AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #21 Del Skrevet 11. mars 2023 Hold deg unna hekleduker og masse blonder. Anonymkode: 4c60f...549 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #22 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Voksduk ja. Sånn som ser og føles ut som plastikk. Stay classy. Anonymkode: 4590b...df6 Enig. Voksduk er kjempepraktisk for å beskytte bordet når man har småbarn eller sølete hobbyer, men det er virkelig ikke noe jeg ville valgt av annet enn rent praktiske grunner. Noen er selvsagt penere enn andre, men de er fremdeles voksduker. Anonymkode: 86571...b39 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #23 Del Skrevet 11. mars 2023 Duk generelt er kjerring. Anonymkode: edec3...862 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #24 Del Skrevet 11. mars 2023 Voksduk er bare for kjøkkenbord av praktiske grunner Anonymkode: 31b24...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #25 Del Skrevet 11. mars 2023 Jeg forbinder duk på stuebordet med 90-tallet. Duk på spisebordet kan være pent når bordet er pyntet til fest. Anonymkode: 8aea0...695 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 11. mars 2023 #26 Del Skrevet 11. mars 2023 Har kun duk på stuebordet i jula, ellers så har jeg litt pynt av noe slag, evt en grønn plante, ingen duk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #27 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 9.3.2023 den 10.22): Hvorfor trenger du duk? Anonymkode: 8e320...3e5 Duk trenger man for å få det koselig. Vil ikke bo i et hjem som ser uferdig og kaldt ut. Anonymkode: 10e02...32f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #28 Del Skrevet 11. mars 2023 dere som ikke bruker duk - har dere bord av plast da? eller billige bord som dere bare skifter ut når de er ødelagt? Anonymkode: 1bbfd...6bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #29 Del Skrevet 11. mars 2023 Er duker kjerring og nå da? Jeg elsker kjærring duker, dvs retro. Gjerne heklet som besta har, er mer sjel i det. Men er mange andre alternativer. Brikke eller løper i ensfarget bomull eller lin. Anonymkode: f46de...9c3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #30 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forbinder duk på stuebordet med 90-tallet. Duk på spisebordet kan være pent når bordet er pyntet til fest. Anonymkode: 8aea0...695 og det kan bare bety èn ting, og det er at trenden med å ikke bruke duk er i ferd med å dø. For alle trender kommer tilbake, og moten går i sirkel. Jeg er villig til å vedde ganske mye på at duken er på vei inn i trendbildet igjen, og ikke bare det, men det komme sannsynligvis i full bestemorstil. https://www.morgenbladet.no/kultur/kommentar/2023/02/22/foretrekker-du-grandma-core-coastal-grandmother-eller-fancy-grandma/ Anonymkode: 1bbfd...6bf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 11. mars 2023 #31 Del Skrevet 11. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): dere som ikke bruker duk - har dere bord av plast da? eller billige bord som dere bare skifter ut når de er ødelagt? Anonymkode: 1bbfd...6bf Salongbord i tre, bruker brikker under glassene Trebord blir ikke ødelagt av bruk, de kan pusses ned og oljes/lakkes opp hvis skadet Endret 11. mars 2023 av Fjugur 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 11. mars 2023 #32 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Feel har mange fine løpere: https://feel.no/lopere Anonymkode: a1510...993 Helt enig. Finnes løpere mange steder som er fine, jeg har kjøpt fra blackdesign. Bruker kun løpere 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #33 Del Skrevet 11. mars 2023 Fjugur skrev (7 minutter siden): Salongbord i tre, bruker brikker under glassene Trebord blir ikke ødelagt av bruk, de kan pusses ned og oljes/lakkes opp hvis skadet eller så kan du ha en løper på, som beskytter mot det verste, så slipper man den jobben. Vil heller bruke en løper enn å drive å pusse og lakke.... Anonymkode: 1bbfd...6bf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #34 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): dere som ikke bruker duk - har dere bord av plast da? eller billige bord som dere bare skifter ut når de er ødelagt? Anonymkode: 1bbfd...6bf Dyrt trebord som jeg ikke har lyst å gjemme under en duk. (Spisebordet gjemmer vi under en duk fram til barna blir større) Anonymkode: f03f8...f65 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #35 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): dere som ikke bruker duk - har dere bord av plast da? eller billige bord som dere bare skifter ut når de er ødelagt? Anonymkode: 1bbfd...6bf Nei, jeg har bord av heltre, men er en voksen med boevne og ødelegger derfor ikke bord under normal bruk. Anonymkode: 86571...b39 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #36 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Duk trenger man for å få det koselig. Vil ikke bo i et hjem som ser uferdig og kaldt ut. Anonymkode: 10e02...32f Seriøst - har du duk på stuebord, altså typisk et lavt salongbord som står foran sofaen? Å ha duk på slike bord er det motsatte av hjemmekoselig synes jeg. Jeg har på løper noen ganger, vevde som jeg som oftest har kjøpt på loppemarked. Aldri duk. Det synes jeg ser ut som en institusjon som feks sykehjem. Anonymkode: 8e320...3e5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #37 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): dere som ikke bruker duk - har dere bord av plast da? eller billige bord som dere bare skifter ut når de er ødelagt? Anonymkode: 1bbfd...6bf Nei, har et stuebord i heltre eik, men pleier ikke grise ved stuebordet. Det hadde vi heller ikke gjort om bordet var billig. Bruker glassbrikker under glass eller krus. Anonymkode: 8aea0...695 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #38 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): dere som ikke bruker duk - har dere bord av plast da? eller billige bord som dere bare skifter ut når de er ødelagt? Anonymkode: 1bbfd...6bf Dette! Vi har et dyrt fint eikebord og et hjem med mye direkte sollys. Enten gulner bordet i sollyset, eller så må vi leve med nedtrykkende blendere/duker. Anonymkode: 77b78...46e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #39 Del Skrevet 11. mars 2023 Fjugur skrev (1 time siden): Salongbord i tre, bruker brikker under glassene Trebord blir ikke ødelagt av bruk, de kan pusses ned og oljes/lakkes opp hvis skadet De gulner i sollys. Anonymkode: 77b78...46e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #40 Del Skrevet 11. mars 2023 Det kommer helt an på bordet ditt. Løper kan være fint på mange bord, men det ser grusomt ut på mine bord. Jeg bruker kun runde spisebrikker, og legger dem midt bordet. De ser fine ut, og er enkel bytte ut. AnonymBruker skrev (1 time siden): dere som ikke bruker duk - har dere bord av plast da? eller billige bord som dere bare skifter ut når de er ødelagt? Anonymkode: 1bbfd...6bf Billig og billig, betalte vel 5000,-, bord i hvit MDF og eik. Har ikke hatt noe behov for å bytte enda, er ingen merker i bordet etter 6 år. Hvordan behandler dere egentlig bordene om de ikke tåler noe? Anonymkode: 330fa...182 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå