Gå til innhold

Menn i 40-åra, hva skal til for å ha en FWB-relasjon fremfor kun en ONS?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke type «krav» har dere hvis dere skal gidde å ha en FWB-relasjon med en dame? Tenker da på menn som er single. 

Anonymkode: 609df...a65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

,,,,, hva er en FWB relasjon,,,,. .

AnonymBruker
Skrevet
Mr&Ro skrev (Akkurat nå):

,,,,, hva er en FWB relasjon,,,,. .

Freinds with benefits. Å møtes jevnlig for sex i en periode. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er overrasket at så mange i 2023 ikke vet hva FWB er. De må da være lenge siden har vært på dating. Da lærer man alt, fwb, ff, ghosting, bread crumbing, sumbarining, hot and cold, hekting you name it. 

Jeg er ikke mann da men vil vel tro at det kan være flere alternativ, arrester meg om jeg tar feil: 

1 mannen må føle på kjemi med frøkna og like å ha sex med henne i ny og ned. 

2. hun er svak for han og hun er da lett tilgjengelig noe han vet å utnytte til sin egen fordel. 

3. Han og hun har blitt enig og funnet en avtalte som fungerer begge veier. 

4. Vil vel kanskje tro at noen menn liker at hun holder seg til han og ikke ligger rundt selv om det er bare fwb. De kan jo være ekslusive de og. (da nærmer det seg mer kjærestepar i mine øyne da. 

5. Han er opptatt og ønsker ei på si og da er fwb ypperlig greie, hvis hun går med på det. 

Så ja det kan vel være tusen grunner til det vil jeg tro. 

Håper menn og svarer. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (13 minutter siden):

Jeg er overrasket at så mange i 2023 ikke vet hva FWB er. De må da være lenge siden har vært på dating. Da lærer man alt, fwb, ff, ghosting, bread crumbing, sumbarining, hot and cold, hekting you name it. 

Jeg er ikke mann da men vil vel tro at det kan være flere alternativ, arrester meg om jeg tar feil: 

1 mannen må føle på kjemi med frøkna og like å ha sex med henne i ny og ned. 

2. hun er svak for han og hun er da lett tilgjengelig noe han vet å utnytte til sin egen fordel. 

3. Han og hun har blitt enig og funnet en avtalte som fungerer begge veier. 

4. Vil vel kanskje tro at noen menn liker at hun holder seg til han og ikke ligger rundt selv om det er bare fwb. De kan jo være ekslusive de og. (da nærmer det seg mer kjærestepar i mine øyne da. 

5. Han er opptatt og ønsker ei på si og da er fwb ypperlig greie, hvis hun går med på det. 

Så ja det kan vel være tusen grunner til det vil jeg tro. 

Håper menn og svarer. 

Jeg er dame i 30-åra og har opplevd at en mann som er 10 år eldre bare ville ha ONS. Har bare ligget med han på de to årene jeg har vært singel. Men så turte jeg ikke spørre han da, hvorfor han ikke ville møtes flere ganger for sex, noe jeg hadde ønsket. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg er dame i 30-åra og har opplevd at en mann som er 10 år eldre bare ville ha ONS. Har bare ligget med han på de to årene jeg har vært singel. Men så turte jeg ikke spørre han da, hvorfor han ikke ville møtes flere ganger for sex, noe jeg hadde ønsket. 

Ts

Tok du inititativ til å møtes igjen da?

Anonymkode: 037f9...dc4

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg singel, så ikke aktuelt for meg for øyeblikket, men....

For meg henger sex og følelser så tett sammen, at jeg kan ikke ser for meg at fwb vil fungere. For meg er det ingen glidende overgang mellom det å være venner og det å være kjærester. Det er enten eller, og sex hører til i et kjæresteforhold. Å begynne å blande sex og vennskap, ville for meg bare bli et følelsesmessig kaos som bare skaper problemer.

Anonymkode: 5629f...2c8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Freinds with benefits. Å møtes jevnlig for sex i en periode. 

Pulevenn, heter det. 

Du blir ikke kulere bare fordi du bruker noen engelske gloser, snarere tvert imot.

Anonymkode: 3a128...4eb

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, GrønnNellik68 said:

🤯

AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

Jeg har bare hørt om halvparten av disse ordene. Hva med å ikke være så språkfattig og heller bruke norske ord? Bare et tips for å bedre forståelsen av det du vil si.

Anonymkode: c46f2...748

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilke type «krav» har dere hvis dere skal gidde å ha en FWB-relasjon med en dame? Tenker da på menn som er single. 

Hvis det er god pillow-talk er utsiktene gode.

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg er kvinne, men mine tips er:

Ikke finn ham klokken 3 på byen, men snakk med ham litt først, og finn ut om han kan være åpen for denne typen forhold

Ikke velg noen som er i et forhold

Dere må komme overens og ha respekt forhverandre, selv om dere ikke er kjærester

Får en av dere følelser – avbryt umiddelbart

kondom

Ingen kan forvente monogami.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har bare hørt om halvparten av disse ordene. Hva med å ikke være så språkfattig og heller bruke norske ord? Bare et tips for å bedre forståelsen av det du vil si.

Anonymkode: c46f2...748

Vel jeg måtte Google dem første gang jeg hørte dem akkurat som incel og chad. Nå var det plutselig din tur😂

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, GrønnNellik68 said:

Vel jeg måtte Google dem første gang jeg hørte dem akkurat som incel og chad. Nå var det plutselig din tur😂

Poenget er jo at det finnes veletablerte norske ord for de aller fleste av disse «konseptene», så det er ingen grunn til å lære seg eller bruke flesteparten av begrepene du nevner.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ts

Hvorfor ønsker du å møte akkurat han igjen for å ha sex flere ganger? Fordi du synes sexen var innmari bra, eller fordi du synes han er tiltrekkende/interessant som person, eller fordi du ønsker å ligge med færrest mulig etc? 

Anonymkode: 5a4f1...e5d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvorfor ønsker du å møte akkurat han igjen for å ha sex flere ganger? Fordi du synes sexen var innmari bra, eller fordi du synes han er tiltrekkende/interessant som person, eller fordi du ønsker å ligge med færrest mulig etc? 

Jeg ønsker å ha sex med ham igjen fordi sexen var bra, jeg er kjempetiltrukket av ham, han er interessant som person. Men så er det sånn at vi ikke passer så bra i et forhold. Mine to barn jeg har 50% er mye yngre enn hans barn, litt sånne utfordringer. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ønsker å ha sex med ham igjen fordi sexen var bra, jeg er kjempetiltrukket av ham, han er interessant som person. Men så er det sånn at vi ikke passer så bra i et forhold. Mine to barn jeg har 50% er mye yngre enn hans barn, litt sånne utfordringer. 

Ts

Men da høres det jo ut som en dårlig idé å fortsette å ha sex med han. Høres ut som du eventuelt setter deg opp for å risikere å bli såret, tenker jeg..? 

Hvis han også ikke ga noe uttrykk for noe videre etter den ene gangen, så er det nok fordi han enten ikke er interessert i annet enn one night stands generelt sett (mange unngår fwb hvis de har opplevd at kvinnen får følelser og ting blir drama), eller at han ikke var like imponert av sexen eller selskapet. Begge disse grunnene tenker jeg god nok grunn til at du kan tenke at du fortjener en mann som kan gi deg mer, og som er mer interessert i deg enn denne karen! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Pulevenn, heter det. 

Du blir ikke kulere bare fordi du bruker noen engelske gloser, snarere tvert imot.

Det er flere ord for det samme ... kk  pulevenn  fwb  elsker/elskerinne ......  betydningen er den samme.  

Ellers for å svare på HI ...  For min del handler det om noe så enkelt som seksuell kjemi.  Er den strek nok, så JA.

Anonymkode: 9610a...bad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er flere ord for det samme ... kk  pulevenn  fwb  elsker/elskerinne ......  betydningen er den samme.  

Ellers for å svare på HI ...  For min del handler det om noe så enkelt som seksuell kjemi.  Er den strek nok, så JA.

*sterk*

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hele svaret ditt kan skrives på engelsk og fortsatt være «flere ord for det samme». Hvorfor velger du å skrive på norsk i resten av teksten?

Selvfølgelig fordi forståelsen av det du skriver øker ved å skrive på norsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...