Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro...det startet mæ at vi måtte prøve å få tilbake gnisten i forholdet...det jobba vi bra med men 3 måneder etterpå så opdaget jeg at han holdt skjult for meg at han chatter med en kvinnelig kollega..snakket med han om dette å fikk egentlig ikke noe ordentlig svar men at de var venner å en god kollega. Sa hva æ mente om at æ bryr meg ikke om det men redd det skal utvikle seg videre... så går det noen uker å merker da at de chatter daglig..spurte han om når han snakket med henne sist å han lyver meg rett i ansiktet.. så tokk da steget med å spørre om jeg kunne få se å det fikk jeg ikke...jeg vet det æ helt normale samtaler og bilder av dyr og tiktok videoer(har snoket å det burde jeg egentlig ikke) får han melding så æ ser det sveiper han det bort å sier det driter æ i...han svarer når han er på do,dusjen,i ett annet rom..hvertfall så jeg ikke ser det...han sier han liker henne å at hun er flink til å jobbe osv.... spør om det æ no følelser å da sier han er ikke det enda å at han skal si i fra om det skjer noe han sier ikke kommer til å skje..han sier å at om hun begynner med noe hjerter å liker deg osv greier så ødelegge hu ett godt arbeidsforhold...men de små løgnene så blir æ jo litt redd/skeptisk..han holder også sjult at han bruker å kjøre hu hjem etter jobb når de er ferdige...ofte hun som starter samtalene å det er liksom 3-4 meldinger på rad.. redd hun prøver å ta mannen min å redd han kan bite på..burde jeg legge det bak meg eller har jeg grunn til å bekymre meg?

Anonymkode: 1b96e...f54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han bruker tid på henne, det er deg han burde satse på når dere har problemer. Kanskje den manglende gnisten i forholdet kommer av at han har følere ute andre steder.

Du gjør helt rett i å være på vakt her, for dette er sånn det ofte starter, og så klabber det på seg etter hvert.

Er han mye borte etter arbeidstid, jobber overtid, eller lignende? Ville ha fulgt med, og også sjekket hvor den dama bor.

Husk forresten at du ikke kan skrive på dialekt her inne. Det er fordi det er så slitsomt å lese.

Anonymkode: a380e...e0e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er unormal kontakt mellom kollegaer. Han er unnvikende i svarene til deg, han har hyppig kontakt med henne, og de tilbringer tid sammen. Hvorfor? Han er jo i et forhold.

Anonymkode: 1b55d...08f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når du ikke får se så er det ikke uskyldig prat og memes. Han er utro rett foran øynene på deg 

Anonymkode: f40a9...bac

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det syns jeg å egentlig...de tilbringer aldri tid sammen på fritiden kun at han kjører henne hjem etter jobb.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han bruker tid på henne, det er deg han burde satse på når dere har problemer. Kanskje den manglende gnisten i forholdet kommer av at han har følere ute andre steder.

Du gjør helt rett i å være på vakt her, for dette er sånn det ofte starter, og så klabber det på seg etter hvert.

Er han mye borte etter arbeidstid, jobber overtid, eller lignende? Ville ha fulgt med, og også sjekket hvor den dama bor.

Husk forresten at du ikke kan skrive på dialekt her inne. Det er fordi det er så slitsomt å lese.

Han jobber aldrig overtid.. å æ vi ute på noe på fritiden er det ofte oss hvis ikke er han hjemme. Takk skal dkrive uten dialek.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når du ikke får se så er det ikke uskyldig prat og memes. Han er utro rett foran øynene på deg 

Anonymkode: f40a9...bac

Det jeg også tenker men jeg ser hva de skriver uten at han vet det å er ikke noe som tyder på noe som ikke burde være der. Bare hyppigheten egentlig 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det syns jeg å egentlig...de tilbringer aldri tid sammen på fritiden kun at han kjører henne hjem etter jobb.

Kjører han henne daglig hjem etter jobb? Da vet du ikke om de noen ganger stikker fra jobb en halvtime før og ender opp hos henne. Synes dette virker ganske mistenkelig. Kanskje begge melder seg syk en dag, og møtes hos henne. Dette blir spekulasjoner, men de finner en måte å treffes på hvis de er ute etter det.

Om du vet hvor hun bor, kan du følge med på avstand når de kommer til henne. Allier deg med en venninne, eller finn en måte å følge med på avstand. Se om han blir med henne inn.

Jeg har en venninne som opplevde noe lignende. Hun ventet, og kjørte så forbi huset til damen, og så at ektemannen hennes var inne hos henne. Dette gjentok seg noen ganger. Det ble oppvask, og utrolig mye unnskyldninger, og de gikk i terapi etterpå. De er fortsatt sammen, men tilliten til ham har fått seg en alvorlig knekk. Vet ikke hvordan det vil gå.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å overraske han med bakeri mat i en lunch? 

Anonymkode: 2c960...55c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville altså sjekket litt når han drar fra jobb og når han er hjemme. Tror han bruker lengre tid på "å slippe henne av" enn 2 min. 

Anonymkode: 2c960...55c

Skrevet (endret)

Hvorfor må han kjøre henne hjem fra jobb ? 

Det er ikke hans ansvar . Denne chattingen og mangel på åpne linjer deg og han imellom er drepen på forholdet dere har . 

Det lukter bullshit lang vei . 

Jeg hadde ikke godtatt halvparten . Kun om hun var søstra eller kusina . Ikke kollega ! 

Kollegaer oppfører seg ikke slik ,- med meldinger og bilturer...daglig . 

Det er en grunn til at du ikke får se meldingene. De er garantert med snev av flørt. ! Dette er ikke mail i jobbsammenheng . Dette er rett i innboksen ,som leses og svares på i skjul . 

Dessuten burde han korrigert sin oppførsel ifht situasjonen ,- da du føler på det . Særlig om ingenting er feil..

Endret av Havspeil
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Enig i alt du sier ,- bortsett fra " du kan ikke skrive på dialekt her inne " ....

Ingen retningslinjer om det . Det ville dessuten vært lovstridig 😉 

Men du er fri til og synes det er slitsomt. 

AnonymBruker
Skrevet

Og det at du ikke ser direkte flørting i mld, betyr ikke at ikke er der. En jeg kjenner, slettet meldinger,  hele samtaler, men lot det uskyldige være igjen, i tilfelle  kona kom over mobilen hans.  Han lyver allerede til deg, og det at han kjører henne hjem, kjører han henne til jobb og? Fort de tilbringer litt mer tid sammen, og ikke er like lenge på jobb som du tror. 

Du kan jo forsette å snoke, men han vil vel bare forsette å nekte til han blir blå. 

Anonymkode: 5e5ad...af5

AnonymBruker
Skrevet

I og med at han føler at han må skjule det for deg forteller meg at mannen din vet han har krysset en grense han ikke bør.

Hvis du har tilgang til Google-kontoen hans, så kan du se om han har tidslinje inne på kart/maps. Der kan du se om han har kjørt dit, og hvor lenge han var der før han kjørte derfra.

Anonymkode: d3932...80c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...