevet 9. mars 2023 Jeg vurdere og flytte med barn fra Oslo by til Drammen. Noen som bor der og kan fortelle meg litt om stedet, og da spesielt område rundt Øren og omegn. Hva er positivt og negativt med og bo der? -Går det an og leve bilfritt -Børresen ungdomskole, er det en god ungdomskole, hvordan er skolemiljø -Har man det meste i gåavstand -Tar det lang tid og få en god fastlege/ser det er laange ventelister -Kulturtilbud for store og små -Byen generelt På forhånd takk☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #2 Skrevet 9. mars 2023 Jeg er selv innflytter til Drammen, og stortrives! Passe stor by, med alt av tilbud til både voksne og barn synes jeg ☺️ Vi har barnehagebarn, så kjenner ikke til skolene ennå, og vi bor ikke på Øren men like ved. Kjempefint å bo rett i utkanten av sentrum. Bussene går hvert 10’ende minutt. Jeg tar selv buss til jobb, og det er helt problemfritt. Tar litt lenger tid hjemover igjen pga mye trafikk, men det blir man vandt til. Det er også kort nok til sentrum til at man kan gå hvis man vil, og mange sykler Det er kjempefine omeråder både i marka med fine tjern, og langs elvepromeden på Åssiden mot sentrum. Fine lekeplasser ved Elveparken. Fra Øren kan dere fint gå til både byen, og over til Gulskogen hvor det er stort kjøpesenter. Vi fikk fastlege kjapt, men har sett at noen har lange ventelister. Vet ikke om det er lov, men jeg kan varmt anbefale lege Sørensen på City Legesenter. Hun er fantastisk ☺️ Anonymkode: c215b...7c3 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #3 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er selv innflytter til Drammen, og stortrives! Passe stor by, med alt av tilbud til både voksne og barn synes jeg ☺️ Vi har barnehagebarn, så kjenner ikke til skolene ennå, og vi bor ikke på Øren men like ved. Kjempefint å bo rett i utkanten av sentrum. Bussene går hvert 10’ende minutt. Jeg tar selv buss til jobb, og det er helt problemfritt. Tar litt lenger tid hjemover igjen pga mye trafikk, men det blir man vandt til. Det er også kort nok til sentrum til at man kan gå hvis man vil, og mange sykler Det er kjempefine omeråder både i marka med fine tjern, og langs elvepromeden på Åssiden mot sentrum. Fine lekeplasser ved Elveparken. Fra Øren kan dere fint gå til både byen, og over til Gulskogen hvor det er stort kjøpesenter. Vi fikk fastlege kjapt, men har sett at noen har lange ventelister. Vet ikke om det er lov, men jeg kan varmt anbefale lege Sørensen på City Legesenter. Hun er fantastisk ☺️ Anonymkode: c215b...7c3 Velkommen skal dere være, hvis dere flytter hit! 😃 Anonymkode: c215b...7c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå