AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #1 Del Skrevet 9. mars 2023 Hot or not? Anonymkode: aa2f9...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #2 Del Skrevet 9. mars 2023 HOT! Jeg hadde digget det Anonymkode: 79490...762 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #3 Del Skrevet 9. mars 2023 Må man ha noe å gjør er det en fin aktivitet.. medmindre det er for å sjekke damer da. Anonymkode: 46f88...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #4 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må man ha noe å gjør er det en fin aktivitet.. medmindre det er for å sjekke damer da. Anonymkode: 46f88...8fc Blir du skeptisk om en mann drar frem ett garnnøste og skryter av maskene sine, litt sånn her er det en player Anonymkode: aa2f9...4c7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. mars 2023 #5 Del Skrevet 10. mars 2023 Jeg hadde nok blitt litt overrasket, mest fordi jeg ikke kjenner menn som strikker eller hekler. Det hadde vært gøy å kunne diskutere garn og strikking, men det hadde ikke påvirket hva jeg syntes om ham, så hverken hot eller not. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #6 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 9.3.2023 den 10.45): Hot or not? Anonymkode: aa2f9...4c7 Tja. Folk som velger å dra frem strikketøyet i det offentlige er en definitivt no-go for min del. Folk tar det til og med frem på jobb(!) og da er du uproff langt over grensen til det latterlige. Så menn som gjør håndarbeid offentlig er like not som kvinner som gjør håndarbeid i det offentlige. Tenk bare om alle skulle gjøre det? Hege på kontoret bygget lego under teams-møter, Ole spikket skjeer, Per laget vesker av skinn, Geir gjorde yoga i gangen, Åse synger i lunsjen, Lotte pusser opp en kommode på kontoret og Tege løfter vekter på do? Håndarbeid er ikke for det offentlige før lego er det. Men en mann kan, som en kvinne, pleie sine hobbyer privat. Om du bygger lego eller broderer duker vedkommer ikke meg. Det er mye mer sexy med en rekke hobbyer enn uten hobbyer. Helst bør man lære seg en til to nye per år, så innen en er 40 har en akkumulert en bataljon hobbyer. Jeg kjenner også en hel bråte menn som gjør håndarbeid. Inkludert min far på 70. Strikking startet som en manne-aktivitet med gjetere. Anonymkode: 73baf...8fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 11. mars 2023 #7 Del Skrevet 11. mars 2023 Det hadde vært superpraktisk, for jeg driver ikke med håndarbeid selv, men liker produktene. Vet ikke helt om det er hot akkurat, men det er aldri feil å være nevenyttig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. mars 2023 #8 Del Skrevet 11. mars 2023 Jeg ble litt imponert den gangen jeg så en mann stå og slå nuppereller på lokaltoget Ut over det har jeg ikke så sterke meninger, det er vel ikke så unormalt med strikkende menn lenger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. mars 2023 #9 Del Skrevet 12. mars 2023 Hot, eller iallfall veldig kjekt, selv om det er litt uvant. Mulig jeg har litt mindre fordommer på det feltet enn folk flest siden min far var en racer på håndarbeid. Han strikket ikke, men knyttet ryer, drev med makramé og broderte i hele min oppvekst. Da han ble pensjonist lært jeg ham å sy hardangersøm for akkurat det hadde han ikke prøvd seg på før. (Hvor mange andre kan si de lærte sin far å syhardangersøm? ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #10 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 11.3.2023 den 9.57): Tja. Folk som velger å dra frem strikketøyet i det offentlige er en definitivt no-go for min del. Folk tar det til og med frem på jobb(!) og da er du uproff langt over grensen til det latterlige. Så menn som gjør håndarbeid offentlig er like not som kvinner som gjør håndarbeid i det offentlige. Tenk bare om alle skulle gjøre det? Hege på kontoret bygget lego under teams-møter, Ole spikket skjeer, Per laget vesker av skinn, Geir gjorde yoga i gangen, Åse synger i lunsjen, Lotte pusser opp en kommode på kontoret og Tege løfter vekter på do? Håndarbeid er ikke for det offentlige før lego er det. Men en mann kan, som en kvinne, pleie sine hobbyer privat. Om du bygger lego eller broderer duker vedkommer ikke meg. Det er mye mer sexy med en rekke hobbyer enn uten hobbyer. Helst bør man lære seg en til to nye per år, så innen en er 40 har en akkumulert en bataljon hobbyer. Jeg kjenner også en hel bråte menn som gjør håndarbeid. Inkludert min far på 70. Strikking startet som en manne-aktivitet med gjetere. Anonymkode: 73baf...8fc Hva er det som er så galt med å strikke i lunsj-pausen da? Anonymkode: c92ac...413 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #11 Del Skrevet 12. mars 2023 Hadde likt det. At han har den hobbyen han trives med og bare gir F er en god ting. Anonymkode: 571ef...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 12. mars 2023 #12 Del Skrevet 12. mars 2023 Liker at folk gjør det de interesserer seg for og trives med, og at de gir blanke i kjønnsstereotypier. For min del ville det ha vært en beroligende plussfaktor. Et signal om at også jeg hadde slakk på rollen min, og at jeg ikke møtte forventninger om å være sånn eller slik. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsakommer Skrevet 12. mars 2023 #13 Del Skrevet 12. mars 2023 Veldig kjekt! Men da vet man hva man for i gave noe hjemmestrikket ifra mannen xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #14 Del Skrevet 12. mars 2023 Hot! Generelt er det turnon med menn som driver med hånd arbeid, ikke bare som snekker men også som strikker eller skomaker eller syerske osv Anonymkode: e6ffc...200 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 12. mars 2023 #15 Del Skrevet 12. mars 2023 Det e flott det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #16 Del Skrevet 12. mars 2023 Hot! Anonymkode: 7fa26...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 12. mars 2023 #17 Del Skrevet 12. mars 2023 🔥 Strikktease Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. april 2023 #18 Del Skrevet 8. april 2023 Nærmeste jeg kommer håndarbeid er å slå inn nye trykknapper på Dovrefjell buksa i morgen knapper kjøpt på Biltema idag 🙂 skikkelig klinking på spisestuebordet 🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. april 2023 #19 Del Skrevet 25. april 2023 Syns det hadde vært superkoselig om mannen min strikket,jeg🤗 Men får han ikke til å prøve,engang😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #20 Del Skrevet 25. april 2023 flusa skrev (8 minutter siden): Syns det hadde vært superkoselig om mannen min strikket,jeg🤗 Men får han ikke til å prøve,engang😅 Jeg spurte min mann om han ikke hadde lyst til å lære å strikke. Han så rart på meg og spurte om jeg ville ta en tur i skogen med motorsaga, eller kanskje svinge øksa litt. Vi ble enige om at vi har en fin arbeidsfordeling. Jeg sørger for varme klær, han sørger for varme i ovnen. Anonymkode: 93f50...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå