AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #61 Del Skrevet 9. mars 2023 Du gjør det som føles er riktig. Jeg sparer litt til stedatter (2000 i året ca) men jeg sparer mye mer til mitt egne barn. jeg sparer i mitt navn, i tilfelle jeg ikke ønsker likevel at hun skal få penger når hun blir 18, samme som med eget barn. Anonymkode: e0b3b...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #62 Del Skrevet 9. mars 2023 Jeg er som deg, ts. Vi har kjøpt et stort og dyrt hus for å få plass til alle barna. Jeg har bare ett barn og mannen min har tre barn. Vi tjener likt og betaler alle utgifter likt. Dvs at jeg bidrar mye for at stebarna mine også skal ha det bra. Så det er med god samvittighet at jeg sparer noen kroner til mitt eget barn. Anonymkode: 0c1c9...e28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 9. mars 2023 #63 Del Skrevet 9. mars 2023 Dette virker litt som storm i vannglass? Er det virkelig noen som forventer at steforeldre skal spare til stebarna sine? Man trenger jo heller ikke fortelle noen at man sparer penger, hverken til barnet sitt eller andre ting. Det er en privatsak. Men som sagt - jeg tror ingen vil synes det er urimelig at du kun sparer til eget barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 9. mars 2023 #64 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men du tok jo feil. Anonymkode: a17f9...2eb Nei, jeg var realistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå