Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres tanker rundt dette temaet? Er det noe som skjer ofte og hva er det verste du har opplevd?

Jeg føler dette er et område som er vanskelig å kartlegge. Det virker som om det er mye som skjer som folk ikke vil snakke om. Er det slik at fordi du selv velger å gå til en person, som for å gjøre jobben sin må i hovedsak ta på deg, velger å ikke snakke høyt om du opplever noe ubehagelig?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om en tatovør overskrider grenser for profesjonell behandling, da bør dette meldes både til politiet og kommunelegen.

Jeg har ikke hørt om tatovører som går over grensen, men det skjer sikkert der som alle andre steder i samfunnet.

Har du opplevd noe ubehagelig, kontakt kommunelegen og politiet.

Anonymkode: 16165...c4b

Skrevet

Det er veldig trist hvis folk opplever slike ting når de betaler for tjenester av ikke-seksuell karakter. Jeg vokset bryn på en thaisalong tidligere. Etter en tid ble salongen etterforsket av politiet for mistanke om hallikvirksomhet. Jeg opplevde heldigvis ingenting, men det er skremmende at slikt skjer.

AnonymBruker
Skrevet

Er mange tatovere, gynekologer,  personlige trenere, fysioterapeuter og andre som er i nærkontakt som kan finne på å teste grensene til pasienten. De fleste fryser til og klarer ikke reagere og da kan overgriperen dra ting enda lenger desverre 

Anonymkode: ebf27...df6

Skrevet

Jeg ordla meg kanskje litt dumt. Jeg lurer vel mer på om noen (de som faktisk har opplevd) kan fortelle litt om sine opplevelser. 

Selv har jeg vært borti fler som er litt i gråsonen, men jeg har også opplevd å bli tatt på og i ettertid fått både tekster og videoer av seksuell karakter av en tarovør. Såvidt jeg vet driver han fortsatt på slik med fler kunder selv om han har dame og barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...