Endorfin Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Fått bank av kvige og mellomkalv okse ca 150kg (er ikke bonde)
MyMichelle Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 (endret) Ikke egentlig. Men jeg har gått imellom når min hund ble angrepet av en hund vi hadde på besøk. Jeg skulle gå tur med min hund. På vei ut gikk vi forbi matsekken til besøkhunden. Da kom den løpende mens jeg kledte på meg, jeg hørte snerring og hyl bak meg. Min lille hund lå på rygg og hylte. Det andre hunden (som var mye større) skulle til å bite ansiktet til min. Jeg kjeftet og dro den i halsbåndet. Bjeffing og snerring. Eieren syntes episoden var morsom, fordi hunden hans er matgal. Endret 8. mars 2023 av MyMichelle
AnonymBruker 42 Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 Ikke akkurat slåsskamp, men jeg plukket ned noen katteskreller ifra tretopper, og om det skulle utdeles poeng - så vil jeg definitivt si at kÆttene vant hvert eneste "slag", mtp. at de kom helskinnet ned på bakken, og uten en eneste skramme 😕 Har kvelt en hund bevistløs også, men var ikke akkurat 1vs1, og jeg var jo egentlig ikke med i "slagsmålet" - så jeg kan vel ikke skryte på meg noen slags seier der heller... Men siden jeg identifiserer meg som amerikaner for tiden - så hadde jeg ikke hatt noe problem med å ta en grizzly med nevane hÆll
Topsi Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 Skulle dusje en skitten katt engang, så ikke ut etterpå. Og i sommer hoppet kattemor på meg da jeg tråkket på poten på en kattunge som løp ut foran meg..måtte på AB og så ikke ut da heller
Numii Skrevet 8. mars 2023 #6 Skrevet 8. mars 2023 En gang så fikk jeg et skikkelig klask rett over øret, det suste noe skikkelig og gjorde ordentlig vondt. Forbaskede mygg altså! Men jeg tror jeg fikk tatt den til tross for at det var bekmørkt og jeg egentlig sov. Men våknet skikkelig da ja. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 8. mars 2023 #7 Skrevet 8. mars 2023 Jeg glemte vaske/rense katte-pote med betennelse... Vant DEFINITIVT ikke den "kampen"
Maestro Skrevet 8. mars 2023 #8 Skrevet 8. mars 2023 Har krangla med kattungen min på 8 mnd to ganger. En gang under rens av sår etter et uhell fra meg og han som nykka til. Og ta på body, er et kapittel for seg selv. Men aldri slåss med dyr, nei.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #9 Skrevet 9. mars 2023 Pus med vondt pote var dum å tok litt feil. Han først til dyr lege jeg så til legevakt for rens og stiv krampesprøyte. Men min egen feil. Anonymkode: f248a...143
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #10 Skrevet 9. mars 2023 Ja en flokk bavianer da jeg var på ferie. En bavian prøvde å ta en risbolle jeg holdt i hånden. Jeg viftet den vekk og traff den i ansiktet. Da slo han etter meg, og slo tilbake. Da klikket hele flokken og angrep meg. Jeg slo tilbake men måtte til slutt bare løpe derfra. Anonymkode: bdee2...0f7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #11 Skrevet 9. mars 2023 Ja, ble angrepet av en Shäfer. Den tapte og ble avlivet av skadene. En elg med kalv angrep meg i skogen da jeg syklet. Brukte sykkelen som skjold. Uavgjort! En hest bet meg over skulderen. Jeg slo med en stokk. Uavgjort! Anonymkode: 08122...38e
Andro Skrevet 9. mars 2023 #12 Skrevet 9. mars 2023 Det nærmeste jeg har kommet noen slåsskamp er at jeg har måtet sparke bort en aggressiv hund som ville angripe min hund. Den ga seg, men ikke uten å gjøre mange utfall.
Ænema Skrevet 9. mars 2023 #13 Skrevet 9. mars 2023 ble angrepet av en katt jeg skulle passe for noen. den gikk løs på meg når jeg skulle gi den mat. tok et par dager før den skjønt at jeg ikke var farlig. til slutt lå den på fanget mitt og purret. men den beit og klorte meg opp etter beina så jeg foss blødde. gjorde sinnsykt vondt. ikke å anbefale.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #14 Skrevet 9. mars 2023 Var på tur i skogen med foreldrene mine da jeg var 4 år, da vi ble angrepet av en "spillegal" tiur! Vi måtte løpe flere hundre meter(føltes i hvert fall slik) før han fløy sin vei😅 Anonymkode: abcc8...b55
Gjest Ramona1970 Skrevet 9. mars 2023 #15 Skrevet 9. mars 2023 Nei aldri. Tar nok ikke igjen med dyr med mindre jeg er i livsfare, og det har ikke skjedd enda. Har blitt bitt av mus, katt og hund, sparket og bitt av hest, rent ned av sau, men har ikke følt behovet for å gjøre dem noe tilbake nei. Det er ingen ond vilje i dyr.
stan Skrevet 10. mars 2023 #17 Skrevet 10. mars 2023 Det vanskelige med å sloss med dyr er at man vil normalt ikke skade dyret, bare unngå at dyret gjør skade. Derfor holder man igjen, og reagerer for seint. En svane prøvde å angripe barnet mitt. Et fast grep rundt halsen, til barnet var trygt og svanen hadde roet seg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå