AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 Du drømmer om å bli halliken hennes/hans, eller? Eller hva slags fetisj er det her? Anonymkode: 5be68...060 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #4 Skrevet 9. mars 2023 Som tidligere prostituert så lurer jeg på hvorfor? Nå er det riktig nok noen år siden jeg solgte seksuelle tjenester men jeg er som alle andre kvinner, har mann, hund, utdannelse, jobb, venner. Dette, uten mann hadde jeg da jeg solgte sex også. Vi er helt vanlige kvinner foruten at vi selger sex. Anonymkode: bd005...2df 4 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #5 Skrevet 9. mars 2023 Hvorfor vil du det? Vi er fulle av traumer, kan aldri ha et normalt sexliv, vi dissosierer under og etter sex fordi hvert ligg føles som et overgrep hi bare er en dukke eller karakter i, sex er selvskade ikke nytelse og de fleste av oss sliter med spiseforstyrrelser, ptsd og drlvhat. Og du tenner på det? Sicko å tenne på kvinners lidelse og traumer Eller du tror du kan redde en av oss? Hvis det er det du vil så gi oss pengene vi trenger så vi slipper å selge sex, men ikke tro du kan få et normalt forhold til noen av oss for innerst inne hater vi menn for alt ekle dere gjør når dere kjøper tilgang til kroppene våres! Anonymkode: 41e56...673 4 2 3
MyMichelle Skrevet 9. mars 2023 #6 Skrevet 9. mars 2023 (endret) Anonym11223344 skrev (15 minutter siden): Det er min ønskedrøm🥰😎 Hvordan tror du selv det vil være? Jeg har sett slike forhold i dokumentarer. Det fungerer hvis mennene er trygge på seg selv, trygge på at hun elsker dem. De skiller mellom «jobbsex» og «kjærlighetsex». De er der for henne når hun har det vanskelig. Trøster henne uten å dømme. Endret 9. mars 2023 av MyMichelle
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #7 Skrevet 9. mars 2023 MyMichelle skrev (Akkurat nå): Hvordan tror du selv det vil være? Jeg har sett slike forhold i dokumentarer. Det fungerer hvis mennene er trygge på seg selv, trygge på at hun elsker dem. De skiller mellom «jobbsex» og «kjærlighetsex». Det fins ikke noe kjærlighetssex når man er ødelagt av å være prostituert, som de fleste av oss blir. 8 av 10 får ptsd lik voldtektsofre av å selge sex og 9 av 10 ville slutta på dagen om det var en mulighet.. Anonymkode: 41e56...673 3 3
AnonymBruker 42 Skrevet 9. mars 2023 #8 Skrevet 9. mars 2023 MyMichelle skrev (Akkurat nå): Hvordan tror du selv det vil være? Jeg har sett slike forhold i dokumentarer. Det fungerer hvis mennene er trygge på seg selv, trygge på at hun elsker dem. De skiller mellom «jobbsex» og «kjærlighetsex». Er du ikke litt "fordomsfull" nå? Finnes mange mannlige horer også. Just saying! Viktig å ikke tråkke i "fordomsfull-salaten" i disse dager 😅
MyMichelle Skrevet 9. mars 2023 #9 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker 42 skrev (Akkurat nå): Er du ikke litt "fordomsfull" nå? Finnes mange mannlige horer også. Just saying! Viktig å ikke tråkke i "fordomsfull-salaten" i disse dager 😅 Jeg fikk inntrykk av at Ts var mann, og ønsket seg en kvinnelig prostituert.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #10 Skrevet 9. mars 2023 Fordi du tror hun er rik? Anonymkode: e48a6...6e8
MyMichelle Skrevet 9. mars 2023 #11 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det fins ikke noe kjærlighetssex når man er ødelagt av å være prostituert, som de fleste av oss blir. 8 av 10 får ptsd lik voldtektsofre av å selge sex og 9 av 10 ville slutta på dagen om det var en mulighet.. Anonymkode: 41e56...673 Jeg sa bare hva jeg har sett i dokumentarer om hva mannlige kjærester til prostituerte mener. De kan se det som kjærlighetssex fra deres side, selv om kvinnen ikke nødvendigvis oppfatter det slik. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #12 Skrevet 9. mars 2023 Jeg er sammen med en tidligere prostituert. Hvis du tror det at hun bærer på de traumene og problemene gjør et forholm med henne til en dans på roser, bør du tro om igjen. For å kunne håndtere den delen av livet til en partner må forholdet bygge på genuin kjærlighet og respekt, ikke på en syk sexfantasi. Jeg tror du bare vil ha sex med en prostituert uten å¨måtte betale for det. Anonymkode: 5be68...060 4 2
AnonymBruker 42 Skrevet 9. mars 2023 #13 Skrevet 9. mars 2023 MyMichelle skrev (4 minutter siden): Jeg fikk inntrykk av at Ts var mann, og ønsket seg en kvinnelig prostituert. Jeg bare fjazer, åpenbart 😅 Burde likevel passe deg litt, for det å trekke slutninger, evt. være "fordomsfull" er ikke noen spøk i dagens miljø 1
MyMichelle Skrevet 9. mars 2023 #14 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker 42 skrev (Akkurat nå): Jeg bare fjazer, åpenbart 😅 Burde likevel passe deg litt, for det å trekke slutninger, evt. være "fordomsfull" er ikke noen spøk i dagens miljø Skjønner det. Er mye sånt ute og går for tiden.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #15 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor vil du det? Vi er fulle av traumer, kan aldri ha et normalt sexliv, vi dissosierer under og etter sex fordi hvert ligg føles som et overgrep hi bare er en dukke eller karakter i, sex er selvskade ikke nytelse og de fleste av oss sliter med spiseforstyrrelser, ptsd og drlvhat. Og du tenner på det? Sicko å tenne på kvinners lidelse og traumer Eller du tror du kan redde en av oss? Hvis det er det du vil så gi oss pengene vi trenger så vi slipper å selge sex, men ikke tro du kan få et normalt forhold til noen av oss for innerst inne hater vi menn for alt ekle dere gjør når dere kjøper tilgang til kroppene våres! Anonymkode: 41e56...673 Hvorfor selger du sex? Anonymkode: 843f6...c21 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #16 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det fins ikke noe kjærlighetssex når man er ødelagt av å være prostituert, som de fleste av oss blir. 8 av 10 får ptsd lik voldtektsofre av å selge sex og 9 av 10 ville slutta på dagen om det var en mulighet.. Anonymkode: 41e56...673 Hvorfor er det ikke en mulighet å slutte? Anonymkode: e44e4...adb
tøydokka Skrevet 9. mars 2023 #17 Skrevet 9. mars 2023 Du har misforstått. Du tenner sikkert på tanken om å ha sex med horer, der du kan ta kontroll og være dominant og der hun er med på alt. Herregud, så dust. Få deg heller en dame som tenner på playsex, bdsm eller noe i den duren. Jeg jobber med kvinner som har solgt sex, og en fellesnevner for disse er at de har gått gjennom traumer, de har fått et avstengt forhold til egne følelser og behov når det kommer til sex. Ofte orker de ikke ha sex med partner, for det er assosiert med den ekle jobben. Eller de gjør det uten at de egentlig vil, stålsetter seg og stenger av. Jeg sier ikke at det ikke er mulig for en tidligere prostituert å få et godt sexliv, men det krever ofte mye terapi og en veldig forståelsesfull og tålmodig partner. Av en eller annen grunn, så slår du meg ikke som hverken forståelsesfull, empatisk eller særlig oppegående. 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #18 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor selger du sex? Anonymkode: 843f6...c21 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor er det ikke en mulighet å slutte? Anonymkode: e44e4...adb Det er mye komplisert psykologi involvert og jeg har gått til psykolog siden jeg var 15. Jeg er bipolar og ufør, trenger derfor pengene og begynte å selge sex i en manisk fase når jeg var 16. Eller det var første gang en mann groomet meg og tilbudte meg penger for sex og i mani tenker man ikke klart. Etter det tok det flere år før jeg solgte igjen men etter jeg ble ufør så jeg ikke noe annet valg. Veien var kort når jeg hadde ny manisk periode og var helt desperat etter penger fordi jeg ikke hadde råd til mat eller klær og hadde fått advarsel om å bli kastet ut fra kommunal leilighet. Å plutselig ha flere tusen kroner i hånda og ikke alltid gå i minus gir meg en kortvarig bedre livskvalitet på fasadeplanet. Jeg kan bli med venner på konsert eller reise, kjøpe meg fine klær og føle meg penere i stedet for å hate meg selv og bare ville dø. Men lykken snur fort for så fort jeg er hjemme i en stabil bipolar fase så gjenopplever jeg traumer og er kjempedeprimert og skammer meg over det jeg har gjort, døyver skammen med å drikke og feste og lever i et evig skuespill hvor ingen egentli vet hvor mye jeg sliter.. Går fortsatt til psykolog hver uke, og kan ikke slutte pga økonomi og at jeg føler meg så unormal og ødelagt at jeg like gjerne kan fortsette. På overflaten er jeg er glad og forførende eskorte men ingen bryr seg om hvordan jeg egentlig har det når de tar for seg på kroppen min.. Har ingen respekt for menn og ekte forhold er bare å glemme, syns det er disgusting å bli tatt på eller klemt på når jeg ikke er i rollen min.. Anonymkode: 41e56...673 2 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #19 Skrevet 9. mars 2023 Anonym11223344 skrev (5 timer siden): Det er min ønskedrøm🥰😎 Du lever i en illusjon. De fleste prostituerte hater menn, kan ikke stole på de mer, og har fått et skittent bilde av menn etter å ha blitt kjøpt og brukt av menn. Anonymkode: 82028...087 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #20 Skrevet 9. mars 2023 Anonym11223344 skrev (9 timer siden): Det er min ønskedrøm🥰😎 Tipper dette er samme bruker som innrømmet i en annen tråd at han troller på seksualitet forumet når han kjeder seg. Anonymkode: 9b16f...330 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå