AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #1 Skrevet 9. mars 2023 Er ei dame i slutten av 30-årene som har vært i et forhold i mange år. Dette forholdet har ikke fungert så veldig bra på ulike måter, og jeg har nok hatt en del "issues" siden jeg likevel har blitt i det. Har jobbet mye med meg selv og begynner å kjenne på at det er på tide å bryte ut. Jeg opplever selv at jeg har mye å gi, men han har ikke vært så veldig mottakelig. Det har vært lite sex etter det første året vi var sammen. Han går på medisiner som reduserer lysten og gjør det vanskelig å ha sex, og har ikke gjort så mye for å finne en løsning. De siste årene har vi ikke hatt sex i det hele tatt, og heller ingen annen form for intimitet. Jeg hadde ønsket meg barn, men er ufrivillig barnløs, sikkert mye på grunn av dette. Så situasjonen min er at jeg er ei dame som ikke er så langt unna 40, uten barn, som sikkert snart blir singel igjen. Jeg har slitt en del med helsen (usynlig sykdom), men føler meg nå bedre enn på mange år. Har kjent på mye lyst i det siste, og hvis jeg blir singel igjen kunne jeg gjerne tenke meg å finne en yngre FWB for en periode, kanskje i alderen (minimum) 20-30 år. Det hadde vært fint å kunne oppleve og bli begjært igjen og å kunne bidra til noen andre sin nytelse. Og hvis jeg ser etter noen på min alder eller eldre er jeg redd jeg kan komme opp i en lignende situasjon som den jeg har hatt i forholdet mitt nå. Så vil kanskje noen mene at det er feil for ei dame på min alder å gå etter noen som er yngre. Kanskje jeg lurer meg selv, kanskje jeg er gammel nok til å være vedkommendes mor, kanskje jeg må la de finne seg noen på sin egen alder.. Da tenker jeg at det måtte vært noen som faktisk tente på noen som var en del eldre, at argumentet om aldersforskjell ikke er så relevant siden jeg ikke har barn selv, og at jeg aldri ville ha ønsket eller krevet noen forpliktelse. Selv har jeg tidligere vært mest med menn som er en del eldre, så jeg er sånn sett komfortabel med en aldersforskjell i motsatt retning og. Livet er veldig kort, og vi kunne hatt det fint sammen i en periode - ikke bare seksuelt, men også gjennom å tilbringe kvalitetstid sammen. Om jeg hadde funnet noen som passet, og som var mottakelig for det, tror jeg at jeg kunne bidratt til å gjøre livet hans bedre i den perioden av livet vi møttes. Jeg så raskt gjennom et annet innlegg her inne, og da fikk jeg inntrykk av at det er mange fordommer mot en slik relasjon. Men hvis begge er voksne, samtykkende, og har en god opplevelse, er det da egentlig så ille? Anonymkode: f01f4...7c8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #2 Skrevet 9. mars 2023 Sier du virkelig FWB? Anonymkode: d2797...66a
Endorfin Skrevet 9. mars 2023 #3 Skrevet 9. mars 2023 Ikke noe galt i at kvinner finner seg yngre, menn gjør det hele tiden 1
bullehurk Skrevet 9. mars 2023 #4 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sier du virkelig FWB? Anonymkode: d2797...66a Er det virkelig noe å henge seg opp i, mange sier det. Ellers vil jeg si .... Go for it girl ! 1
Katten.2.0 Skrevet 9. mars 2023 #5 Skrevet 9. mars 2023 Hadde flere FWB som var både ti og tyve år eldre enn meg. Kjør på! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #6 Skrevet 9. mars 2023 9 minutter siden, bullehurk said: Er det virkelig noe å henge seg opp i, mange sier det. Ellers vil jeg si .... Go for it girl ! Bare synes det høres teit ut og virker fryktelig omstendelig å skulle uttale f.eks. «min friend with benefit er deilig» eller enda teitere «min 'effdobbeltvebe' er deilig». Anonymkode: d2797...66a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #7 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Bare synes det høres teit ut og virker fryktelig omstendelig å skulle uttale f.eks. «min friend with benefit er deilig» eller enda teitere «min 'effdobbeltvebe' er deilig». Anonymkode: d2797...66a Det er en måte å skrive på, ikke talespråk. Du må være virkelig gammel som ikke har fått med deg slike ting. Helt normalt nå for tiden, for alle under 50 (eller noe) Anonymkode: 19d87...2cf
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #8 Skrevet 9. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en måte å skrive på, ikke talespråk. Du må være virkelig gammel som ikke har fått med deg slike ting. Helt normalt nå for tiden, for alle under 50 (eller noe) Anonymkode: 19d87...2cf Det er jo hva TS sier jeg lurer på. Hva hun skriver ser jeg jo. Anonymkode: d2797...66a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #9 Skrevet 9. mars 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en måte å skrive på, ikke talespråk. Du må være virkelig gammel som ikke har fått med deg slike ting. Helt normalt nå for tiden, for alle under 50 (eller noe) Anonymkode: 19d87...2cf Jeg er forresten gammel norsk til å kunne skrive norsk, ja. Men jeg er likevel nysgjerrig på hva dere «kidsa» sier. Anonymkode: d2797...66a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #10 Skrevet 9. mars 2023 Hvorfor lurer du på det? Hva har det i det hele tatt med saken å gjøre? Anonymkode: 19d87...2cf 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #11 Skrevet 9. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor lurer du på det? Hva har det i det hele tatt med saken å gjøre? Anonymkode: 19d87...2cf Se svaret mitt over. Det har med saken å gjøre fordi uttrykket brukes i tråden. Anonymkode: d2797...66a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #12 Skrevet 9. mars 2023 Jeg har en 12 år yngre kjæreste, og kan absolutt anbefale det. Digg å kunne bli tilfredsstilt av en som har like høy lyst som meg, og som liker det samme som meg seksuelt. Han har ikke barn, og ønsker seg heller ikke barn. Jeg har voksne barn. Var også i et forhold med en mann som var en del eldre enn meg, og der det etter hvert ble null sex. Akkurat nå har jeg det alt for fint med å bo alene til at jeg ønsker meg samboer, men tiden får vise hva som skjer etter hvert. Anonymkode: 68594...e00 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #13 Skrevet 9. mars 2023 Jeg er også sammen med en 12 år yngre mann. Det er det beste forholdet jeg har vært i. Anonymkode: d9bbb...ec0 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #14 Skrevet 9. mars 2023 https://www.today.com/health/men-confess-22-reasons-why-younger-guys-fall-older-women-t74731 Fin artikkel om menn som er sammen med kvinner som er eldre enn seg 👆 Anonymkode: d9bbb...ec0
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #15 Skrevet 9. mars 2023 Dersom man legger bort sex og lysst ...du snakker om ufrivillig barnløs. Ville vel satt fokuset DER når du nærmer deg for hva som er gjennomførbart ifht eventuell partner og alder ? Tida og veien ? 😅❤ Å leve uten intimitet i et forhold er 30/40 år for tidlig uansett...så om dere ikke finner løsninger der....🙄 Om dere gjør ( pga hans tilstand ) - adoptere ?? Men kan han ikke få barn ? Anonymkode: 1229a...f0f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #16 Skrevet 9. mars 2023 Uansett trenger du sex og bekreftelse ❤ Anonymkode: 1229a...f0f 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #17 Skrevet 10. mars 2023 Fwb kan være fint det hvis det fungerer optimalt. Jeg trodde jeg hadde det. Men han gir aldri bekreftelse og viser generelt lite interesse av meg og jeg blir såret og lei meg og har holdt på med dette tullet i flere år og nå har jeg fått nok. Hva skal en mann med noen han ikke er interessert i ? (ut fra handlingene han gjør). Hver gang jeg trekker meg unna så kommer det en likes på en dating app eller noe der jeg har skrevet at jeg ser etter forhold og noe seriøst. Føler meg null respektert og at det grenser til nesten mobbing. Fordi jeg falt for han og dermed har jeg jobbet hardt for å kommet meg bort fra det hele. Falt i feller ofte osv osv... Så ja jeg tror fwb kan være neste beste til kjæreste hvis det funker som det skal og man føler seg verdsatt og satt pris på og at man betyr noe for den andre part. Håper du har mer lykke enn meg. Ja jeg er over 50 og stusser og over at folk ikke i 2023 vet hva FWB er ..er til og med laget film med den tittelen. Anonymkode: e607d...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå