Gå til innhold

Tips til litt finere klær i mammaperm?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er travelt for tiden. Har hund og er hjemme i mammaperm. Merker at det blir mye turklær,ikke akkurat så sexy (selv om mannen syns tights er ok da). Mannen har forsiktig ymtet frempå at jeg kler meg litt dårlig for tiden😂Han forstår jo hvorfor. 

Men jeg kunne tenkt meg noen nye klær! Har dere noen tips? Har lyst på bukser/tights som kan brukes på tur (langs vei, tursti, ikke på fjellet), men som samtidig ser ok ut hjemme, og hvis jeg skal litt ærend samtidig. Koseklær til innebruk ønsker jeg også. Trenger ikke være klassisk joggebukse og tskjorte, men noe i litt mykere og behagelig stoff. Hverdagsklær trenger jeg også. Bukser, overdeler osv. Åpen for ulike forslag i ulike stiler!

Ønsker ikke å bruke for mye penger, tenker pris rundt 200-500kr per plagg. Bukser kan gjerne være noe dyrere om kvaliteten er bra.

Anonymkode: 3559c...92f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Strecthy jeans ser jo alltid bra ut

Anonymkode: 5ffbb...497

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i permisjon på våren, så da gikk jeg mye i myke hverdagskjoler. Klarte uansett ikke å gå med jeans før etter noen måneder, så da var det enten joggebukse eller kjole 😄

Anonymkode: 5981b...5b3

AnonymBruker
Skrevet

H&M har en del fint lounge wear og treningsklær i den prisklassen. Zalando, Zara og Mango har også mye fint.

Anonymkode: 2e76f...343

AnonymBruker
Skrevet

Hva har mannen din på seg? 

Anonymkode: 2a94d...9ca

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lurte jeg også på.

Jeg tar på meg koseklær og vasker av sminken med en gang jeg kommer hjem. Det gjør mannen min også 😄 100% avslapping når vi er hjemme. 

Anonymkode: 2e76f...343

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeans og tshirt, ulljakke. 

Anonymkode: f7a84...f3e

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke kjole?

Anonymkode: 9f676...72b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...